بازدید 8641
۹

گرانی نان در سال 93 قطعی است

آزاد سازی قیمت حامل های انرژی بر قیمت نهایی نان اثراگذار خواهد بود و از سوی دیگر بخشی از طرح هدفمندی یارانه ها به آرد و نان هم مربوط می شود که این موضوع در خصوص افزایش قیمت نان مزید بر علت است.
کد خبر: ۳۸۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵ 26 February 2014
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با تاکید بر اعمال مدیریت صحیح در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و اصلاح نظام قیمتی آرد و نان، گفت: قیمت نان در سال آینده قطعی است اما باید با مدیریت درست از افزایش های کاذب و انتزاعی قیمت نان جلوگیری شود.

عباس پاپی زاده بالنگان در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به آثار اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بر قیمت آرد و نان، گفت: در بحث هدفمندی یارانه ها با توجه به اینکه  متوسط افزایش قیمت حامل های انرژی 70 درصد اعلام شده است قطعا افزایش عمومی قیمت ها را خواهیم داشت.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه یکی از عوامل موثر در بحث تولید و پخت نان سوخت است، تصریح کرد: آزاد سازی قیمت حامل های انرژی بر قیمت نهایی نان  اثراگذار خواهد بود و از سوی دیگر بخشی از طرح هدفمندی یارانه ها  به آرد و نان هم مربوط می شود که این موضوع در خصوص افزایش قیمت نان  مزید بر علت است.

این نماینده مردم در مجلس نهم مدیریت درست و اصولی را راهکار اصلی پیشگیری از افزایش غیرمنطقی قیمتها دانست و گفت: برای جلوگیری از تورم انتزاعی  افزایش کاذب قیمت نان  که ناشی از بعد روانی افزایش قیمت سایر کالاهاست، مدیریت درست و اصولی انجام گیرد، در غیراینصورت افزایشی که اتفاق خواهد افتاد بیش از حد انتظار  خواهد بود.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی  با تاکید براینکه  دولت باید تلاش کند  آرد یارانه ای  در محل قانونی تعریف شده به مصرف برسد، تصریح کرد: مجلس در خصوص شیوه های اجرای هدفمندی یارانه ها و اصلاح نظام قیمتی نمی تواند دخالت کند اما تاکید دارد تا اقلام یارانه ای مثل آرد  برای مصارفی غیر از موارد تعیین شده استفاده نشود.

ضرورت تشکیل بانک اطلاعات دریافت کنندگان آرد یارانه ای  

این نماینده مردم در مجلس نهم ایجاد بانک اطلاعاتی  دقیقی از صنایع مصرف کننده، نانوایی ها و کسانی که قرار است ازآرد یارانه ای استفاده کنند را ضروری دانست و افزود: باید با ساماندهی صحیح شروع تا پایان توزیع و مصرف  آرد و نان  بعداز اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها مشخص شده باشد.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برخی از اقشار جامعه مثل روستاییان و عشایر که نان بیشتر مصرف می کنند باید در سهمیه بندی ها و توزیع آرد  مورد توجه قرارگیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۹
خیلی با کیفیتن . گرون هم میشن
گران کنید !!!!!
به نظر من فقط كساني كه نان مصرف مي كنند باید طبق فرم دیگری ثبت نام کنند و زمانیکه این فرم جدید اعلام می شود کسانیکه نان مصرف نمي كنند این فرم را پر نکنند و تنها کسانیکه فقط نان مصرف مي كنند فرم جدید را پر کنند و با در دست داشتن شناسنامه، كارت ملي و تاييد و استشهاد محلي و فرم تعهد به مصرف كمينه نان به نانوايي محل مراجعه كنند تا نان قطعا گران شده ي سال 93 را دريافت نمايند
خیلی متاسفم
بعد از گران شدن نان در سری قبل، یک سنگکی در محله ما نانش را با قطری بیشتر از یک لواش و نصف وزن مقرر به فروش می رساند. دهها بار از او شکایت شده ولی هر بار یکی دو روز رعایت کرده و بعد کارش را ادامه داده.
چرا به موازات افزایش قیمیت کاهش کییت هم داریم؟
دستتتون درد نكنه خيلي وقت بود گرون نشده بود!!!!!!!!!!!!!!!
ما رکورد زدیم
یارانه مردم که قطع میشه . قراره سوخت و آب و برق و گاز و .... گرون بشه حالا این یه لقمه نون هم میخواین از مردم بگیرید؟؟؟؟؟؟؟
بفرمایید در سال 93 چه چیزی ارزان میشود
بنظرم يك باربگوييدهمه روزه روزه بگيريم قديم وقتي به دوست وآشنايي تعارف ميكرديم لطف كنيدبمانيددرخانه نان وپنيري پيداميشه .حال بااين وضع چه بايدبگوييم؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل