بازدید 7135
۲

جمع‌آوری ۱۳محصول فاقد مجوز از میادین تره‌بار

این طرح با توجه به اجرای 100شاخص نظارتی بر محصولات ارائه شده و تشکیل 12اکیپ ویژه به‌منظور کنترل و نظارت بر میادین میوه و تره بار است.
کد خبر: ۳۸۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۰ 04 March 2014
۱۳ محصول فاقد مجوز بهداشتی از تمامی میادین تهران در طرح استقبال از نوروز جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش همشهری، سید احمد صفوی، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درخصوص طرح استقبال از نوروز سازمان میادین تصریح کرد: طبق بررسی‌هایی که توسط کارشناسان صورت گرفته 13قلم از محصولات فاقد مجوز بهداشتی شناخته شده که از سطح میادین میوه و تره بار پایتخت جمع‌آوری می‌شوند.

وی درباره 144بازار و میدان میوه و تره بار شهر تهران اضافه کرد: طرح نظارت کیفی نوروز در 15میدان و 129بازار میوه و تره بار به مرحله اجرا در آمده است.مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه از 28بهمن‌ماه طرح استقبال از نوروز توسط سازمان اجرا شده است، ادامه داد: در این طرح اگر کارشناسان به موارد غیرمجازی برخورد کنند، به‌طور قانونی با آن برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از فروش این محصولات جلوگیری به عمل می‌آید، خاطرنشان کرد: این طرح با توجه به اجرای 100شاخص نظارتی بر محصولات ارائه شده و تشکیل 12اکیپ ویژه به‌منظور کنترل و نظارت بر میادین میوه و تره بار است.

صفوی با بیان اینکه 40کارشناس در 4محور کارهای گروهی این موضوع را برعهده دارند، افزود: این طرح شامل نظارت در محیط کار از نظر ایمنی، کیفیت میوه و تاریخ مصرف و مشکلات ساختاری بازارهاست. وی با اشاره به محصولات فاقد مجوز بهداشتی گفت: نان تجاری، چای سنگین، پنیر داتیس، شکر پارسیان، سبوس برنج آریانا، ادویه‌جات درسا افشان، ادویه جات آروین، حبوبات پایه دار، عسل گلاره خوانسار، عرقیات گیاهی مرهم، پنیر لیقوان گوسفندی شهاب لبن، پنیر لیقوان امجدی و پنیر لیقوان نگین تک ازجمله این محصولات هستند که از سطح میادین میوه و تره بار جمع می‌شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
٥قلم يعني چي؟ اسم دارن؟ما بايد بخريم يانه؟اين چه نوع اطلاع رسانيست؟
ریاست محترم میادین تره بار. سلام.اکثر افرادی که برای خرید به میادین مراجعه میکنند، بیشترین مراجعه را به خرید میوه و پیاز و سیب زمینی و گوجه و خیار و ...دارند. این مواردی که شما روی آنها انگشت گذاشته اید مشمول مراجعه سهم کمتری از مراجعین است که شما به علت فاقد مجوز بهداشتی دستور جمع آوری آنها را داده اید. در دو هفته گذشته از 3 میدان پرتغال خریدم.بدون اغراق 90 درصد آنها یخ زده بود.به نظر شما چگونه امکان دارد در حجم به این وسیعی، این میزان پرتغال توزیع شود. چه کسی پاسخگوی این ضرر و زیان امثال بنده است. اگر شما هم مثل مردم عادی این خریدها را انجام دادید و به این میوه های بی کیفیت رسیدید، چه نتیجه ای میگرفتید؟!چه میکردید؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی