بازدید 7122

افزایش فساد در میان نظامیان آمریکا

شمار نظامیان امریکایی که در سال 2007 به علت مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی،‌ ارتکاب اقدامات خلافکارانه و سایر موارد غیر اخلاقی از ارتش این کشور اخراج شدند
کد خبر: ۳۷۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۵ 16 February 2014
شمار نظامیان امریکایی که به علت ارتکاب جرم یا انجام اقدامات غیراخلاقی از ارتش این کشور اخراج شده اند در خلال چند سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، بر اساس اطلاعات به دست آمده،‌ شمار نظامیان امریکایی که در خلال سه سال گذشته به علت انجام اقدامات خلاف شئونات اخلاقی از ارتش این کشور اخراج شده اند سه برابر شده است.

شمار نظامیان امریکایی که در سال 2007 به علت مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی،‌ ارتکاب اقدامات خلافکارانه و سایر موارد غیر اخلاقی از ارتش این کشور اخراج شدند به پنج هزار و 600 نفر می رسید، اما این رقم در سال میلادی گذشته از مرز 11 هزار نفر نیز گذشت.

به گزارش اسوشیتدپرس از واشنگتن، داده ها و اطلاعات موجود همچنین نشان دهنده آن است که حضور طولانی مدت نظامیان امریکایی در کانون های جنگ و درگیری تاثیرات منفی بر آنها و فرماندهان آنها گذاشته است.

فرماندهان ارشد ارتش امریکا نیز در خلال ماه ها و هفته های گذشته بارها نگرانی خود را از افزایش اقدامات خلاف شئونات اخلاقی در میان نظامیان امریکایی طی سال های اخیر ابراز نگرانی کرده بودند.

در سال 2010 میلادی، تعداد 119 افسر ارتش امریکا به علت ارتکاب اعمال نامناسب از ارتش اخراج شدند. این رقم طی سال های دهه اول قرن حاضر به طور نسبی ثابت بود اما در سال میلادی گذشته، شمار افسران اخراجی از ارتش امریکا به 387 نفر رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار