بازدید 8762
۱

عدم پاسخگويي عرب‌ها به درخواست ايران

کد خبر: ۳۹۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱ 04 April 2014
فدراسيون‌هاي کشورهاي قطر و کويت هنوز به درخواست فدراسيون فوتبال ايران براي همراهي 3 ملي‌پوش شاغل در اين دو کشور با تيم ملي فوتبال ايران در اردوي آفريقاي جنوبي پاسخي نداده‌اند.

به گزارش فارس، پس از اينکه فدراسيون فوتبال براي حضور 3 بازيکن ملي‌پوش ايراني در ليگ‌هاي قطر و کويت در اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي، مذاکرات خود را با فدراسيون‌هاي اين دو کشور آغاز کرد، هنوز پاسخي از سوي اين دو کشور به فدراسيون فوتبال ايران نيامده تا حضور منتظري، جباري و نکونام در اولين اردوي خارجي تيم ملي در هاله‌اي از ابهام قرار بگيرد.

علي کفاشيان در خصوص اينکه شرايط حضور بازيکنان ايراني شاغل در خليج فارس، از جمله نکونام، جباري و منتظري در اردوي خارجي تيم ملي (آفريقاي جنوبي) به کجا رسيد،به خبرنگار ورزشي فارس گفت: نامه‌نگاري‌ها را با آنها انجام داده‌ايم اما هنوز پاسخي به ما نداده‌اند.

کفاشيان همچنين در مورد نامه اخيرش به سازمان ليگ و تهديد تيم‌ها به باز شدن پرونده قضايي براي آنها در صورت عدم همکاري با تيم ملي گفت: من اين نامه را ارسال کردم تا باشگاه‌ها خود را موظف به همکاري با تيم ملي بدانند. تمام بازيکنان ملي‌پوش از جمله بازيکنان ملي‌پوش 4 تيم ايراني حاضر در ليگ قهرمانان آسيا بايد تيم ملي را در اردوي آفريقاي جنوبي همراهي کنند مگر با تفاهم با کارلوس‌ کي‌روش باشد تا پس از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به اردوي تيم ملي بپيوندند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
از بازیکنان ایرانی با هر درجه ائی تمنا دارم بخاطر یک مشت دلار با کشورهای عربی قرداد نبندند ، هم فوتبالشان نابود میشود و هم اینکه در عرصه بین المللی اینگون به ایران ضربه میزنند . امین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار