بازدید 8399

سعدالحریری: حزب‌الله سوریه را ترک کند

الحریری همچنین از مردم لبنان خواست تا به همبستگی ملی و همکاری با دولت جدید پایبند بوده و به مسئولیت‌های خود در این باره به ویژه در این مرحله حساس عمل کنند.
کد خبر: ۳۸۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴ 19 February 2014
نخست‌وزیر اسبق لبنان انفجارهای امروز(چهارشنبه) در جنوب این کشور را به شدت محکوم کرد و از نیروهای وابسته به حزب‌الله در سوریه خواست تا از این کشور خارج شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری لبنان 24، سعد الحریری، نخست‌وزیر اسبق لبنان انفجارهای امروز در جنوب بیروت را به شدت محکوم و تاکید کرد: اگر هدف از این عملیات تروریستی رساندن این پیام به لبنانی‌هاست که لبنان حتی پس از تشکیل دولت از اقدامات تروریستی در امان نخواهد بود، ما مجددا تاکید می‌کنیم که لبنان در مقابله با تروریسم و اقدامات تروریستی که با هدف فتنه‌افکنی و ناکام گذاشتن تلاش‌های مسئولان لبنانی صورت می‌گیرد، موضع یکپارچه‌ای دارد.

وی از مسئولان لبنانی خواست تا به تعقیب تروریست‌ها و ناکام گذاشتن اهداف آنان ادامه دهد.

الحریری همچنین از مردم لبنان خواست تا به همبستگی ملی و همکاری با دولت جدید پایبند بوده و به مسئولیت‌های خود در این باره به ویژه در این مرحله حساس عمل کنند.

وی تاکید کرد: این رخداد تاکیدی بر این مساله است که لبنان باید از آتش بحران سوریه دور باشد و نیروهای وابسته به حزب‌الله باید از سوریه خارج شده و به قوانین مذاکرات ملی در معاهده "بعبدا" پایبند باشند.

الحریری ادامه داد: خداوند لبنان را حفظ کند و رحمت خود را بر روح شهیدان این کشور بفرستد و سلامتی و صبر به زخمی‌شدگان عنایت کند.

منابع خبری لبنان امروز از وقوع دو انفجار انتحاری در جنوب بیروت خبر دادند که یکی از این انفجارها در نزدیکی ساختمان مرکز فرهنگی ایران رخ داد و گروه تروریستی "عبدالله عزام" مسئولیت آن را بر عهده گرفت. این انفجار به کشته شدن دستکم پنج تن و زخمی شدن 80 تن دیگر انجامید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار