بازدید 14321

احتمال ریاست کولایی بر دانشگاه تهران

کد خبر: ۳۸۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳ 26 February 2014
الهه کولایی خبر پیشنهاد ریاست دانشگاه تهران به وی را تایید کرد.

"الهه کولایی" با تایید خبر پیشنهاد ریاست دانشگاه تهران به وی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: در این زمینه صحبت هایی مطرح شده است و این مسئله هم در دانشگاه و هم در وزارت علوم در حال پیگیری است.

وی افزود: ریاستم بر دانشگاه تهران به تصمیم مسئولان، به ویژه دکتر امید بستگی دارد. با توجه به اینکه در سالهای گذشته تلاشهای زیادی در حوزه علمی و پژوهشی داشته‌ام تمایل و علاقه زیادی از سوی دانشجویان واساتید مختلف برای این مسئله وجود دارد.

گفتنی است کولایی که هم اکنون استاد تمام رشته مطالعات منطقه ای در دانشکده حقوق و علوم سیاسی است، خود موسس این گروه بوده و از سال 1386 تا 1388 نیز ریاست آن را بر عهده داشته است. از جمله دیگر سوابق مدیریتی وی در دانشگاه تهران، می توان به مدیریت کل آموزش این دانشگاه در سال های 1376 تا 1379، معاونت آموزشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی در سال های 1375 و 1376 و مدیریت آموزش این دانشکده در سال 1374 و 1375 اشاره کرد. 

وی هم اکنون مدیریت «برنامه اوراسیای مرکزی» دانشگاه تهران و سردبیری مجله مطالعات اوراسیای مرکزی را نیز بر عهده دارد. کولایی در سال 1390 به عنوان پژوهشگر نمونه و در سال 1392 به عنوان پژوهشگر برجسته دانشگاه تهران انتخاب شده است. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان