بازدید 7507

آخرین وضعیت پایتخت در چهار‌شنبه‌ آخر سال

کد خبر: ۳۸۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۲ 18 March 2014
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: حوادث چهارشنبه آخر سال در تهران تاکنون تنها 18 مصدوم برجای گذاشته است.

سردار حسین ساجدی‌نیا حوالی ساعت 19:30با حضور در مرکز فرماندهی پلیس تهران و در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین آمار حوادث چهارشنبه آخر سال، گفت: حوادث امروز تاکنون تنها 18 مصدوم داشته است که 9 نفر از این افراد با مصدومیت جزئی به بیمارستان منتقل و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با تاکید بر اینکه آتش‌سوزی خاصی تاکنون در خصوص حوادث چهارشنبه‌سوری نداشتیم، گفت: گزارش‌های دریافتی از سطح شهر حاکی است، بیشتر مردم در کوچه‌ها و نزدیک منازل خود آئین آخرین چهارشنبه سال را به جای آورده‌اند. از سوی دیگر هیچ درگیری خاصی نیز در سطح شهر گزارش نشده است.

ساجدی‌نیا به وضعیت معابر پایتخت اشاره کرد و گفت: از ساعت پنج بعدازظهر امروز اکثر معابر پایتخت خلوت شده و تنها بار ترافیکی در بزرگراه‌های همت، بابایی و اتوبان تهران کرج به سمت خروجی‌های تهران مشاهده می‌شود که این امر حاکی از آغاز سفرهای نوروزی شهروندان است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه گزارش‌های دریافتی حاکی است میزان سر و صدا در آخرین چهارشنبه سال نسبت به سال گذشته بسیار کمتر بوده است، گفت: نیروهای پلیس هم در مکان‌هایی که از قبل مشخص شده، مستقر شدند و برابر اعلام قبلی، پلیس طرح کوچه محوری را در آخرین چهارشنبه سال به مرحله اجرا گذاشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی