بازدید 12513

Anti Tracks: داده‌های شخصی خود را پاکسازی کنید

سناریو‌هایی وجود دارد که ممکن است در آن‌ها پاکسازی داده‌ها و اطلاعات شخصی موضوعیت پیدا می‌کند. شاید از یک سیستم با دسترسی عمومی استفاده کنید، یا آنکه از یک لپ‌تاپ ‌مشترک بهره می‌برید. یا آنکه در ‌‌نهایت نگرانی خاصی از سرقت اطلاعات شخصی خود توسط بدافزار‌ها دارید. در ‌‌نهایت استفاده از یک ابزار کاربردی، می‌تواند کمک شایانی در تصمیم‌گیری شما بکند.
کد خبر: ۳۷۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰ 18 February 2014

Anti Tracks: داده های شخصی خود را پاکسازی کنیدسناریو‌هایی وجود دارد که ممکن است در آن‌ها پاکسازی داده‌ها و اطلاعات شخصی موضوعیت پیدا می‌کند. شاید از یک سیستم با دسترسی عمومی استفاده کنید، یا آنکه از یک لپ‌تاپ ‌مشترک بهره می‌برید. یا آنکه در ‌‌نهایت نگرانی خاصی از سرقت اطلاعات شخصی خود توسط بدافزار‌ها دارید. در ‌‌نهایت استفاده از یک ابزار کاربردی، می‌تواند کمک شایانی در تصمیم‌گیری شما بکند.

به گزارش «تابناک» نرم‌افزار Anti Tracks نرم‌افزاری پیچیده برای ویندوز است که وظیفه اصلی آن، محافظت و در صورت لزوم، اقدام برای پاکسازی اطلاعات شخصی کاربران بر ‌سیستم عامل است. این نرم‌افزار از بسیاری جهات، شبیه ‌نرم‌افزار معروف CCleaner است؛ اما در یکسری از عملیات‌ها و کاربری‌ها متفاوت با این ابزار است:

Anti Tracks: داده های شخصی خود را پاکسازی کنید

نصب نرم‌افزار بسیار ساده است و پس از اجرای آن برای نخستین بار با چندین پنجره تنظیمات اولیه روبه‌رو می‌شوید که می‌توانید از آن‌ها برای تنظیمات اساسی نرم‌افزار استفاده کنید. نرم‌افزار مرورگرهای نصب شده ‌روی سیستم شما را شناسایی می‌کند و تنظیمات مربوط به آن‌ها را از شما می‌خواهد و همچنین در پنجره‌های بعدی می‌توانید مسیر‌ها‌یی را که در ویندوز نیاز به پاکسازی اطلاعات آن‌ها دارید، مشخص سازید:

Anti Tracks: داده های شخصی خود را پاکسازی کنید

پس از این مرحله با پنجره اصلی نرم‌افزار روبه‌رو می‌شوید که از یک واسط کاربری مدرن برخوردار است:

Anti Tracks: داده های شخصی خود را پاکسازی کنید

‌خلاصه بخشی از گزینه‌هایی که در این صفحه ‌آنها را می‌بینید، عبارتند از:

Tracks Eraserـ : فایل‌های موقتی (Temporary) یافت شده بر ‌سیستم را پاکسازی می‌کند،

File Shredderـ‌: اطلاعات را به گونه‌ای که غیر قابل بازیابی یا Recovery باشند، پاکسازی می‌کند،

Junk Files Cleanerـ‌: فایل‌های بی مصرف و فرسوده را پاکسازی می‌کند،

Anti Tracks: داده های شخصی خود را پاکسازی کنید

Passwords Walletـ : ابزاری برای مدیریت گذرواژه‌ها،

Disposable emailsـ : ایجاد یک ایمیل یک‌بار مصرف،

Anti Tracks: داده های شخصی خود را پاکسازی کنید

Startup Managerـ: مدیریت برنامه‌های Startup در سیستم،

Applications uninstaller‌‌ـ : ابزاری برای پاکسازی مطمئن نرم‌افزارهای نصب شده بر ‌سیستم.

البته ابزارهای این نرم‌افزار به همین موارد ختم نمی‌شود و از جمله می‌توان به ابزارهای دیگری همچون ابزار یافتن فایل‌های تکراری و مشابه و همچنین ابزاری برای یافتن پوشه‌های خالی اشاره کرد که هر کدام می‌توانند در جای خود کاربرد بسیاری داشته باشند.

باید گفت، این ابزار یکی از بهترین نمونه‌ها‌ در کلاس کاری خود است که از حجم وسیعی از ابزارها‌ ‌برای نگهداری از سیستم و اطلاعات شخصی بهره می‌برد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که استفاده از این نرم‌افزار شاید برای بسیاری از کاربران به سادگی استفاده از CCleaner نباشد؛ اما حجم وسیع ابزارهای آن و در عین حال سرعت نرم‌افزار در اجرای عملیات‌ها می‌تواند ‌‌گزینه‌های مناسبی برای استفاده از آن در راستای پاکسازی سیستم تلقی شود.

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳
سلللللللللللللللللللللللللللام تابناک جان صبحت بخیر ، بح بح چه قشنگ مطلب منتشر می کنی ...
با تشکر از شما برای انتخاب نرم افزارهای کاربردی و لازم برای همه . ضمنا سایت شما یکی از بهترینهاست که امکان ندارد هر روز سری به آن نزنم . اخبار و اظهار نظرهای بی طرفانه و بدون کوچکترین توهین و تهمت و افترا . سایتی برای همه افکار و جریانات با هر سلیقه . آرزوی من موفقیت شماست
انصافاً تاباک و ایسنا بیست بیستن
درد وبلات تو سره دولت بهار با این اخبار دروغش
دستت درد نکنه .ولی فقط برای سطح بالایی ها مطلب داری ،پیشنهاد می کنم مطالب خیلی کوتاه آموزشی سطوح اولیه را هم بگذاری ،عده بیشتری دعایت می کنند.
سلام چه خوب می شه اگه یک تب جدید با عنوان IT در بالای صفحه اضافه کنید
ممنون تابناک. عالللللیییی بود
انصافاً تاباک و ایسنا بیست بیستن
لطفا این بخش رو با نام تکنولوژی، چیزی جدا کنید تا یه روز تعطیل سر فرصت خونده بشه. صبحا همه سرکارن نمی شه. بعدا هم لینک ها گم میشن.
سلام سایت شما یکی از کامل ترین سایت های ایرانه دمتون گرم من خیلی استفاده میکنم خدا قوت
از همه دوستان زحمت کش در تابناک سپاس گذارم
عالی بود
تابناک جان سلام. سایتت تو تهران فیلتره! من ا ز اینترنت مخابرات استفاده میکنم و الان با فیل-تر شکن توانستم وارد سایت تابناک شوم :-(
با درود فراوان و سپاس از زحمات شما دوستان در تابناك اميدوارم هر روز بهتر از روز فبل باشيد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل