بازدید 6701

قیاس جالب سیاستمدار با قورباغه ماهی چاق

عکاس باتجربه امریکایی با غواصی در عمق 25 متری آب‌های فیلیپین تصویر یک آبزی شبیه سیاستمدار سابق انگلستان را شکار کرد.
کد خبر: ۳۹۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۲ 07 April 2014
عکاس باتجربه امریکایی با غواصی در عمق 25 متری آب‌های فیلیپین تصویر یک آبزی شبیه سیاستمدار سابق انگلستان را شکار کرد. این عکاس 49 ساله که سال‌ها با همسرش به غواصی در زیر آب مشغول است، چند وقت پیش این قورباغه ماهی چاق را شناسایی کرده و متوجه شباهت‌های ریزش به «جان پرسکات»  معاون اسبق نخست وزیر انگلستان شده بود.

به نوشته ایران، او برای این‌که ادعایش را اثبات کند با برداشتن دوربین عکاسی‌اش به اعماق آب‌های فیلیپین و زیستگاه این قورباغه ماهی رفت. گرچه ماهی چاق که غبغب بزرگی مانند این سیاستمدار داشت با استتار در میان شن‌ها به سختی پیدا می‌شد اما زوج عکاس با صبوری فراوان موفق شدند تصاویر مورد نظرشان را شکار کنند.

این زوج پس از پایان این عملیات نفسگیر با قراردادن تصاویر این ماهی در ژست‌های مختلف در کنار عکس‌های پرسکات، این مقایسه جالب را روی سایت‌های اینترنتی قرار دادند که با کامنت‌های متعدد کاربران اینترنتی مورد استقبال قرار گرفت.

قورباغه ماهی‌ها از نظر شکل، رنگ و بافت بدنی بسیار خاص هستند. این گونه آبزیان قابلیت تغییر رنگ از زرد به سبز، سیاه یا قرمز تیره را دارند اما در بیشتر مواقع با رنگ‌های روشن در آب‌ها حاضر می‌شوند تا کمتر قابل رؤیت باشند و به راحتی بتوانند براساس شرایط استتار کنند. این ماهی‌ها در اعماق آب زیست می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار