بازدید 6830

تقاضاي كمك تبعه ايراني _ سوئدي براي نجات از دوبي

کد خبر: ۳۸۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۲ 01 March 2014
فرزان اطهري، تبعه ايراني _ سوئدي كه از دو ماه قبل در دادگاهي در دوبي به حبس ابد محكوم شده است با انتشار مطلبي در فضاي مجازي كمك خواسته است. او اين ماجرا را يك پاپوش براي خود توصيف كرده است.

به گزارش اعتماد، فرزان اطهري هنگامي كه در ماه مه سال جاري در مقابل هتلي در دوبي ايستاده بود به‌دنبال تماس تلفني فردي با پليس دوبي توسط ماموران پليس بازداشت شد و از آن زمان تاكنون به اتهام دارا بودن 11 كيسه كوچك نايلوني حاوي جمعا 21 گرم كوكايين در بازداشت به سر برده است.

روز چهارشنبه 25 دي دادگاهي در دوبي، فرزان اطهري، مدل بين‌المللي ايراني تبار ساكن استكهلم را به اتهام همراه داشتن 21 گرم كوكايين به حبس ابد و 50 هزار درهم امارات به عنوان جريمه محكوم كرد.

اين مدل ايراني تبار در حالي از سوي ماهر سلام المهدي، قاضي دادگاه محكوم به حبس ابد شده است كه دادستان پرونده براي وي تقاضاي 10 الي 15 سال حبس كرده بود. از تاريخ صدور اين حكم اطهري 15 روز براي در خواست تجديد نظر فرصت داشت.

يكي از افسران سازمان مبارزه با مواد مخدر امارات گفته است كه فرزان اطهري، 29 ساله و تبعه سوئد كه در ايران به دنيا آمده است، در حالي كه حامل 11 پاكت كوكايين براي فروش آن بود، در نزديكي هتل اراماني دوبي، دستگير شد.

ماهر سلامه، رييس دادگاه محاكمه‌كننده اطهري گفت: متهم پس از پايان محكوميت خود، از امارات ديپورت خواهد شد. فرزان اطهري در دفاع از خود ادعا داشت كه كوكايين‌ها را براي فروش همراه خود نداشته و تنها براي مصرف شخصي‌اش بوده‌اند.

فرزان اطهري كه 29 سال سن دارد تاكنون به عنوان بازيگر، مجري برنامه تلويزيوني و شخصيت تلويزيوني فعاليت داشته است. او مدل پوشاك ايراني- سوئدي است و به عنوان يك مدل مرد در سطح بين‌المللي شناخته شده‌. او به عنوان يك مدل در 23 كشور مختلف با بيش از 100 برند همكاري كرده است.

وي نخستين ايراني است كه به عنوان يك مدل، قراردادهاي بين‌المللي امضاكرده است.

فرزان اطهري در فيلم سينمايي «چهل سالگي» ساخته عليرضا رييسان در كنار بازيگراني همچون عزت‌الله انتظامي، ليلا حاتمي و محمد رضا فروتن، به ايفاي نقش پرداخته است. او همچنين در چند كليپ خارجي نيز به عنوان مدل شركت داشته است.

فرزان همچنين داراي قراردادي با كمپاني « ال ال سي » بزرگ‌ترين كمپاني فيلم و رسانه‌يي امارات متحده عربي است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
وزارت امور خارجه موظفه که ازش حمایت کنه
طرف به حبس ابد محکوم شده اونوقت توی متن خبر اومده پس از اتمام دوره محکومیتش از امارات دیپورت خواهد شد !!! دیپورت به سمت قبر منظور بوده ؟
تابناک چرا همیچین خبری میزنی
که چی
تبعه ایرانی هست چه گلی سر وطنمون زنده
11کیسه ی کوکایین برای مصرف شخصی؟؟؟؟؟ تو زندان باشه بهتره هم ترک می کنه هم دیگه از این کارا نمی کنه
می خواست 11 کیسه کوکایین با خودش نبره خقشه...
ببخشید چرا باید به ایشون کمک بشه؟؟؟؟ لابد به خاطر حمل 11کیسه کوکایین دست مریزاد هم لازم دارند؟؟؟؟؟؟
تو زندان بوده و تو فضا مجازی مطلب گذاشته؟
مجرم مجرم وداشتن موادمخدرخلاف قانونه حالا هركي كه ميخوادباشه
کسی که توی کشوری مثل امارات که چشم دیدن ایرانیها را ندارند، 11 تا کیسه کوکائین تو جیبش میذاره، جلوی هتل رژه میره، باید فکر عواقبش را هم بکنه. بعد مثلا ما از اینجا چکار باید برایش بکنیم؟ التماس کنیم تا آزاد شه، دوباره بره قرارداد ببنده پول میلیاردی بگیره، کوکائین بخره بکشه؟ نه بابا، بذار یکم تو زندان طعم سختی را بکشه ...
از قدیم گفتن هرکی خربزه میخوره، پای لرزش هم میشینه
مگه این آقا چقدر از محبوبیت و ثروتش را با دیگران شراکت کرده که حالا انتظار کمک داره؟ ضمن اینکه چرا کسی برای من پاپوش درست نمیکنه؟ بالاخره کارش یه مشکلی داشته که براش دردسر درست کردن ...
آقا مسعود طرف خانمه نه آقا اونم خانمی که مدل معروفی بوده.من موافقم که باید کمی آب خنک میل نمایند
ناشناس 11:56 طرف اقاست نه اغا توی متن هم نوشته و اسمش هم مشخصه.با این هوش و فراست نظر هم می دی؟ لابد با کت و شلوار کارمندی هم از زمین و زمان طلبکاری و منتطر موقعیت. همون بهتر که قیافه های این تیپی رو دیگه نمی بینم.
ایشان تبعه ی سو ید هم هستند چرا از ا نها در خواست نکرده? مسافر نمی تواند قرص استامینو فن کدیین ببرد و زندانی دارد و ایشون یازده کیسه کوکایین برای مصرف شخصی برده?
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی