بازدید 11159

۳ عضو گروهک تروریستی کومله بازداشت شدند

بهزاد خوشحالی دست به قلمی هم دارد و سالهاست در سایت‌های اپوزیسیون و ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران دروغ‌پراکنی کرده و حتی در نوشته‌های اخیر خود از جمهوری اسلامی، بعنوان عامل و ترویج‌دهنده مواد مخدر نام می‌برد و جمهوری اسلامی را مسبب اعتیاد جوانان معرفی می‌کرد
کد خبر: ۳۷۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۷ 16 February 2014
بهزاد خوشحالی، کیارش رستمی و وحید کمالی از اعضای گروهک کومله در حین استعمال مواد مخدر در سلیمانیه عراق بازداشت شدند.

به گزارش دیده‌بان، روز دوشنبه 21 بهمن 1392، «بهزاد خوشحالی، کیارش رستمی و وحید کمالی»،که از به اصطلاح پیشمرگان قدیمی گروهک کومله هستند در حین استعمال مواد مخدر در سلیمانیه عراق توسط پلیس این شهر دستگیر و بازداشت شدند.

ساعاتی پس از دستگیری این افراد، پلیس سلیمانیه تحقیقات مقدماتی را آغاز کرد و آنها را به زندان آسایش سلیمانیه منتقل نمود.

جالب توجه اینکه بهزاد خوشحالی ـ که دست به قلمی هم دارد و سالهاست در سایت‌های اپوزیسیون و ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران دروغ‌پراکنی کرده و حتی در نوشته‌های اخیر خود از جمهوری اسلامی، بعنوان عامل و ترویج‌دهنده مواد مخدر نام می‌برد و جمهوری اسلامی را مسبب اعتیاد جوانان معرفی می‌کرد! ـ خود به همین جرم دستگیر و بازداشت شد.

 بهزاد خوشحالی از اعضای گروهک کومله

گروهک کومله به طور مستمر در شعارهای خود مبارزه با مواد مخدر را از محوری‌ترین شعارها و برنامه‌های خود اعلام می‌کنند. گفتنی است در ماه‌ها و سالهای گذشته نیز چند تن از پیشمرگان کومله به خاطر همراه داشتن و استعمال مواد مخدر، دستگیر شده بودند.

پس از دستگیری این سه نفر، گروهک کومله و سایت‌های ضد انقلاب سکوت کردند و دبیرخانه کومله نیز، طی نامه رسمی به همه افرادی که احیانا در جریان این خبر قرار گرفته‌اند، هشدار داده بخاطر وجهه خاص و نام این افراد و همچنین پیشمرگ بودن آنها، این موضوع را علنی و رسانه‌ای نکنند.

اما گروهک تجزیه‌طلب و تروریستی کومله و همچنین ضد انقلاب فراموش کرده‌اند خبرهای محرمانه‌ای از این نوع، توسط منابع مختلف خبری ما که در داخل خود این گروهک‌ها فعال هستند، محرمانه نمی‌ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم