بازدید 4984

میرتاج‌الدینی: صداوسیما تریبون دولت نیست

کد خبر: ۳۸۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۶ 05 March 2014
معاون پارلمانی صدا و سیما با بیان اینکه همه قوای سه‌گانه برای اجرایی شدن سیاست‌های کلی نظام همکاری می‌کنند،‌گفت: صدا و سیما تریبون دولت نیست.

به گزارش فارس، محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی صدا وسیما با ورود غیرمنتظره خود در آخرین روز پانزدهمین روز مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران حضور یافت و در ارزیابی رابطه صدا و سیما و دولت گفت تعامل صدا و سیما و دولت بهتر شده است چرا که مجلس از بودجه صدا و سیما حمایت کرده است و در عرصه هدفمندی یارانه‌ها نیز شاهد هستیم که برنامه‌ریزی‌های خوبی شده است و همه خود را برای حمایت از دولت آماده کرده‌اند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر انتقادات وارد شده به شعاری عمل کردن صدا و سیما خاطرنشان کرد: در عرصه هدفمندی‌یارانه‌ها هماهنگی بین طرفین انجام شده است و در همین دوره مشاهده می‌کنید که بسیاری از اعضای دولت در برنامه‌های مختلف صدا و سیما نظیر گفت‌وگوی ویژه خبری و برنامه پایش حضور یافته و صحبت می‌کنند.

میرتاج‌الدینی در پاسخ به این سؤال که قرار نبود صدا و سیما به تریبون دولت تبدیل شود، خاطرنشان کرد: خیر اینگونه نیست که صدا و سیما تریبون دولت باشد بلکه اینها جزء سیاست‌های کلان نظام است که با توجه به تأکید رهبری بر همکاری بین قوای سه‌گانه همه برای اجرایی شدن آن تلاش می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به نامه ضرغامی در مسئله هسته‌ای اظهار داشت: در دولت گذشته نیز شاهد بودیم که همه مسئولان در زمینه هدفمندی یارانه‌ها کمک کردند.

لازم به ذکر است معاون پارلمانی صدا و سیما دلیل حضور غیرمنتظره خود را در ساعات پایانی روز نهایی پانزدهیمن اجلاس دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری دیدار با برخی اعضای خبرگان نامید و گفت: من برای دیدار چند تن از اعضای خبرگان به اینجا آمدم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار