بازدید 14757
پنج مدعی و یک جام؛

«بازی تاج و تخت» لیگ با پادشاهی کدام مدعی به پایان می‌رسد؟

هرچند جی.‌آر.‌آر مارتین، خالق داستان سریال «game of thrones» هنوز داستان خود را به پایان نبرده و پرده از چهره پادشاه برنداشته،‌ داستان «بازی تاج و تخت» لیگ بر‌تر فوتبال ایران، فردا حوالی سال ۲۱:‌۰۰ به پایان می‌رسد و قهرمان با جام، بر سریر پادشاهی خواهد نشست.
کد خبر: ۳۹۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷ 10 April 2014
«بازی تاج و تخت» لیگ با پادشاهی کدام مدعی به پایان می‌رسد؟همزمان با پخش فصل جدید سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت»، داستان به‌ هم گره خورده لیگ بر‌تر ایران هم بی‌شباهت به ماجرای این سریال نیست؛ جایی که مدعیان بزرگی در جای جای ایران برای نشستن بر تخت پادشاهی فوتبال ایران با هم مبارزه می‌کنند؛ تنها با این تفاوت که جی.‌آر.‌آر ماریتن، هنوز نوشتن داستان این سریال را به پایان نبرده، ولی در ایران این داستان مهیج فردا به پایان می‌رسد و قهرمان حوالی ساعت ۲۱:‌۰۰ فردا تاجگذاری می‌کند.
 
به گزارش «تابناک»، بی‌گمان فردا تاریخی‌ترین روز لیگ بر‌تر فوتبال ایران است؛ روزی که در تاریخ سیزده ساله برگزاری این رقابت‌ها بی‌نظیر بوده است؛ جایی که پنج مدعی در کمین قهرمانی نشسته‌اند و سرانجام یکی‌ از آن‌ها بر جام قهرمانی بوسه خواهد زد.

بنا بر این گزارش، اوضاع در بالای جدول لیگ چنان پیچیده است که شاید نفت‌ صدر‌نشین یا قهرمان شود یا حتی دستش به سهمیه آسیایی هم نرسد.

پنج تیم در کورس قهرمانی هستند و از میان آن‌ها این تنها نفت تهران است که تعیین سرنوشتش به دست خودش است و دیگران افزون‌ بر تلاش خودشان باید چشم به نتایج مسابقات دیگر هم داشته باشد. تعداد اتفاقات مهم برای تیم‌ها هم به جایگاه آن‌ها در جدول رده‌بندی ارتباط مستقیم دارد.

به این ترتیب که پس از نفت، فولاد علاوه بر پیروزی در دیدار مستقیم خود، باید چشم به لغزش نفت داشته باشد، استقلال علاوه بر پیروزی در دیدار با تراکتور، باید امیدوار به ناکامی نفت و فولاد باشد، پرسپولیس علاوه بر پیروزی در اهواز، باید چشم‌انتظار رویدادهایی در سه دیدار تهران، تبریز و اصفهان باشد و سرانجام سپاهان ‌علاوه بر پیروزی در دیدار مستقیم ـ که‌‌ همان برتری برابر نفت صدر‌نشین است ـ باید چشم به لغزش فولاد و پرسپولیس و استقلال داشته باشد.

همین رویارویی نفت صدر‌نشین با سپاهان مدعی قهرمانی است که تیم‌های استقلال و فولاد و پرسپولیس را امیدوار به قهرمانی کرده و همه آن‌ها امشب با رویای بوسیدن جام به خواب می‌روند.

در میان پنج تیم مدعی، تنها نفت تهران تجربه قهرمانی در لیگ بر‌تر را ندارد. فولاد خوزستان در پی دومین، پرسپولیس سومین، استقلال چهارمین و سپاهان پنجمین قهرمانی‌اش در این رقابت‌هاست. جالب اینکه وضعیت صدر جدول آنقدر فشرده است که احتمال دارد حتی نفت تهران به آسیا هم نرسد.

هم‌اکنون نفت و فولاد، ۵۴ امتیازی‌اند؛ با این تفاوت که تفاضل نفت ۱۷+ است و فولاد ۱۱+. استقلال یک امتیاز کمتر از این دو تیم دارد، با تفاضل گل ۱۱+. پرسپولیس که یکشنبه به شکل ناباورانه‌ای صدرنشینی را از دست داد با ۵۲ امتیاز چهارم است با تفاضل گل ۱۸+. سپاهان هم که در آخرین دقیقه بازی با ملوان، خود را به صف مدعیان برگرداند، با ۵۱ امتیاز و تفاضل گل ۱۵+ رده پنجم را در اختیار دارد.

همان گونه که می‌بینید، اوضاع بالای جدول چنان در هم پیچیده است که ممکن است با نتایج فردا، فرصت کری‌خوانی طولانی هواداران تیم‌های مدعی ایجاد شود. چه اینکه به ‌هر حال از میان این پنج مدعی، دست دو تیم علاوه بر کوتاهی از جام قهرمانی از سهمیه آسیایی هم کوتاه خواهد ماند و این دست‌کم برای هواداران سرخابی که این موضوع در سال‌های اخیر موجب کل‌کل و فخر فروختن فراوان آن‌ها به هم شده بود، جالب خواهد بود.

سپاهان اصفهان‌ ـ‌ نفت تهران ساعت ۱۹:‌۰۰


بی‌گمان مهم‌ترین بازی هفته پایانی لیگ بر‌تر ایران فردا در فولادشهر برگزار می‌شود؛ جایی که نفت صدر نشین می‌تواند با دستان خود سرنوشتش را رقم بزند و با برتری صدر نشینی‌اش را تداوم بخشد و جام را برای نخستین بار روی سر ببرد، چه اینکه با توجه به تفاضل گل بالای این تیم خیال آن‌ها آسوده است.

نفت در صورت تساوی و یکسری اتفاقات هم قهرمان خواهد شد. قهرمانی تیم بی‌حاشیه نفت می‌تواند در فصلی که حاشیه‌ها بر متن فوتبال ایران چربیده، درس عبرتی باشد تا همه بدانند که صرف هزینه ‌پول‌های کلان ممکن نیست یک تیم را موفق کند. قهرمانی نفت در واقع می‌تواند راه جدیدی در فوتبال ما باز کند.

اما دشواری کار نفت در بازی فردا، دیدار برابر تیم سپاهان است؛ تیمی که چهار قهرمانی در لیگ ایران به دست آورده و هرچند در این فصل حال و روز خوبی نداشته، هفته پیش و با گل دقیقه ۲+۹۰ هادی عقیلی به مسابقات بازگشت و شانس آسیایی شدن و حتی قهرمانی در لیگ امسال را به دست آورد. برد در این مسابقه به شرط پیروز نشدن فولاد، استقلال و پرسپولیس سپاهان اصفهان را آسیایی می‌کند و برتری با اختلاف بیش از یک گل و شکست فولاد و توقف استقلال و پرسپولیس سپاهان را برای پنجمین بار قهرمان می‌کند.

دیدار فردای فولاد شهر در میانه میدان یک نبرد دیدنی را رقم خواهد زد؛ جایی که محرم و رسول نویدکیا روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت.

گسترش فولاد تبریز ـ فولادخوزستان ساعت ۱۹:‌۰۰


هرچند فولادی‌ها‌ در دو قدمی جام و در خانه خودشان صدر نشینی را از دست دادند تا دومین قهرمانی‌شان با اما و اگرهایی همراه باشد، همچنان ‌شانس خوبی ‌دارند. آن‌ها امیدوارند که نفت نتواند در بازی خارج از خانه فردایش موفق بیرون بیاید و کار راحت خودشان هم برابر تیم بی‌انگیزه گسترش فولاد تبریزی با موفقیت به پایان برسد تا دومین جام قهرمانی را با خود به اهواز ببرند.

در صورت پیروزی نفت برابر سپاهان آن‌ها نیاز دارند که با بیش از هشت گل گسترش را ببرند تا قهرمان شوند. تساوی در این مسابقه در صورت شکست نفت و توقف استقلال و پرسپولیس، باز هم قهرمانی را برای این تیم اهوازی به ارمغان می‌آورد، ولی تساوی نفت و پیروزی سرخابی‌ها، این تیم را از آسیایی شدن هم محروم خواهد کرد.

استقلال تهران ـ تراکتورسازی تبریز ساعت ۱۹:‌۰۰    

سرانجام استقلال تهران توانست از بحران به در آید ‌و با دو پیروزی مهم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ بر‌تر ضمن بازسازی روحیه خویش در لیگ بر‌تر، خود را صف مدعان اضافه کند. آن‌ها فردا در یک بازی خانگی، میزبان تیم تراکتورسازی هستند که پس از آمدن الیویرا و قهرمانی در جام حذفی دیگر به هیچ تیمی نه نگفته‌اند.

میزبانی استقلال در هفته پایانی و دیدار تیم‌های فولاد و نفت در خارج از خانه، موجب شده تا امیرقلعه‌نویی امیدوار باشد تا رخدادهای لیگ هشتم برای این تیم تکرار شود و آبی‌ها‌‌ خاطره‌انگیز‌ قهرمانی را مقابل هواداران خود جشن بگیرند.

استقلال با ۵۳ امتیاز در رده سوم و تراکتورسازی با ۴۲ امتیاز در رده هفتم قرار گرفته‌اند. آبی‌پوشان اگر بتوانند در رقابت دو نماینده ایران در آسیا به ۳ امتیاز برسند و فولاد و نفت در خارج از خانه متوقف شوند، قهرمان لیگ خواهند شد. همچنین ستاره‌های پیشین پرسپولیس از جمله علی کریمی، کریم انصاری‌فرد، محمد نصرتی و جواد کاظمیان دوست دارند، لذت شکست ‌دادن استقلال در این مسابقه مهم را بچشند و کاری برای رسیدن پرسپولیس به آسیا کرده باشند.

استقلال صنعتی خوزستان ـ‌ پرسپولیس ساعت ۱۹:‌۰۰


ناکام بزرگ هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر پرسپولیس تهران بود؛ آن‌ها که دقیقه ۸۷ صدر‌نشین لیگ بر‌تر بودند، ‌یکباره حتی سهمیه آسیایی خود را هم در خطر می‌بینند. آن‌ها باید فردا به مصاف تیمی بروند که نام رقیب دیرینه آن‌ها را یدک می‌کشد و افزون بر آن، از یکی دو استقلالی قدیمی هم بهره می‌برد. بازی در اهواز که به داشتن طرفدارهای فراوان استقلالی مشهور است در کنار اینکه استقلال صنعتی کمی هم خطر سقوط را احساس می‌کند، موجب شده تا سرخ‌پوشان فردا کار راحت پیش ‌رو نداشته باشند.

اما همچنان بزرگ‌ترین مشکل سرخ‌پوشان حاشیه‌های بیرون زمین است. قرمز‌ها که این روز‌ها اسیر مشکلات مالی و حاشیه‌های فراوان لو رفتن فهرست مبالغ قراردادشان هستند، برای اینکه دست‌کم سهمیه لیگ قهرمانان را از دست ندهند، باید در اهواز پیروز شوند. علی دایی و شاگردانش اصلا کار آسانی ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۰
قطعا استقلال با جام قهرمانی وارد وستروس میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
بابا تو که مردی
نیما
| Indonesia |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
عمو چرا داستان لو میدی باباااااااااااااااااا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
استقلال با سه تا اژدها وارد میشه:))
جیمی لنیستر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پادشاهی حق استارک‌ها بود و قهرمانی حق استقلال، حیف که جفتشونو ما گردن زدیم
خطاب به نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
خطاب به نیما:

چه لو دادنی عمو
راب که فصل قبل مرد
نیما
| Indonesia |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
نامردا من فصل 3 اپیزود5 ام ...راب خیلی دوست داشتم چرا آخه چرا اینکارو با من میکنین چرااااااااااااااااااا
محسن استقلالي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
فقط كاليسي... استقلال قهرمانه. راب هم حيف شد. طلا ماله استقلاله... تو مشتشه... عه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پادشاهی حق باهوش‌ترین‌هاست نه صادق‌ترین‌ها. استارک‌ها بدون شک صادق‌ترین هستند اما هیچ‌وقت توان پادشاهی نخواهند داشتند (چیز که مرحوم ند هم بهش اعتقاد داشت). البته من شخصا طرفدار دنریس تارگاریان هستم و فولاد خوزستان!
استقکری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
این کلمات عجیب و غریب و مزخرف چیه گفتین استق لالیها...ببخشید استق کوریها؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
جیمی لنستر خیلی باحال بود، استارک ها....
سریال بدکی نبود
مقایسه game of thrones و با لیگ برتر ایران؟!! اگه کارگردانش بفهمه سریالو منحل می کنه
:)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
این کجا و ان کجا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
یه لحظه فکر کردم تابناک داره بهترین سریال جهان رو تحلیل میکنه!!! آخه مقایسه بهترینِ جهان با لیگ برتر فوتبال!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
من هم فک کردم منظورش گیم اف ترونه که اومدم خبر رو بخونم، که مایوس شدم
مشرق به جای فوتبال بشین همون باز تاج تخت ببین که خیلی بهتر هست تا این فوتبال ابکی :دی
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
مشرق یا تابناک ؟
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
مشرق کجای کار بود .تابناکه
خیال همه راحت نفت یا پرسپولیس قهرمان خواهدشد.
اینا رو ول کن تابی ... یارانه از دیشب نتونستیم ثبت کنیم !!
دوستان وایرانیان اگرهرتیمی قهرمان شودچه تاثیری برروندزندگی مردم ایران داردیک میلیاردوهفتصدوپنجاه میلیون تومان برابرحقوق من کارشناس پرستاری به مدت ۱۴۵سال کارشبانه روزی باحقوق ماهیانه یک میلیون تومان می باشدآیااین فوتبال یک دردی ازآلام مردم رنج دیده می زدایدیاهمکاران من درمراکزدرمانی؟
پس بادرج اینگونه مواردبردردورنج وفشارمردم اضافه نکنیداجازه دهیدمااینگونه مواردرامتوجه نشویم چون شایددرانجام وظایف خودیک کم دلسردشویم چون جالبترازهمه اینکه ازبیت المال این پول هاپرداخت میشوداین هرروزبااین دستمزدحدود۴۲۰۰۰۰۰تومان وهرساعت حدود۲۲۵۰۰۰تومان پول میگیردحتی به نظرم حقوق رییس جمهور هم این اندازه نیست واین درحالی که ساعت اضافه کاریک پرستارحدود۳۵۰۰تومان است
ازتابناک عزیزبرای چندمین بارخواهش میکنم که این ازما بهتران رابه رخ ودیدمانکشدوبگذاردمابه دردوغم ورنج خودبسوزیم وبسازیم
ازاین فوتبال تاکنون یک ریال به خزانه دولت واریزشده است؟
اهاي !! ادمهاي شكم سير! اين همه خبر فاجعه اميز هر روزه رخ ميده كه با جان وروح وروان اين ملت بيچاره مربوطه بعد شما مثلا رسانه هر روز يا اخبار مسخره فوتبال ويا فيلم و مشتي اراجيف به خور ملت گرسنه ميدهيد؟؟ واي بر شما وانچه مينويسيد ونيات شما!!!
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
از تابناک تشکر می کنم بخاطر تحمل کردن صدای مخالف و انتشار این مطلب و با تمام احترامی که برای این ناشناس قائل هستم باید این نکته را یادآور شوم این است که ما انسان ها در هر شرایطی که باشیم نباید این گونه خود را تحقیر کنیم و بدبخت و بیچاره بدانیم . هر مسئله ای جایگاه خود را دارد و هر چیز را باید از زاویه خودش تعبیر و تفسیر کنیم .
در ضمن این نکته را هم بگویم که به هیچ عنوان من از روی شکم سیری یا متمول بودن این متن را ننوشتم بلکه برای کرامت انسان ها ارزش قائل هستم .
به امید روزی که اقتصاد ، ادبیات و فرهنگ ما در بهترین شرایط برای مردم قرار گیرد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
کاری به تابناک ندارم ولی حیفه که فوتبال این همه از بیت المال هدر میده و باز این قدر اسمش با وجود این همه فساد رو سر زبان هاست
کالیسی به تاج و تخت می رسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
دمت گرم
هودور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
هودور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
هودور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
هودور
صوروش سهت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
حودور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
هودور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
هودور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
لین چان
معلومه همه چیز دست به دست هم میده تا استقلال قهرمان بشه جریمه نکردن رحمتی و آندو و ....
فقط استقلال
انشائ ... استقلال قهرمان خواهد شد
مقایسه این سریال با لیگ برتر ایران خنده داره
این وسط کالیسیا کی می شه؟ لطفا زود بگید می خوایم بریم استادیوم تشویقش کنیم.
پاسخ ها
برزو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
قاسم دهنویه
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
علی یافتی به من هم بگو .
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
تصور کنید استقلال بزرگ جام بگیره بعدا کالیسی جام رو اهدا بکنه به امیر قلعه نویی.
گل محمدی محجوب، نفت تهران را محبوب خواهد کرد. بدون ادعا و بدون ستاره!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
نه بابا گل‌محمدی مثل استارک‌هاست. پپه اما با وجدان. بنابراین هیچ‌وقت جلوی گرگ‌هایی مثل لنیستر (علی- همراه با حرکات چشم و ابرو- علی ...) و باراتیون (انگشتر طلسم‌شده و دعانویسی) دوام نمی‌یاره.
حق استقلاله .با یه مشت محروم و مصدوم تو کورس مونده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
منظورت شل و کوره دیگه !! :)
محسن
| Switzerland |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ناشناس جان متوجه حرفت هستی؟
نویسنده این مقاله آدم بسیار بی تقوایی هستش که نام این سریال پر از صحنه های بسیار زشت جنسی را آورده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
از کجا میدونی؟ مگه دیدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پس تو هم نگاه میکنی
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
آخ خ خ خ خ خ خ مگه دیدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
سید جان سوتی دادی بد! بسیار زشتش رو هم خوب اومدی! تو که تقوا داری اونم این هواااا از کجا خبر داری؟
sam
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
اونایی که منفی دادن کجا از جزییات سریال خبر دارن؟برادران بسیجی هستن دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ای کلک مگه تو هم نگاه میکنی؟
دنیا فقط و فقط فولاد خوزستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
اینکه امسال قهرمانی حقشه توش شکی نیست ولی دیگه دنیا فقط فولاد خوزستان ! درست نیست
بی شک قهرمانی حق فولاد خوزستانه که 5،6 سال جوان گرایی و برنامه ریزی کرده.تیمی که هرچند ثروتمنده ولی پولشو صرف بازیکنان بی خاصیت و گران نکرد و چندین سال برای این جایگاه تلاش کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
درود بر تو دوست عزیز. گل گفتی
قهرمانی حق فولاد یا نفته...
نه پرسپولیش و استقلال...با کلی حمایت رومیزی و زیرمیزی...
به امید رسیدن حق به حقدار.....
تخت پادشاهی حق راب مرحوم بود حالا که نیست دیگه اهمیتی نداره به کی برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
آره ، تو مشتش بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
کسی که این‌جوری رودست بخوره لیاقت پادشاهی نداره. پادشاه باید باهوش و مکار باشه. گرچه از لنیسترها متنفرم اما خداییش پدربزرگه کارش خیلی درسته.
مرگ بر لانیستر ها زنده باد یاد و نام ادوارد استارک و خانوادش .کلیسی هم همیشه ابی می پوشه ضمنا :))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
دمت گرم............زنده باد کالیسی
کاش از سال آینده لیگ فوتبال رو تعطیل کنیم وپول های میلیاردی رو برای اجرای طرح های عمرانی هزینه کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ساخت ورزشگاه ابرومند
اقایون پرسپولیسو نابودکردن اما بازم امیدواریم! ضمنا تابناکی ها خبراصلی لیگ فوتبال ایرانه نه سریال!!
قهرمانی حق استقلال قهرمان و سرفراز هست
قهرمانی حق ابی هاست
یه لنیستر همیشه دینش ادا میکنه
فولاد خوزستان شاید به استقلال باخت اما همه دیدن که چطوری اروپایی بازی می کرد...فردا روزیه که اهوازیا از شادی می ریزن تو خیابوناااا
زنده باد راب استارک
استقلال مثل جان اسنو میمونه...حقش نیست...پادشاهی حقش نیست
سریال واسه فصل 5 و 6 هم تمدید شد.
حداقل اگه این مقایسه بین قهرمان جام باشگاه های اروپا و سریال میذاشت یه چیزی ولی با لیگ ایران.....؟؟؟!!!
مثل این میمونه بگی ستایش مادر بهتریه یا دنریس واسه اینکه مادر 3 اژدهای ناز و خوشکله
همینطور داری سریالای محبوبو خز می کنی تابناک. مگه سایت فیلم و سریالی؟ به کارت یعنی خبر رسانی برس
ما فرزندان دنریس تارگاریان هستیم...فولادهای آتشین...
نه لنیسترهای قرمز پوش...نه استارکهای آبی پوش...
ما صاحب اژدها هستیم...ما صاحب جام هستیم...
ما...یادتون باشه...فولاد خوزستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
فقط استارک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
الکی میگه!!
حق تراکبورسازی بود...!!!؟؟؟......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
تو مشتش بود!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
تراکتور سر زمین داره کشاورزی میکنه
کی میتونه بگه شیث و نصرتی تو سریال کیا هستن؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی