بازدید 7708

«بهمن فرمان آرا» به پشت دوربین بازگشت

این فیلمساز ایرانی که در اعتراض به سیاست‌های سینمایی در دولت قبل فیلمی نساخت، حالادوباره دست به کار ساخت فیلم تازه‌ای شده است.
کد خبر: ۳۸۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۷ 03 March 2014
بهمن فرمان آرا بعد از شش سال سکوت فرمان داد: «صدا، دوربین، حرکت» . بهمن فرمان آرا بعد از حدود6 سال بیکاری حالا فیلم «دلم می خواد» را می سازد.

به نوشته قانون، این فیلمساز ایرانی که در اعتراض به سیاست‌های سینمایی در دولت قبل فیلمی نساخت، حالادوباره دست به کار ساخت فیلم تازه‌ای شده است.

این هنرمند می‌گوید:«همیشه گفته‌ام سه گانه مرگ را هم به عنوان سه گانه زندگی می‌بینم چون مرگ آگاهی،به شما کمک می‌کند بهتر زندگی کنید ولی حالا که فضا عوض شده‌ و امید دوباره به مردم برگشته، دلم خواست در این زمینه کاری کنم چون حق ما خیلی بیشتر از این میزان شادی است، بنابراین فکر کردم چرا که نه؟! البته زیربنای این داستان با دیگر آثار من تفاوت ندارد ولی دست کم، نگاه به آن شاد است.»

بعد ازآن که نام بازیگران فیلم «دلم می‌خواد» منتشر شد، یک نام بیش از همه غیر منتظره بود؛ «محمد رضا گلزار». فرمان آرا در این باره توضیح داده است: «در پروسه انتخاب بازیگر،‌ بسیاری را می‌بینید که به دلایل مختلف امکان همکاری فراهم نمی‌شود. برای نقشی که محمد رضا بازی می‌کند، چندین بازیگر را دیده بودیم‌ اما امکان همکاری فراهم نشد، تا اینکه صحبت محمدرضا شد. نقشی که او بازی می‌کند با نقش‌های قبلی‌اش کاملا متفاوت است، وقتی آمد و صحبت کردیم‌، دیدیم دقیقا به این نقش می‌خورد و توافق کردیم. برای من او هم یک بازیگر است ولی به هر حال او یک سوپراستار است ولی ما از او استفاده سوپر استاری نمی‌کنیم.»

از بازیگران دیگر این فیلم می توان به رضا کیانیان، علی سرابی، فرزین صابونی و ندا مقصودی اشاره داشت. فیلم های «بهمن فرمان آرا» همواره بخشی مهم از سینما هستند و باید دید وی این بار با «دلم می خواد» چه خواهد کرد. به خصوص این که این بار خود رئیس سازمان سینمایی حجت ا... ایوبی با فرمان‌آرا تماس گرفته است و از او پرسیده است که چرا فیلم نمی سازد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست