بازدید 2951

گزارش عفو بین‌الملل از جنایات رژیم صهیونیستی

کد خبر: ۳۸۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱ 28 February 2014
سازمان عفو بین الملل از جنایات جنگی نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی در طی سه سال گذشته پرده برداشت.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه النشره، سازمان عفو بین الملل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی طی سه سال گذشته ده ها غیر نظامی فلسطینی شامل کودکان را در کرانه باختری رود اردن به قتل رسانده است. این در حالی بوده که این افراد را به طور مستقیم یا غیر مستقیم خطری متوجه کسی نکرده‌اند و این گواه ارتکاب جنایات جنگی از سوی اسرائیل است.

فلیپ لوتر مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای سازمان عفو بین الملل اعلام کرد: دلایل و شواهد مطرح شده در گزارش از رویه قتل غیر قانونی و وحشتناک غیر نظامیان فلسطینی و زخمی کردن آن‌ها در کرانه باختری آن‌هم بدون هیچ بهانه و دلیلی از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی حکایت دارد.
وی افزود: ادامه به کارگیری زور از سوی نظامیان اسرائیلی علیه تظاهرکنندگانی که فعالیت مسالمت آمیز داشته اند و فرار عاملان ارتکاب از پاسخگویی و مجازات جنایت نشانه عمدی بودن سیاست‌ها است.
در گزارش عفو بین الملل آمده است: در طی سه سال گذشته حداقل 261 فلسطینی از جمله 67 کودک در اثر گلوله جنگی نظامیان رژیم اسرائیل در کرانه باختری زخمی شده اند؛ همچنین طی سال 2013 نیز بیشتر قربانیان کمتر از 25 سال سن داشته اند که چهار کودک در میان آنها وجود داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی