بازدید 5050

گفت‌وگو با اولین زنی که معاون ترافیک شد

کد خبر: ۳۹۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷ 07 April 2014
در این سالها با نمونه‌های خاص حضور زنان در جامعه آشنا شده‌ایم و هر کدام مصداق بارزی از خواستن و توانستن هستند و سمانه شاددل نخستین زنی است که به عنوان معاون حمل‌ونقل و ترافیک مجموعه شهرداری، در شهرداری زنجان مشغول به کار شده است.

به گزارش ایسنا، سمانه شاددل با بیان اینکه از سال 1383 به عنوان مسئول آمار و اطلاعات، مسئول امور مشاوران و پیگیری طرح‌های ترافیکی که توسط مشاوران با معاونت عمرانی شهرداری زنجان همکاری می‌کردم، افزود: همچنین درجلسات شورای ترافیک استان و پیگیری مصوبات و پیگیری روند پیشرفت مطالعات ترافیک نیز حضور داشتم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان در رابطه با اینکه نخستین زنی است که به عنوان معاون حمل و نقل انتخاب شده است، تصریح کرد: به نظر من مشکل در دیدگاه‌هاست و اگر دیدگاه‌ها نسبت به عملکرد بانوان اصلاح شود، مشکلات هم حل خواهد شد. شاید همین دیدگاه باعث شود که بیشتر به دنبال نقاط ضعف از عملکرد یک خانم باشیم و نیمه خالی لیوان را ببینیم، در حالیکه به نظر بنده زنان به عنوان اولین مدیران جامعه هستند که مدیریت جامعه کوچکی چون خانواده را بر عهده دارند.

وی افزود: وقتی زنان در کنار مدیریت خانواده دوشادوش مردان وارد عرصه جامعه شده و با توجه به خصوصیات اخلاقی و حسن مسئولیت‌پذیری زیادی که دارند به بهترین نحو امور محوله را انجام می‌دهند، بنابراین این موضوع قابل تقدیر خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان با بیان این که برای اولین بار حداقل در استان زنجان برای انتخاب مدیران آیتم جنسیتی در رده‌های بعدی قرار گرفته است، تصریح کرد: انتخاب بر اساس عملکرد و تجربه تخصص افراد صورت گرفته است که قطعا این موضوع نقطه عطفی در تاریخ شهرداری زنجان خواهد بود.

شاددل که در دانشگاه علم و صنعت کارشناسی ارشد خود در مدیریت ساخت را اخذ کرده است با اشاره به این‌که معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به تازگی در این شهرداری تاسیس شده است، گفت: از جهت عملکردی بسیار عقب هستیم و اولویت من در این زمینه ابتدا بحث ارتقاء فرهنگ ترافیک و در ادامه تجهیز و افزایش بهره‌وری ناوگان حمل‌ونقل عمومی است که شهر زنجان را در این زمینه با مشکلات زیادی مواجه است.

وی با بیان این که در تلاش هستیم با مشارکت بخش خصوصی معضلات حمل‌ونقل را به فرصت تبدیل کنیم، افزود: عدم توجه به پیاده محوری و عدم استفاده از دوچرخه برای انجام سفرهای شهری از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد. ساماندهی پارکینگ‌های منطقه‌ای و حاشیه‌ای موارد دیگری است که مدیریت نادرست مشکلات زیادی را برای شهرداری ایجاد خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار