بازدید 11056

اتاق گريم آمريكايي‌ها كجاست؟

كارنامه خيانت آمريكا در ايران، منطقه و جهان، در برخي رسانه‌هاي داخلي براي بزك كردن آمريكايي‌ها سانسور مي‌شود و در عوض، نظام اسلامي به موازات اين بزك كردن، متهم به نقض حقوق بشر و حمايت از تروريسم مي‌شود
کد خبر: ۳۸۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۲ 19 February 2014
سيد مسعود علوي در یادداشتی در رسالت نوشت:

يك جريان خزنده كه تتمه فتنه سال 88 هستند در حال گريم آمريكايي‌ها در داخلند تا خصومت و خشونت آنها عليه ملت و كشور لاپوشاني شود.

ملت ما با هوشمندي طي سه دهه گذشته بازسازي سلطه آمريكا در ايران را با مقاومت و بصيرت به هم زدند و در اشكال جنگ نرم و جنگ سرد و جنگ گرم، شكست‌شان دادند.

اكنون آمريكايي‌ها با آرايش جديد و با ادبيات جديد برگشته‌اند و مشغول باز توليد فتنه‌هاي گذشته هستند.آمريكايي‌ها قبل از بازگشت، در اتاق گريم سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي، خود را به شكل مضحكي بزك كرده‌اند. اگر دقت در نوع آرايش آنها نداشته باشيم ممكن است از يك سوراخ چند بار گزيده شويم. مقام معظم رهبري در ديدار با مردم آذربايجان از اين توطئه رونمايي كردند و فرمودند: "برخي تلاش مي‌كنند چهره آمريكايي‌ها را بزك كنند و زشتي‌ها و خشونت‌ها و وحشت‌آفريني‌ها را از اين چهره بزدايند و دولت آمريكا را دولتي علاقه‌مند به مردم ايران و انسان دوست معرفي كنند اما تلاش اينها به نتيجه نمي‌رسد." (1)

بايد ديد آمريكايي‌ها اكنون در كدام اتاق گريم مشغول بزك كردن خود هستند؟ با كمي دقت در حجم كار رسانه‌اي كه اكنون در فضاي كشور در جريان است معلوم مي‌شود اولين اتاق گريم آمريكايي‌ها برخي از همين روزنامه‌هاي داخل است. آنها سعي مي‌كنند جنايات آمريكا در ايران را به وادي فراموشي ببرند و حتي خيانت‌ها و جنايات رژيم صهيونيستي به  عنوان فرزند نامشروع آمريكا در منطقه را با تردستي در رسانه‌ها از يادها بزدايند تا جايي كه سخن از به رسميت شناختن رژيم منحوس اسرائيل غاصب را به زبان مي‌آورند.اكنون آمريكايي‌ها در عراق و افغانستان و سوريه و لبنان به كمك تكفيري‌هاي تروريست، حمام خون راه انداخته‌اند. در حال حاضر آمريكايي‌ها با هزاران كشته و مجروح، يك دولت قانوني در مصر را به زير كشانده‌اند و در كشورهاي اسلامي كه موج بيداري اسلامي، استبدادهاي خونخوار را به زير كشاند، از طريق عناصر خود و دستگيري‌هاي وسيع و نقض حقوق بشر، استبداد جديدي را بازسازي مي‌كنند. آمريكايي‌ها بي‌سر و صدا نسل‌هاي جديدي از بمب‌هاي هسته‌اي را آزمايش وزرادخانه اتمي خود را تجهيز مي‌كنند. غارت منابع زيرزميني و روزميني كشورها بويژه كشورهاي اسلامي بيش از پيش در دستور كار غرب و بخصوص  آمريكايي‌هاست.

كارنامه خيانت آمريكا در ايران، منطقه و جهان، در برخي رسانه‌هاي داخلي براي بزك كردن آمريكايي‌ها سانسور مي‌شود و در عوض، نظام اسلامي به موازات اين بزك كردن، متهم به نقض حقوق بشر و حمايت از تروريسم مي‌شود. اينها مسائل ساده‌اي نيست. همين گريم در فضاي مجازي با دست بازتري صورت مي‌گيرد. اين فضاي آلوده را بايد به امواج ماهواره‌اي بيش از سه هزار كانال تلويزيوني كه اكثرا فارسي زبان هستند اضافه كنيم. مساحت اتاق گريم را مي‌توان در همين وسعت مورد شناسايي قرار داد.دولت "تدبير و اميد" براي رصد كردن توطئه‌هاي آمريكا در حوزه رسانه مشغول چه كاري است؟ اخباري كه از اين غفلت و بي‌خبري و حتي هم صدايي مي‌رسد، تاسف‌بار است.

اكنون خط رسانه‌اي مكتوب و مجازي اهل فتنه بازسازي شده است. حساسيت دستگاه قضائي و نهادهاي نظارتي دولت به شدت كاهش يافته است. برخي اهل فتنه در مصادر امور اجرايي و بويژه سياسي و فرهنگي قرار گرفته‌اند. اين جريان دنبال يك سر مي‌گردد. سر آنها در حصر است. لذا فشار دولت آمريكا مبني بر رهايي از حصر، مثل دم خروس، وابستگي اين جريان به دشمن را مي‌نماياند. متاسفانه در داخل، عده‌اي همين خط را دنبال مي‌كنند. مقام معظم رهبري در ديدار با مردم آذربايجان خطر مداخله آمريكايي‌ها در امور داخلي ايران در حمايت از اهل فتنه را يادآور شدند و از آن به عنوان "حمايت وقاحت‌آميز" ياد كردند. رئيس جمهور محترم به عنوان رئيس شوراي امنيت ملي بايد به اين بانگ بيدار باش رهبري توجه كند و جلوي باز توليد فتنه توسط آمريكايي‌ها و عوامل آنها در داخل را بگيرد. شوراي امنيت ملي بايد در مورد اتاق‌هاي گريم آمريكايي‌ها در داخل فكري بكند. اگر از اين امر غفلت كند، مردم خودشان درباره برهم زدن اين اتاق‌ها اقدام  خواهند كرد.

---------------------------
پي‌نوشت:
1- روزنامه رسالت، سه‌شنبه 29 بهمن 92
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی