بازدید 3181

نخست‌وزیر جدید ایتالیا از سنا رای اعتماد گرفت

رنتسی قول داده است در دوران زمامداری خود مالیات بر نیروی کار را کاهش داده و اصلاحات ساختاری را برای نجات این کشور از رکود اقتصادی اجرا کند.
کد خبر: ۳۸۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵ 25 February 2014
نخست وزیر جدید ایتالیا توانست روز گذشته رای اعتماد سنای این کشور را کسب کرده و فعالیت دولت خود را به طور رسمی آغاز کند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، متئو رنتسی نخست وزیر جدید ایتالیا در ساعات نخست امروز سه شنبه موفق شد تا رای اعتماد نمایندگان سنا را به دست آورد تا بتواند رسما فعالیت دولت خود را آغاز نماید. 139 سناتور از جمع 169 نفر به کابینه رنتسی رای اعتماد داده اند.

رنتسی قول داده است در دوران زمامداری خود مالیات بر نیروی کار را کاهش داده و اصلاحات ساختاری را برای نجات این کشور از رکود اقتصادی اجرا کند.

بر اساس این گزارش رنتسی سومین نخست وزیر ایتالیا خواهد بود که توسط ناپولیتانو و بدون برگزاری انتخابات مسئول تشکیل دولت جدید ایتالیا خواهد شد. ماریو مونتی و انریکو لتا نیز پیش از رنتسی مسئول تشکیل دولت ایتالیا شده بودند ولی توفیق چندانی برای خارج کردن اقتصاد این کشور از رکود به دست نیاوردند.

رشد اقتصادی ایتالیا در 5 سال گذشته بیش از 7 درصد کاهش داشته و تولیدات صنعتی این کشور نیز با افت 25 درصدی روبرو شده است. ایتالیا از اواسط 2011 میلادی تاکنون با رکود اقتصادی روبرو شده که این طولانی ترین بحران اقتصادی این کشور پس از جنگ جهانی دوم به شمار می رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی