بازدید 4214

برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌ چهارشنبه سوری

با همکاری مناطق 22 گانه شهرداری برشورها و کتابچه هایی با موضوع چهارشنبه سوری تهیه و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۸۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹ 17 March 2014
مدیرکل آموزش های شهروندی با بیان اینکه برنامه ریزی برای کاهش آسیب های چهارشنبه سوری انجام شده است، گفت:تخریب مبلمان شهری از مشکلات جدی این ایام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  ابوالفضل رفیع مدیر کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران گفت: گروه هدف ما برای چهارشنبه سوری کودکان و نوجوانان هستند زیرا بیشتر مورد آسیب واقع می شوند.

رفیع افزود: اداره کل آموزش‌های شهروندی ویژه نامه ای با موضوع چهارشنبه سوری منتشر کرده است و اطلاعات و آگاهی های لازم در خصوص این ایام را در قالب روزنامه دیواری تولید کرده و با همکاری آموزش و پرورش در مدارس توزیع شده است.

مدیرکل آموزشهای شهروندی در ادامه تصریح کرد: همچنین با همکاری مناطق 22 گانه شهرداری برشورها و کتابچه هایی با موضوع چهارشنبه سوری تهیه و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
این مقام شهری در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری تهران سالیانه 20 میلیارد تومان مساعده مالی به آموزش و پرورش دارد، افزود: 3/1 از این کمک ها صرف فعالیت های عمرانی، 3/1 صرف تجهیزات مدارس و 3/1 صرف فعالیت های فرهنگی و آموزشی می شود.

رفیع در ادامه به تاثیرنصب بیلیوردها و تابلوها با موضوع چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: نصب بیلیوردهای شهری بویژه در ایام نزدیک به این مناسبت تاثیر بیشتری دارد.

وی یکی از مشکلات جدی شهر در این ایام را تخریب مبلمان شهری دانست و گفت: در این ایام علاوه بر کارهای آموزشی برای پیشگیری از خطرات ناشی از این ایام، کارهای تربیتی نیز باید انجام شود زیرا برخی ازافراد دارای رفتارهای  وندلایتی " تخریب " می باشند که در چنین مناسبت هایی این رفتارها
تشدید می شود و به شهر بویژه مبلمان شهری آسیب می رسانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار