بازدید 7181

قلعه‌نویی: از مردم عذر می‌خواهم

کد خبر: ۳۹۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲ 11 April 2014
سرمربی تیم استقلال از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از پنجمی تیمش در لیگ برتر ابتدا به خاطر شکست سه بر یک تیمش مقابل تیم تراکتورسازی از مردم عذرخواهی کرد و گفت: تا پیش از دریافت گل بازی متعادلی را از هر دو تیم شاهد بودیم. اما در نیمه دوم وقتی گل دوم را دریافت کردیم، شرایط تیم‌مان بر هم ریخت.

او در ادامه به قهرمانی فولاد در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: به مردم خوزستان، بازیکنان فولاد و آقای فرکی تبریک می‌گویم. قهرمانی شایسته آنها بود.

سرمربی تیم استقلال اضافه کرد: اگر در این بازی می‌توانستیم پیروز شویم، جایگاه بهتری را در جدول رده‌بندی کسب می‌کردیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی در مورد این که ارزیابی شما از فصل سپری شده‌ی لیگ برتر چیست؟ گفت: اجازه دهید 24 ساعت از پایان بازی‌های بگذرد تا بتوانیم ارزیابی درستی داشته باشیم. البته به نظرم همه چیز خوب بود و من به سازمان لیگ برای برگزاری مناسب بازی‌ها تبریک می گویم. البته کیفیت نامناسب برخی از زمین‌های بازی تیم‌ها بر روی کیفیت بازی‌ها تاثیرگذار بود و دیگر آن که برگزاری فشرده لیگ نیز کمی روی کیفیت تیم‌ها تاثیرگذار بود.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره این که مدیرعامل استقلال خبر از جدایی خود و ماندن قلعه‌نویی داده؟ گفت: فتح‌الله‌زاده یک مدیر زحمتکش برای فوتبال ایران و استقلال است. متاسفانه در حال حاضر شرایط خوبی نداریم. من در سری دوم بازگشتم به استقلال با فتح‌الله‌زاده به این تیم آمدم و اگر قرار به رفتن او از این تیم است باید بنشینم و شرایط را بررسی کنم.

سرمربی تیم استقلال اضافه کرد: فتح‌الله‌زاده یک مدیر خبره است و حیف است از این تیم جدا شود. اگر نتایج بدی را کسب کردیم و تیم دچار ضعف شد مقصر من بودم. مقصر کسب نتایج ضعیف نه لیدر، نه تماشاگر و نه مدیر است. البته حتی با فراز و نشیب‌هایی که داشتیم نیز می‌توانستیم رتبه دوم را در جدول به دست آوریم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی در مورد این که در پایان بازی برخی از تماشاگران شروع به تشویق استقلال کردند و برخی دیگر علیه استقلالی‌ها شعار می‌دادند؟ گفت: مطلب خاصی نبود. به نظرم کمی سوء تفاهم شده بود. ولی فراموش نکنیم به این مردم خدمت کردن سعادت می‌خواهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
لطفا برو ، دوره ات تمام شده مربی!
داداش نمیخواد عذر خواهی کنی اگه از استقلال بری بهترین هدیه به طرفداراس
اگر آندو در استقلال بازی نمیکرد استقلال به دسته یک سقوط میکرد
حیف از میلیاردها پولی که به ارده شیره دادند!
واقعا شرم نمیکنی ۰این تویی که بابدبری
درسته تراکتور برد اما این برد مدیون علی کریمی و محمد نصرتی و کریم انصاری فرد پرسپولیسی بود . استقلال این بازی هم به پرسپولیسیها باخت
قلعه نویی باید برود...استقلال جای مربیان ترسو نیست. دلیل تصلی عدم موفقیت استقلال در این فصل عملکرد ضعیف قلعه نویی و فتح الله زاده است.
اقای ژنرال با این رفتار های اشتباه فقط خدا را شاکری که توانستی استقلال را به مقام بی مقامی برسانی . با انتخاب یک دسته بازیکن بی تعصب که فقط به پول فکر میکنند البته مثل خود شما .
آقای قلعه نویی ببینید دیگر کسی نیازمند یاری سبز شما نیست که او را از قلیان خانه ها و در راستای یک کار فرهنگی او را به استقلال دعوت کنید؟! کمر او که شکست کاش کمر تمام خائنین به ظاهر استقلالی میشکست تا این تیم به این حال و روز نیفتد!!!جباری- مجیدی- منتظری-نکونام وآندویی که این بازی نبودند بدون نیاز به آقا بالاسر اگر میگذاشتید آبروی استقلال را حفظ میکردند و شما که یادم نمیرود همین دو فصل پیش همه جا در رسانه ها فرمودید دیگر به استقلال نخواهم آمد مربی تیم قرمز پوش تراکتور سازی شدید؟!چرا در تراکتورسازی و سپاهان حرکت ژانگولر فرهنگی برای جذب پیرمردها و خلوت کردن قلیان خانه ها نزدید؟! آقای قلعه نویی دست از سر استقلال بردار!!! تورا بجان مادرت بس کن انتقام گرفتی بس کن!چقدر از قرارداد فرهنگی و تشکیل مدرسه پیرمردها در استقلال به دست آوردید؟! این همه قرض و بدهکاری و قراردادهای نجومی و فروش نکونام و منتظری و جباری و خیلی گند کاری های دیگر برای همین رتبه پنجمی بود؟! دست مریضا آقای قلعه نویی تو استقلالی نیستی استقلالی هواداریست که با رفتن ناجوانمردانه مجیدی با ساده دلی و قلب پاکش جان داد و ....افتاد؟!؟!
اقای محترم پولهای یا مفتی که گرفتی پس بده به دولت فقط عذر می خواهی اقای قلعه نویی
اقای قلعه نویی فولاد با جوانانش قهرمان شد شما با این بازیکنان پیر فرسوده می خواستید چکار کنید به جای جذب بازیکنان کلیدی و خوب برای جانشینی جدا شده ها در نیم فصل اول چند بازیکن که فوتبالشان هم از فوتبال چوپانان گله هم بدتر بود جذب کردید ان هم با نظر شما بازیکنانی که در زمین به پای جوانان سایر تیمها نمی رسیدند جوانگرایی شما را دیدیم و جوجه را اخر فصل شماردید چوب بی تدبیری خودتان را خوردید باشگاهی که نمی تواند ثبات تیمیش را برای دو فصل حفظ کند ....
قلعه مافیایی حالا حالاها باید تقاص خیانت به حجازی کخ مرفاوی ومظلومی رو بدی.باید خوارتر از این از فوتبال بری.دراین سالها فقط با تیانی ومافیابازی تونستی مقام بیاری هرچند که طی این سالها چه توسپاهان وچه تو اس اس وتراکتور بهترین تیمهای تاریخ ایران از نظر مهره دستت بود .اما اینو فراموش نکن خدا جای حق نسشته و خیانت همه بندگانش رو میبینه.باید تو وفتل بمونین واین تیم پکیده رو خودتون تو لیگ بعدی هدایت کنین تا بیشتر از امسال خوار بشین
آقای قلعه نویی دوستت داریم اما از نتایج این فصل ناراضی هستیم. شما بازیکنان متعصب را از تیم فراری دادیدو بازیکنان بی انگیزه ای را جانشین انان کردید که تعصبی به استقلال نداشتند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی