بازدید 4360

شمخانی:بایدخرمشهر‌را‌به‌عظمت‌گذشته‌برگردانیم

کد خبر: ۳۸۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲ 27 March 2014
دبیرشورای امنیت ملی کشور امروز پنج شنبه درجمع مردم در مسجد جامع خرمشهر بر آبادانی این منطقه تاکید کرد و گفت: مامسوولان باید خرمشهر, این شهرشهدا و مقاومت را باید به عظمت گذشته اش (ازحیث آبادانی و رونق اقتصادی) برگردانیم.

علی شمخانی دراین اجتماع که کاروان راهیان نور و میهمانان نوروزی نیز حضور داشتند , مشارکت مردم منطقه را درتوسعه و آبادانی خرمشهر مهم توصیف کرد و گفت : 33سال از آزادسازی خرمشهر می گذرد اماچه کسی باید ان را آباد کند؟ به نظر می رسد آبادانی منطقه در دست خود مردم خرمشهر است.

وی بااشاره به ظرفیت بالای اقتصادی استان خوزستان از جمله وجود منابع غنی نفت و گاز، آب ها و زمین های آماده کشاورزی افزود: برای خرمشهر وجود منطقه آزاد اروند یک فرصت بزرگ به شمار می رود .این منطقه می تواند دروازه تجارت کل استان خوزستان باشد که باید آن را از مرحله قول به عمل برسانیم.

دبیرشورای عالی امنیت ملی افزود: یکی از دلایل قبولیت مسوولیتم در هیات مدیره مناطق آزاد مسئله احیای اروند رود و نیز الحاق کامل آبادان و خرمشهر به منطقه آزاد اروند بود.

وی افزود: تا زمانی که اروند رود احیا نشود و این شاهرگ بزرگ کشتیرانی به حالت سابق خود باز نگردد , خرمشهر و آبادان توسعه نخواهند یاقت .

دبیر شورای عالی امنیت ملی به مشکلات مربوط به تردد انفرادی زایران از مرز شلمچه خوزستان به عراق اشاره کرد و گفت : بحث زوار را در آینده ای نزدیک حل خواهیم کرد تا مردم بتوانند برای همیشه در طول سال به صورت انفرادی از مرز عبور کنند.

شمخانی برتحقق شعار رهبری درزمینه اقتصاد و فرهنگ با عظم ملی و مدیریت جهادی تاکید کرد و گفت : امروز همانند دوران جنگ تحمیلی , ما متحمل جنگ تحریم هستیم که باید دست در دست هم دهیم تا دشمن را دراین جنگ نیز شکست بدهیم و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که همان شعار اقتصاد و فرهنگ با عظم ملی و مدیریت جهادی است عمل کرده و در تحقق آن بکوشیم .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی