بازدید 11994
کمبود امکانات آتش نشانی در رامسر

برج "آرامش" در آتش سوخت

کد خبر: ۳۸۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۲ 09 March 2014
مسئول آتش نشانی رامسر افزود: در آتش سوزی برج آرامش خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم ولیکن خسارت مالی زیادی وارد شده است و 7 واحد از این برج در آتش سوخت.

جمشیدی زیتونی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آتش سوزی برج آرامش در رامسر گفت: حدود ساعت 12 ظهر آتش سوزی شروع شد که بلا فاصله ماشین های نشانی رامسر  به محل وقوع حریق اعزام شدند.

زیتونی افزود: با حضور در حمل حریق مدیریت حریق را برعهده گرفتیم و توانستیم با کمک شهرهای همجوار  از چالوس تا رامسر حریق را اطفا کنیم.

وی اضافه کرد: رامسر با کمبود شدید تجهیزات آتش نشانی روبرو است و ما امکانات نداریم و بدون امکانات دست و پای ما بسته است و نمی توانیم کار کنیم.

زیتونی ادامه داد: رامسر به نردبان های 32  و 52 و 62 متر نیاز دارد زیرا با توجه به ساخت و ساز برج ها در این شهرستان و ورود هزاران گردشگر، امکانات موجود  پاسخ گوی شرایط این چنینی نیست.

زیتونی گفت: جواهرده رامسر یک ایستگاه آتش نشانی ندارد و با توجه به رشد ساخت و ساز در این منطقه خوش آب و هوا اگر حریقی رخ دهد ، ماشین آتش نشانی باید از رامسر به آن جا اعزام شود که تا این بعد مسافت طی شود  فقط ذغال بر جا می ماند.

وی از مدیران ملی و استانی خواست تا اعتبارات لازم جهت خرید امکانات آتش نشانی  را با توجه به حساسیت موضوع تخصیص دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی