بازدید 4327

امحای بیش از یک میلیون سی‌دی غیرمجاز

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از امحای بیش از یک میلیون سی‌دی غیرمجاز و دستگیری 60 نفر در این راستا خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲ 27 February 2014
رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از امحای بیش از یک میلیون سی‌دی غیرمجاز و دستگیری 60 نفر در این راستا خبر داد.

به گزارش ایسنا،  سرهنگ علیرضا محرابی صبح امروز در حاشیه پنجمین مرحله از طرح جمع‌آوری محصولات ضد فرهنگی، گفت: در ادامه تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ مبنی بر اجرای گسترده طرح‌های امنیت محله ‌محور، پنجمین مرحله از طرح جمع‌آوری و امحای سی‌دی‌های غیرمجاز در سطح تهران بزرگ اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در طرح‌های اجرا شده در بهمن و اسفند ماه امسال بیش از یک میلیون سی‌دی غیرمجاز کشف و امحا شد، گفت: عمده این سی‌دی‌های مکشوفه به صورت غیرمجاز تهیه و تکثیر می‌شد.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه در این راستا تعداد 60 نفر در قالب چندین باند شناسایی و دستگیر شدند، افزود: عمده افراد دستگیر شده در حوزه تکثیر غیرمجاز فیلم‌ها فعالیت می‌کردند که بررسی‌ها نشان داده است این افراد در تهران فعالیت کرده اما سی‌دی و اقلام خود را به سایر شهرها منتقل می‌کردند.

به گفته وی، در میان دستگیر‌شدگان علاوه بر افرادی که به صورت عمده اقدام به تکثیر غیرمجاز فیلم‌ها می‌کردند، افرادی که در سر راه چهارراه و خیابان‌ها نیز اقدام به فروش می‌کردند، به چشم می‌خورد.

محرابی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد افزایش 70 درصدی کشف و امحای سی‌دی‌های غیرمجاز در پایتخت بوده‌ایم، گفت: خوشبختانه برخورد مناسبی از سوی قوه قضائیه و ناحیه 21 صورت گرفته است و امیدواریم این برخوردها تداوم داشته باشد.

به گفته رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ، این طرح با همکاری وزارت ارشاد اجرایی شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی