بازدید 7353

واکنش چمران به ملاقات‌های اشتون

کد خبر: ۳۸۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۳ 14 March 2014
رییس شورای عالی استان های کشور گفت: کشورهای غربی باید بدانند که ملاقات های پنهانی با برخی افراد هرگز قادر نخواهد بود ایران اسلامی را در مسیر کشورهایی چون اوکراین قرار دهد .

به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز جمعه در حاشیه برگزاری یادواره سرداران شهید مهدی و حمید باکری در شهرستان میاندوآب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از آنچنان ثبات و اقتداری در منطقه و جهان برخوردار است که چنین تلاشی از سوی غرب هیچگاه قادر نخواهد بود خلل و مشکلی در داخل کشور ما ایجاد کند .

وی با بیان اینکه تکرار چنین اقداماتی از سوی غرب ما را نسبت به نیت ها و اهداف پنهان آنها بیشتر آگاه می کند افزود: غربی ها چنین پنداشته اند که همانند کشور اوکراین قادر خواهند بود در دیدار با سران مخالف، آنان را تحریک و تشویق کنند، ولی باید بدانند این عمل آنها تنها آب در هاون کوبیدن است .

چمران اضافه کرد: غربی ها نباید از حسن نیت جمهوری اسلامی ایران و فضای تعاملی که بوجود آمده سوء استفاده کنند و باید این را بدانند که ایران اوکراین نیست که بتوانند هر اقدامی را به میل خود انجام دهند.

وی با انتقاد از رفتارهای دوگانه غرب در قبال مساله هسته ای کشورمان گفت: این رفتار دوگانه برای ملت ایران پذیرفتنی نیست ، یعنی اینکه از یکسو تهدید به تحریم کنند و از یک سو با ما بر سر مذاکره می نشینند ، آنان باید در قبال کشور ما سیاست شفاف تری در پیش بگیرند .

چمران خاطرنشان کرد: ملت ایران در روز نهم دی با بصیرت خود نشان دادند که برای مقابله با هر فتنه و تهدیدی آماده مقابله و جانفشانی در راه انقلاب و نظامشان هستند .

وی گفت: دشمن غافل از آن است که ایران کشور امام زمان (عج) است و ملت ایران اسلامی قادر است همچون دوران پرافتخار دفاع مقدس همیشه با اتحاد، انسجام و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب توطئه های دشمنان را نقش برآب کنند .

رییس شورای عالی استانها و عضو شورای شهر تهران برای شرکت در یادواره سرداران شهیدان مهدی و حمید باکری و به دعوت شورای اسلامی شهر میاندوآب به این شهرستان سفر کرده است .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست