بازدید 4299

کشته شدن ۷۵ نفر در درگیری‌های خونین کیف

75 جسد در اختیار پزشکی قانونی است و این اجساد به تظاهرکنندگانی تعلق دارد که از روز سه شنبه در این خشونت ها کشته شدند.
کد خبر: ۳۸۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۷ 21 February 2014
وزارت بهداشت اوکراین روز پنجشنبه اعلام کر د که خشونت های کیف، پایتخت این کشور ۷۵ کشته بر جای گذاشت.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت بهداشت اوکراین روز پنجشنبه اعلام کر د که از روز سه شنبه تاکنون 75 کشته در خشونت های کیف، پایتخت این کشور بر جای گذاشت.

مقامات شهرداری کیف، پایتخت اوکراین روز پنجشنبه اعلام کردند 75 نفر از روز سه شنبه در خشونت این شهر کشته شده اند و اجساد آنها در اختیار پزشکی قانونی است.

این منابع در بیانیه ای اعلام کردند: 75 جسد در اختیار پزشکی قانونی است و این اجساد به تظاهرکنندگانی تعلق دارد که از روز سه شنبه در این خشونت ها کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از کیف، مخالفان اوکراینی پیش از این از کشته شدن  بیش از 60 نفر در خشونت های روز پنجشنبه خبر دادند.

اعتراضات داخلی اوکراین از نوامبر گذشته پس از مخالفت یانوکویچ با امضای قرارداد تجاری با اتحادیه اروپا و چرخش ناگهانی وی به سوی روسیه آغاز شده است.

کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا اعلام کرد که وزاری خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا با اعمال تحریم ها علیه اوکراین موافقت کردند.

بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا تصمیم دارد ویزای تعدادی از مسئولان بلندپایه اوکراینی را لغو و مانع ورود آنها به این کشورهای اروپایی شود و علاوه بر آن حساب های بانکی آنها را مسدود و صادرات سلاح و ابزارهای نظامی و امنیتی به اوکراین را ممنوع کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس