بازدید 30330

5پسر جوان دست به قتل شوهر زن توطئه گر زدند

کد خبر: ۳۷۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۳ 15 February 2014
دوستی خیابانی یک زن با پسری جوان وقتی افشا شد که جنایتی کلید خورد و مردی در دسیسه‌ای از پای درآمد.

به گزارش ایران، ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد 7 آذرماه سال جاری ماجرای کشف جسد مردی ناشناس در حاشیه اتوبان بهشت زهرا(س) به پلیس 110 گزارش شد و دقایقی بعد تیمی از کلانتری 171 کهریزک خود را بالای سر جسد مردی 42 ساله که لباس خواب به‌تن داشت رساند.

بررسی‌های ابتدایی مأموران نشان می‌داد مرد ناشناس خفه شده است و با توجه به این‌که هیچ سرنخ دیگری در صحنه به‌دست نیامد بازپرس رسولی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران در جریان قرار گرفت و با دستور وی تیمی از اداره دهم قتل پلیس آگاهی مأموریت یافتند از این جنایت خاموش رازگشایی کنند.

در نخستین گام تصاویر جسد به خانواده‌هایی که مردان گمشده‌ای داشتند نشان داده شد و زنی 29 ساله به‌نام مریم ادعا کرد جسد متعلق به همسرش به‌نام مهرداد است که چند روز پیش گم شده بود.

وی در بازجویی‌ها و در حالی که بشدت گریه می‌کرد، گفت که همسرش با کسی اختلاف نداشته و وقتی این زن رفتارهای غیر عادی‌ای از خود نشان داد کارآگاهان فاش ساختند مریم با جوان 22 ساله‌ای به‌نام بهنام رابطه پنهانی دارد و با فرضیه این‌که وی در این جنایت نقش داشته است دستگیری این جوان در دستور کارشان قرار گرفت و سرانجام ساعت 3 بامداد 20 بهمن ماه سال جاری وی در عملیاتی ضربتی در منطقه امامزاده حسن دستگیر شد.

بهنام وقتی دید مأموران پی به راز خاموش وی برده‌اند در بازجویی‌ها گفت: من از چند ماه پیش با این زن آشنا شدم و به هم بسیار علاقه‌مند شده بودیم، وی ادعا کرد با شوهرش اختلافات زیادی دارد و با هم تصمیم گرفتیم مهرداد را از سر راهمان برداریم و ازدواج کنیم به‌خاطر همین نقشه قتل وی را کشیدیم و همراه برادرم –بهزاد- و سه تن از دوستانم به نام‌های سعید، مهدی و سهراب دست به این قتل زدیم.

وی افزود: چند ساعت پیش از جنایت و برای اطمینان از موفقیت در نقشه‌مان، به قهوه‌خانه‌ای در خانی‌آباد رفتم و با برادرم و همدستانم صحبت کردم و گفتم ماجرا ناموسی است و آنها نیز قول دادند کمکم کنند.

بهنام ادامه داد: ساعت 12 شب 7 آذرماه با همدستانم و با استفاده از کلیدهایی که از مریم گرفته بودم وارد خانه شدیم و به اتاق خوابی که مهرداد آنجا بود رفتیم و به سویش حمله‌ور شدیم. مهرداد در خواب غافلگیر شد و ما خفه‌اش کردیم، سپس من و سهراب با خودروی قربانی، جسد را شبانه به جاده بهشت‌زهرا(س) بردیم و در بیابان رها کردیم.

با اعتراف عامل اصلی جنایت، کارآگاهان در چند عملیات هماهنگ و در کمتر از سه ساعت بهزاد 18 ساله، سعید 18 ساله، سهراب 24 ساله و مهدی 17 ساله را در منطقه خانی‌آباد دستگیر کردند.

بنابر این گزارش، این پنج جوان جنایتکار و مریم همگی جزییات قتل را گردن گرفتند و با دستور بازپرس جنایی تهران روانه زندان شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۲۰
متاسفانه در اکثر اینطور جنایات اولین مظنون فامیل درجه قاتل درمیاد . خدا لعنت کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
درجه قاتل دیگه چه درجه ای هست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
مثل بر چسب انرژی و علامت استاندارد و نشان از کیفیت کالاست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
منظور درجه یک بود.
شناس م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
تیمسار هست
جوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
راست میگن همیشه پای یک زن در میانه،حوا آدمو وسوسه کرد از بهشت رونده شدیم وضع هممون شد این، اسکندر تخت جمشید رو با وسوسه و مکر معشوقش آتیش زد، خیلی از امامان و شخصیتهای تاریخ رو یا زنان کشتند یا با وسوسه اونها بوده،امیرکبیر هم با وسوسه مادر ناصرالدین شاه کشته شد، الان هم زنها تا یه چیزی میشه صحبت از حقوق برابر میکنن، خوب پس شما هم برین دستشویی بشورین، خیابون جارو بزنید، برید سربازی،خرج دیگران رو بدید(البته منظورم با برخی از خانمهایی که خرج بقیه رو میدن نیست)، و... البته خانمهایی هم که پاکدامن و نجیبن،خانوادشون رو دوست دارن و برا زندیگیشون زحمت میکشن حسابشون سواست.!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
آفرین بر جوان منطقی و معقول
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
این قدر تابلوست . بی عقل هم هستند نمی فهمند کشف این موارد به دو روز هم نمی رسد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
طلاق برای چیست؟ طلاق را راحت تر کنند هرچند ناخوشایند ترین حلال شرعی است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
والا ماهم جوونیم ولی از این حرفای مفت نمیزنیم که بهمون بگن جوونی و خامی شما هم بهتره یه فکری به حال خودت بکنی
پوآرو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
تابناک جان هدفت چیه از اینکه یه مدته زدی به خبرهای مربوط به خیانت زنان؟؟؟! برخی از این دوستان هم که ماشا ا... پایه این خبرها هستند و حضور فعال و پرشوری هم در کامنت ها دارند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
پووارو جان تابناک نزده.ماشااله خانمها اونقدر بی مسئولیت شدن که این خبرا زیاد شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
فقط باید اون زن را اعدام کنند چون ریشه فتنه همونه اون بیشعور میتونست طلاق بگیره و بعد با هر آشغالی که خواست مثلا ازدواج کنه .
وای بر این کثافتها
آدمهایی که غیرتشون مسموم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
جنس تعبیرت رو دوس داشتم :)
خدایا ! ما را آنی به خودمان وا نگذار
پاسخ ها
نکته بین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
کاش میتونستم چند صد تا مثبت بدم
ضعف فرهنگی با چاشنی کمی ایمان.
بهمین سادگی!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
آره به همین سادگی؟
پیام از اراک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
به همین خوشمزگی
باز هم یک جنایت دیگه بخاطر هوسهای شیطانی یک زن (به عقیده یک عده ای زن پرست، فرشته) اتفاق افتاد که قربانیش یک مرد بود که گناهش این بوده که با زنی ازدواج کرد و تاوان علاقه به زن و زندگیش رو و آرزوهایی که داشت با جونش داد بازم یک زن بانی مرگ شوهرش و 5 جوون دیگه شد خودش بعد چند سال حبس آزاد میشه بازم از عشق زنان به همسرانشون بگید.
پاسخ ها
اعتدال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
تندنرو داداش انصاف داشته باش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
تابناک جان لطفا نظریات متعصابه و زن ستیز مثل این را نگذار . اینجا یک زن و 5 مرد مقصر هستند چرا باید همه تقصیرات را به آن زن نسبت دهند و مردهای مقصر را پاک و بی گناه معرفی کنند ؟ مگر آنها عقل نداشتند ؟ می توانستند مرتکب قتل نشوند و لطفا نظرم را بگذار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
خيلي تند رفتي عزيز ايراني. با تکرار کلمه( بازم ) چي رو داري القا مي کني؟ اين همه زن پاکدامن در اين سرزمين هست همه رو که نمي شه به يک چشم ديد. نقصان فرهنگي و ضعف ايمان حتما در اين حادثه دخيل بوده است و اين هم براي زنان و هم مردان ناخوشاينده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
یک طرفه به قای نرو و انصاف رو رعایت کن. کاری که این شش نفر کردند گناه بزرگی بوده ولی دلیل نمیشه ما هر جور خواستیم قضاوت کنیم! شاید مرده هر شب زنه رو میزده، درسته که این توجیه نمیشه و من هم اصلا نمیخوام توجیه کنم ولی شما هم قضاوت یک طرفه نکن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
به اعتبار گناه یک زن نمیتوان تمام زنان را سرزنش کرد همانگونه که با گناه و جنایت 5 مذکر(شرم دارم بگویم مرد!) نمیتوان تمام مردان را سرزنش نمود.
محمد علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
عزیزان ایشون نظرشو گفته .شما چرا ناراحت میشید؟ شما هم نظر خودتونو بفرمایید. پشت هر قتل و فسادی حتما یک زن هست. گفتن این جمله زن ستیزیست؟ باشه همهی مردان فاسد و فاسقند و زنها همه فرشته ! خوب شد؟ دلتون خنک شد؟! مثلا در این ماجرا اگر هم همه مردان اعدام بشوند مطمئنا زن زندانی میشود و .... چقدر هم زیاد شده . هر روز حدا اقل یک خبر در این مورد میخونیم
آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
هوس یک مردو زن........
شیطان از هر راهی پی فریب انسانهاست و زن و مرد هم نمیشناسد
ای انسان مراقب خودت باش........
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
خانم 11:20 زنها هم کم نظرات مرد ستیز نمیدن نظرت راجع به اونها چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
وقتی زنها مانند مردها در طلاق و ازدواج دوم دستشان باز نیست چنین جنایتهایی امکان پذیر می شود.البته تاثیر سریالهای ترکیه ای غیرقابل انکار است.
ازاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
قضاوت ؟کارسختییه.زنهای زیادی بخاطر خیانت همسرانشان هر لحظه زجر می کشند ولی بخاطر خانواده وفرزندان سکوت میکنند .ایا درست است ما زنان همه مردان را به فساد متهم کنیم؟
امیر
| - |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
هی ....امان از دست فرهنگ مسموم ماهواره
مهشید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
تابی جون هر نظری رو نگذار لطفا خوبه تا یه مرد قتل انجام داد ما بیایم هرچی دلمون خواست به مردا بگیم.... ای بابا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
یک ایرانی راست میگه دیگه.تا حالا تو تابناک چندتا مثل اینو دیدیم؟ ولی تا حالا دیدم 5تا زن برن زن یکیو خفه کنن بخاطر شوهره؟! البته خانمها هم مثل اقایان همه جوره دارن و نمیشه حکم کلی داد اینهمه هم زن شرافتنمند زحمتکش.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
مهشید خانوم اتفاقا همین رفتار شما باعث میشه مردان جبهه بگیرن.زنها فقط دنبال تو.جیه این خیانتن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
يك ايراني خيلي خيلي تند رفتي اون جوون كه مي دونست اون زن شوهر داره چرا بازم رفت دنبال اون خانم؟ما مردا كه پاي صحبت كه مي شينيم زنا رو ناقص العقل مي دونيم پس چرا بازم اين موجودي كه در صحبتها و ادعاهامون به چشممون نمياد رو مقصر مي دونيم انصافت كجا رفته ؟؟!! مقصر فقط زن نيست.مگه نمي گيم زنا احساسي تصميم ميگيرن و مردها عاقلانه .اينجا كه رسيد زن شد عاقل و قاتل؟؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
15:08 اگه زنا بپذیرن احساسین پس نباید ادعای حقوق برابر داشته باشن.
متاسفانه امار نشان میدهد که مردان بوالهوس به دنبال دوستی با زنان شوهر دار هستند و این امر رو به افزایش است.
پاسخ ها
پيام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
غلاف اگه نخواد به شمشير خودشم اجازه ورود نميده . داداش هميشه پاي يك زن در ميان است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
و برعکس
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
متاسفانه آماراین راهم نشان می دهدکه زنان شوهرداربوالهوس به دنبال دوستی بامردان هستند.!علی آقا
ناشناس
| - |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
آقای پیام غلافو خوب آمدی .ناقلا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
اقای غلاف ایا اینگونه است؟
این جنایت به خاطر هوسهای شیطانی یک زن و یک مرد و بی عقلی چهار پسر دیگر اتفاق افتاده است
آن پسرها عقل داشتند می توانستند آدم نکشند .آقایی که "یک ایرانی " هستی اگر الان به شما بگویند آدم بکش می روید او را می کشید و همه تقصیر ها را گردن زنان می اندازید ؟؟؟
پاسخ ها
یک ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
البته سوء تفاهم نشه، منظورم خدای ناکرده همه زنها نیست چراکه تو ایران تعداد زنهای پاک دامن خیلی بیشتر از چند تا آدم آشغاله که دست به جنایت و خیانت می زنند (قابل توجه اونایی که منفی دادن)، و درسته که مردها هم باید از عقلشون کمک بگیرن ولی اگه یه آدمی بی عقل باشه وسوسه شیطان برای گمراهیش کافیه، در ضمن جالبه فقط تو ایرانه که از دو جنس مردستیز پیدا میشه.
ماجرا ناموسی است؟؟!!
اونوقت ناموس تو بوده یا اون طرف بدبخت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
حیف تابناک تایید نمی کنه وگرنه جواب می دادم :دی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
این الان چی میگه؟ ناموس این و اون یعنی چی؟
حالا جالب تر اينجاست ك ه وقتي ولي دم تقاضاي قصاص مي كنند دادگاه ميگه بايد نصف ديشو بدي تا اعدامش كنم قانون بسيار مسخره اي براي قصاص اين طور افراد وجود داره متاسفانه !!!!؟؟؟
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
به همین سادگیام نیست، جزئیاتش زیاده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
البته نصف دیه مربوط به وقتی است که یک مرد یک زن را بکشد نه بالعکس
بیشتر این اتفاقات از دوستی های خیابانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دروووغ ميگي!
سن و سالهای قاتلها رو !!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
وقتی که میگویم نوجوانان بزهکار بدون هیچگونه معطلی باید از جامعه حذف شوند، یک عده دادشان در می آید و صدای وااسفا سر میدهند. باور کنید که اعدام نوجوانان بزهکار حتی 10 سال به بالا، به نفع جامعه است.
اين اولين خانمي نيست كه به علت هوس شوهرشو ميكشه و متاسفانه آخريش هم نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
تا وقتی قوانین و عرف به زنا اجازه نمی ده شوهرشونو ترک کنن این مسائل پیش میاد. وگرنه زنه می تونست جای اینکه با قتل شوهر رو از سر راهش برداره با طلاق می رفت دنبال زندگیش. الان هم مرده زنده بود و هم با زنی که اینقدر ازش متنفر بود زندگی نمی کرد.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
ناشناس 15:41 مگه این زن برا طلاق اقدام کرده که نتیجه نگرفته باشه؟من مشکل رو در این میبینم که این زنان فقط به هوس فکر می کنن و پایبند به اخلاق نیستن.بهتره زنان رو همیشه مظلوم ندونین.چرا که خیلی مواقع گناهکارن
این ماجرا به رابطه زن با شوهرش خیلی بستگی داره، یه نکته اینه که 13 سال اختلاف سنی داشتن! اگه کسی اونا رو مجبور به این ازدواج کرده، اون هم مقصره.
یه نکته دیگه اینه که گفته شده اطاقی که مرد در اون خوابیده بوده، نه اطاق خواب، مگه زن و شوهر جدا می خوابن؟! احتمالا رابطشون اصلا خوب نبوده.
پاسخ ها
اندی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
منطقی نیست .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
چرا منطقی نیست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
برادر به اختلاف سنی نیست اتفاقا ازدواج امریست مهم که شخص باید از لحاظ عقلی به بلوغ لازم رسیده باشه در اینجا وجاهای دیگه مشکل اصلی زنها هستن که یا الان نمیخوان ازدواج کنن در پی خوش گذرونی دوست پسر بازین یا وقتی هم که ازدواج میکنن اینطور میکنن که درصدشون هم خیلی زیاد شده قبل ی حرمتی وجود داشت زن شوهر دار از این کارا نمیکرد ولی الان اصلن این قبح وحرمت وجود نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
همه چی رو یه جوری توجیه کنید. با این منطق امثال شما هیچ کس گناهکار نیست و همه مبرن بهشت!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
كلاس كنكوره مگه نكته نكته ميكني. 13 سال اختلاف سن چه ربطي داره خيلي هم خوبه اتفاقا با توجه به جميع شرايط نزديك به ايده آل 10 سال اختلاف هم هست
وقتى يك پسر ١٧ ساله أقدام به قتل با قصد قبلى ميكند بر احوال خود بايد گريست! فقط بچه ... ، كسى به فكر تعليم و تربيت نيست
در اینکه زن مقصر بوده شکی نیست ولی اون 5 نامرد هم مقصر بودن.در عین حال این هیچ چیز از گناه زن کم نمی کنه که به شوهرش خیانت کرده
تابناک این خبرهای زردت حال آدم را به هم می زنه... برای سایت وزینتون این خبرها شایسته نیست.
از آقایان و خانم های محترم خواهش می کنم با دیدگاه جنسیتی نظر ندن.مطمئنا برای این قتل همه عوامل آن مقصر بودن و بیشتر همسر مقتول چون به هر حال به زندگیش تعهد داشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
از کجا می گی تعهد داشته؟ اگه ازدواج اجباری بوده و موندن تو زندگی هم به اجبار خانواده و عرف و قانون بوده این چه تعهدی میاره؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
ناشناس 15:43 منظور از تعهد اینه که عنوان همسر رو داشته پس بیشتر مقصره تا چند جوان خام.اگه شوهر یه زن بره صیغه کنه و بگه با زنم مشکل داشت نظرتون چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
علی مگه اینگارو نمی کنن؟اتفاقا مردا که خوب توی این چیزا دستشون بازه.من اصلا با مقصر بودن این خانم مشکلی ندارم اما نظراتت خیلی یه طرفه س.واقعا مردا فقط خودشونو باید بذارن جای زنها تا بفهمن چفدر در قانون نسبت به زنها اجحاف شده و میشه.خیلی از دوستان به طلاق اشاره کردن.وقتی قانون حق طلاقی برای زن قائل نیس چطور طلاق بگیره؟آقا اصلا به مسخره ترین دلیل ممگن هم که باشه زنه دوسش نداشته و نمیخواسته باهاش زندگی کنه.یه مرد به راحتی در چنین مواردی طلاق می گیره اما یه زن چی؟؟؟
ضعف شخصیتی وفرهنگی دلیل اصلی اینگونه ماجراهاست .
مقصر خود مردها هستن وقتی اجازه می دید زنتون با هر کس و ناکسی در تماس باشه همین میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
اجازه؟؟؟ مگه بچس که اجازه بگیره؟؟؟
از چه قرنی کامنت میذاری شما؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
کاربر 13:27 متاسفم
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
امثال تفکرات جنابعالی بعضی خانم ها رو قاتل میکنه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
خانم مریم علت قاتل شدن زنها دوری از اخلاق و حیا هست نه این تفکرات.زنان ما مهریه و آزادی غربی و... را همه با هم میخواهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
علی آقا آزادی زنان غرب رو به ما بدن به والله اگه مهریه بخوایم! البته منظور از آزادی بی حجاب بودن نیست. ازادی که اونا دارن در تصمیم گیری برای زندگیشون
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 13:43 اگه به حجاب معتفدی که باید بقیه قوانین رو هم قبول داشته باشی.من به این میگم منفعت طلبی
بايد يه قانون تصويب كنن زنهايي كه آمر و مسبب قتل هم هستند ، نيز اعدام شوند . اونها مقصر و مسبب اصلي هستند ولي پس از چند سال آزاد ميشوند و روز از نو روزي از نو ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
کاملأ موافقم.
اعدام
سوال من اين است كه چرا جوان هاي 17 يا 18 ساله دست به جنايت ميزنن ؟
شما یک نگاه دقیقی به سن و سال این جوانان بیندازید! حوالی سال1374پا به دنیا گذاشته اند یافتن ریشه و علت شکل گیری چنین شخصیتی انهم در جوانانی که باید اینده سازان این کشور باشند میتواند تلنگری باشد برای وزارت ورزش و جوانان (البته قسمت جوانانش) شاید در عمل کاری کنند وچاره ای بیابند!
تابناک واقعا منظورت چیه که هر ازگاهی یه خبر اینطوری میذاری بعد یه عده هم شروع به حمله میکنند به خانمها . آدمهای فاسد هم بین زنها هست هم بین مردها . تموم کنین این قضاوتهای ناعادلانه تونو .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
خانم عزیز این حمله به خانمهای پاکدامن که در مقابلشون باید سر تعظیم فرود اورد نیست.باید پرسید که چرا این نوع روابط بین زنان شوردار زیاد شده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
فرقش اینه که فساد واسه زنا فساده، متاسفانه به مردا که می رسه اسمش میشه مرد بودن!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
آقای علی علت این امر سخت بودن طلاق در این مملکته، هم دشواری های قانوننی ش که به شاخ غول شکستن میمونه و هم مشکلات شخصی و خانوادگی و مالی که بعد از طلاق پیش میاد. متاسفانه مهارتهای زندگی رو هم که آموزش نمی بینیم. نتیجه همین می شه دیگه.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
ناشناس 15:46 این حرف شما یعنی اینکه مجوز قتل صادر شه؟من اینو ناشی از بی اخلاقی زنها می دونم.کجای این نوشته گفته شده زن برا طلاق اقدام کرده و نتیجه نگرفته؟
براي رهايي از زندگي مشترك اين زن راههاي ديگه هم داشته مثل متاركه اما قانون ما انقدر دست زنها رو بسته كه زنهايي كه سست عنصر و بي ايمان هستن دست به يه همچين رذالتي ميدن اون پنج پسر هم كه واقعا بچه‌ بودن آخه شما سر پياز بوديد يا ته پياز به شما چه ربطي داشته
خدا همه رو از وسوسه و شر شيطان حفظ كنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
آخه مسخره کی گفته میخواسته جدا بشه، اون قبل از اینکه از شوهر بدبختش جدا بشه، با اون عوضی دوست شده...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 12:128 نه من و نه شما توي زندگي اونا نبوديم. اما عقل يار خوشي يه.
طلاق عاطفي كه رخ بده زمينه براي خيلي چيزها درست ميشه. مطئن باشيد اين زن اگه ميتونست طلاق بگيره طلاقشو ميگرفت نه كه به قتل متوسل شه. لعنت بر اونايي كه ميگن زن با لباس سفيد ميره خونه شوهر با لباس سففيد هم بايد بياد.
اين زن هم خيلي ناراحت بود بايد ميذاشت ميرفت خونه پدرش نه كه با وجگود شوهر دوست پسر بيگره.
اين پسر قاتل و همدستاش هم كه آخر خريت بودن. من موندم چطوري مردا ميتونن قاض
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
مردا میتونن قاض؟منظورت اینه که قاضی شن؟چون زنها احساساتی هستن.نه عزیزم این خانم قصدی برا طلاق نداشته کارش رو توجیه نکنید.کسی که تو خیابون با یه بچه دوست شه اعدام هم کمشه
ماشاالله به جای قیمت ها فقط سن جرائم تو کشور داره پایین میاد!!!!!
اولین کسی که باید اعدام شود ان زن شیطانی میباشد جوانان مملکت را اینطور به مهلکه مرگ میکشند و بعد خودشان بدون هیچ عذاب وجدانی به زندگی کثیفشان ادامه میدهند بجای اجرای حکم کاغذی لطفا عدالت را اجرا کنید این 5 جوان را میشود در زندان متنبه کرد اما ان زن شیطان مفسد فی الارض است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
بله.اگر علت اصلی را پیدا کنیم بهتراست
مجتبی ر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
موافقم
جالب اینکه بهنام برای تشویق دوستانش به همکاری به انها گفته مسئله ناموسی است! وانها هم بدون اینکه بپرسند در این قضیه قرار است از ناموس چه کسی دفاع کنند مانند مغولها ریخته اند شبانه به خانه مردم و شوهری را که در جوار ناموسش در خواب بوده است به خاطر دفاع از ناموس کشته اند!
پاسخ ها
چنگیز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
مغولها شبانه حمله می کردند؟!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
آره دیگه. نمیدونستی مگه؟؟؟
لقمه هایی حرام انسان راتا کجا پیش می برندوشهوت افسار گیسخته خدایا حتی برای لحظه ای خودت را از ما نگیر وبه حال خود رها نکن
بعنوان يك زن ميگم مقصر زنه بوده چون بقيه مردا پسر بچه بودند و يك خانوم 29 ساله خيلي عقلش و مغزش بيشتر از يه پسر 18 ساله است
اما در اينكه اين زندگيه مشترك مشكل داشته و ميتونسته عامل مشكل مرده باشه شكي نيست
زنه بايد مشكلاتشو مديريت ميكرد
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
آفرین بر شما
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
موافقم.ریشه اصلی تمام دوستی های شیطانی نشان دادن چراغ سبز از طرف جنس مونث می باشد.به عنوان یک شخص با تجربه عرض می کنم هیچ دوستی خیابانی شکل نمی گیرد مگر اینکه زن یا دختر راضی باشند.
مقصر اصلی حادٍثه خانم می باشند که با یک پسر مجرد 22 ساله که فقط و فقط شهوت را می شناسد رابطه برقرار کرده است.
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
انصافاً درست میگی.!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 15:32 واقعا سفسطه بازي اين جور جاها خيلي بدرد امثال شما مي خوره .شما چرا پيشنهاد ميدي.همونطور كه تو جامعه مردايي براي پيشنهاد دادن وجود دارن زنايي هم براي قبول اون وجود داره.يه فكري به حال خودتون بكنيد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 12:30شما چرا پیشنهاد قبول میکنید اگه واقعا ریگی به کفشتون نیست.قضیه کرم و درخته دیگه
بزرگترين اشكال اين جوانان تربيت غلط در مدارس و خانواده ها ميباشد.گرچه بزرگترين
مقصر اين فاجعه زن فاسدي است كه براحتي ميتوانست بهر علت موجود از شوهرش جدا شده وطلاق بگيرد.اين مشكلات اجتماعي در كشور ما بايستي ريشه اي بررسي وحل گردد وگرنه همه روزه شاهد چنين فجايعي خواهيم بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
هيچ توجيهي نداره اين كار اشتباه زن و همخدستانش.
اما شما هم تجديدنظر كنيد!
واقعا به راحتي متوانست از شوهرش جداشود؟
شما تو همين مملكت زندگي ميكني؟ طلاق گرفتن اصلا آسون نيست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 12:38 مگه خواسته جداا شه؟اتفاقا توجیه میکنی
باز هم یک جنایت دیگه بخاطر هوسهای شیطانی یک زن (به عقیده یک عده ای زن پرست، فرشته) اتفاق افتاد که قربانیش یک مرد بود که گناهش این بوده که با زنی ازدواج کرد و تاوان علاقه به زن و زندگیش رو و آرزوهایی که داشت با جونش داد بازم یک زن بانی مرگ شوهرش و 5 جوون دیگه شد خودش بعد چند سال حبس آزاد میشه بازم از عشق زنان به همسرانشون بگید.
تو رو خدا یه قانونی وضع شود تا حق طلاق از مرد گرفته بشه و بجای اون مهریه رو هم بردارن.حق طلاق و مهریه که برای مثلا ثبات زندگی در قانون اومده درست مثل این میمونه که برای محافظت جان دو نفر به دست یکی خنجر و به دست دیگری شمشیر بدیم. واضحه که این دو نفر از این حربه ها برای ضربه زدن به یکدیگر استفاده می کنند.
در مورد این قضیه بنظر من زن مقصره اتفاقا چون آمر هست.همانطور که نقش فرمانده خیلی مهمتر از نقش یه سرباز هست.پس زن باید قصاص بشه و آن بچه ها هم باید بهشون حبس طولانی مدت داده بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
حق طلاق از مرد گرفته شود به زن داده شود؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نه بابا . بدن به قاضی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
که قاضی چی کارش کنه؟ به هرکی دوست داشت تفویض اختیار کنه؟
من با دوستمون مواقف هستم مشکل از زنان هست ! اگه اون زن همچین رابطه ای رو نداشت هیچ وقت اون اتفاقات نمی افتاد ! من نمی دونم چرا بی خودی انقد از بی گناهی زن ها گفته میشه

در حالی که زن ها گناهکار ترن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
پس اگه دل مردا اینقدر سالم و پاکه باید قبول کرد مردا عقل درستی ندارن که اینقدر سریع تو دام وسوسه میوفتن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
مکر زنها مگه عقلی باقی میذاره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
ناشناس 16:11 داری میگی مردها عقل ندارند؟؟؟؟
مکر زن که همیشه هست...
زنی که تعهد به زندگی ندارد و با یک پسر مجرد ارتباط برقرار میکند و تقاضای قتل شوهر را میکند !!!! کی میگه گنه کاره ؟

گنه کار شیطانه !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
قانون و عرف، که نمی ذذاره زن واسه خودش تصمیم بگیره، و بتونه راحت طلاق بگیره. اون آدم بوده نه فرشته، هرکسی در اثر جهل ممکنه به هزار راه کشیده بشه، شرایط اجتماعی باید برای اکثریت آدمها درست باشه. نه فقط برای شما فرشته ها که خودتونو از هر چیزی مبرا می دونید بدون اینکه یک روز جای آدمی که گناه کرده زندگی کرده باشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
قانون عرف میگه برو قتل کن؟خجالت هم خوب چیزیه
آقايان محترم و خانم هاي محترمه به قران نيز توجه كنيد كه در اين گونه موارد به اصل قضيه مي توان پي برد. در آیه 26 سوره مبارکه نور آمده است که مردان پاک از آن زنان پاک هستند و مردان ناپاک و خبیث از آن زنان ناپاک هستند.
فراموش نکنید که این زن " متاهل " بوده و آن چوان "مجرد " - آیا زن تقاضای طلاق کرده بوده و موفق نشده است؟ ایا خواسته با دوست پسرش فرار کنذ و همسرش را تنها بگذارد ولی نتوانسته؟ چرا اول به فکر قتل افتاده اند؟.... پس در یک زمان با هردو رادظه داشته.قاتل بودن که شاخ و دم ندارد- آنهم کسی را بکشی که با تو میخوابد و لباس و غذا و محل زندگی و ...
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
نظر منطقی.احسنت
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ممد جون اشکم در اومد
اخه چرا یه خانم 29 ساله باید همسر یه مرده 42 باشه این همه اختلاف سن. قابل توجه اقایون وقتی میخوان زدواج کنن فقط ذوست دارن با خانومهای کم و سن سال ازدواج کنن. بابا دنیاتون خیلی با هم فرق داره
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
خانم عزیز طوری حرف میزنید که انگار زنان کور هستند.پس چرا روز اول می پذیرند زن همچین مردی شوند؟این توجیه مناسبی برای خیانت نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
یکی از عوامل خیانت که هست همه آدما که جنبشو ندارن آقای محترم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
زن بد بده چه 20 ساله چه 40 ساله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
زنها زمانی که با یه مرد سن بالا ازدواج می کنند انگیزه های مادی دارن
متاسفانه چند وقته تو برنامه های مشاوره ای تلویزیون خودمون هی میگن مردا به زن هاشون توجه کنن وگرنه زن ها میرن فلان کارو میکنن ماهواره که دیگه هیچی !!!
حالام بهونه افتاده دست بعضی از زن ها و تا شوهرشون بهشون میگه بالای چشمت ابروهه فکر میکنن باید سریع برن خیانت کنن
و نمیگن یه مرد همیشه نمیتونه بگه عزیزم و قشنگم و .... بعضی وقتا فشار زندگی یه مرد رو خسته میکنه و دیگه انرژی و حوصله براش نمیمونه که قربون صدقه زنش بره
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
موافقم بعضی وقتها زنها را زیادی پر توقع میکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
بدبختانه دوره زمونه عوض شده حالا دیگه همه مدافعا حقوق پایمال شده!!!! زنان هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
زنان هر چه هم حقوق داشته باشن باز طلبکارن
معتدل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
گاهی زنها واقعا پررو بازی درمیارن من خودم این قضیه رو لمس کردم ، بهنظر من باید اعتدال داشت نه اینکه دائم قربون صدقش بری نه اینکه همیشه بهش بی اعتنا باشی
خيلي ترس داره...
حيف اين سرزمين داره اين روزا رو ميبينه...
تربيت و فرهنگمون مشكل داره
اقا راستی من چند وقت دیگه داماد میشم یه فاتحه برام بخونید ممنون
پاسخ ها
یک خواهر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نوید آقا به خدا توکل کن .برای خانمت بهترین باش تا او هم برای تو بهترین باشد . دیگر صفحه حوادث سایتها را نخوان از سلامتی فکری و روحی خودت محافظت کن . نترس خوشبخت می شی
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
نوید جان فقط به خانم ات بگو توی جهیزیه اش هونگ و ساطور نیاره. بقیه اش حله. نترس
حالا مگه قحطی دختر مجرد کم سن و سال اومده بوده که این جوون 22 ساله با یه زن 29 ساله متاهل دوست شده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
امان از مکر زن وقتی که یک جوان ساده را فریب میدهد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
راست ميگي
این همه مرد متجاور به عنف در ماه دستگیر می شود ؛این همه مردکلاهبردار و جانی دستگیر می شوند چشمتان نمی بیند و آن وقت گیر دادید به زنان ...بس کنید انصافتان کجاست همش زنان ؛زنان...به مردان بزه کار که جامغه از دستشان به ستوه آمده نیز نگاه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
این همه زن خائن زیاد شده گیر دادی به مردان؟اینجا بحث زنان خائنه ربطی به مشکلات دیگه نداره.
اولا هیچ پسری به زن شوهر داری علاقه نشون نمیده مگر اینکه توسط زن احساساتش تحریک بشه.
هیچ زنی به فردی کم سن سال تر از خودش علاقه نشون نمیده مگر اینکه زن مشکلات عدیده ای از همه نو داشته باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
آفرین
اخه این اقا فکر نمیکنه که این زن که براحتی میخواهد شوهرش را بکشد چطور میتواند برای تو زن خوبی باشد تو نمیترسی یک روز هم بخواهد ترا بکشد
همیشه در طول تاریخ افسون ها و حیله های زن موجب فساد وجنگ بوده است- به یادداستان سگ ولگرد صادق هدایت می افتم-اکنون این چندپسرجوان خام بایدمنتظر اعدام یا حبس طولانی باشند
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
نگران نباش این زن هم حد اقل به 15 سال حبس به جرم معاونت محکوم میشه
سپهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
البته اگه عفو نخوره و زودتر از موعد آزاد نشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
اگر زندانی خوبی باشه زودتر آزاد میشه.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
00:22 عزیز مثلا چکار کنه؟
خوشبختی زمانی به شما رو میکند که آرامش داشته باشید آیا با قتل سی میتوان ارامش داشت تا خوشبخت شد؟
من فکر می کنم اگه زن هم به اندازه مرد حق طلاق داشت این همه همسرکشی اتفاق نمیفتاد
یکی از اقوام نزدیک من هفته ی پیش با پادر نمازش خودشو دار زد
چون نمی تونست بدی های همسر نامردش رو به دادگاه ثابت کنه
بعد از سال ها تلاش بی فایده برای طلاق
از زندگی طلاق گرفت
اونم با خودکشی
خدایا خودکشی گناهه
خودت بگذر از این گناه اجباری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
خانم شما و بقیه خانمها چرا همه چیز را اشتباه می بینید؟این خانم آیا اصلا دادگاه رفته یا طلاق خواسته؟نه چون مثل خیلی زنها خواسته پنهان کاری کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
خانم مریم یعنی میگی خودش عاری از بدی و گناه بوده اصن شاید از خودش بیماری روحی داشته وگرنه کسی که اعتقاد راسخ به خدا داشته باشه و نماز بخونه با چادر نماز خودکشی نمیکنه، چرا نرفته پیش مشاور، دادگاه، یا بزرگترای خانوادش؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 12:22 اينقدر راحت قضاوت نكن. من به عنوان زني كه توي زندگي سختي و مرارت كشيدم اينابت ميگم. زندگي ميرسه به يه جايي كه نه مشاوره پاسخگوئه، نه خانواده ها، دادگاه هم تا مرد نخواد زنو طلاق نميده مگه اينكه زن وكالت داشته باشه. از خدا بترس. لااقل از كليد اسرار بترس. كه يه روز يكي از عزيزانت به سرنوشت اين زن بيچاره دچار نشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 12:48 این خانم اصلا تقضای طلاق داده؟چرا از بی اخلاقیش نمیگی که با پسر 22 ساله دوست شده
درحق طلاق ،کار و حضانت فرزند،خانمها رو شریک کنید مهریه هم نمیخوایم . اونوقت ببینین وضع بهتر میشه یا نه ؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
فکر نکنم شما خانمها پر توقع تر از این حرفایید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
شما در مورد این جنایت نظر بده.آیا این خانم حقش مجازات نیست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
نخیر مهریه هم بفرمایید.چه خوش اشتها!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
اگه نشد چی؟زنها مکارن
ناشناس
| United States |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
راست میگی اگر قراره حکم خدا عوض شه مهریه و شیربها رو هم حذف کنن اونوقت ما هیچ رقمه زیر بار مهریه نمیریم اگرم زن نخواست که نخواست یکی دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
حق طلاق براي زن واقعا خوب نيست مثل همين كه زن نميتونه قاضي بشه. چون زنها فقط از ديد خودشون به مسائل نگاه ميكنن و با يك بحث كوچيك ميگن اين شوهر مناسبي نيست منو درك نميكنه طلاق ميخوام
پیام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
تا جایی که تو بین جامعه دیدم فکر کنم اکثر آقایون راضی باشن حق طلاق رو به زنها بدند ولی به شرطی که مهریه و این چرت و پرتها رو بردارن اتفاقأ ازدواج هم بیشتر میشه، ولی معمولأ زنها همه رو با هم میخوان از جمله حق قتل شوهر.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 8:08 به نظر شما همچين مردهاي كه به اين راحتي گول ميخورن و دست به قتل ميزنن ميتونن قاضي شن؟ ميتونن زنشون را طلاق بدن؟ عقل هم خوب چيزي يه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 12:51 اگه زنها برن دوستی خیابانی کنن و بعدش طلاق بخوان به نظرت بنیان خانواده محکم میشه؟واسه همین احساساته زنهاست که نمیتونن قاضی شن و حق طلاق داشته باشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
به عنوان یه دختر از شرایطم برای ازدواج حق طلاق و حق اشتغال و تحصیل و حضانت فرزند هستش!!!! به هیچ عنوان هم مهریه نمیخوام!!!! اما تا به هر کدوم از خواستگارها میگم سریع میگن چرا از اول زندگی تو فکر طلاقی!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
13:42 تو که راست میگی!تو زن خوبی برا شوهرت باش تا اونم باهات خوب باشه.هدفت از ینحقوق چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
هدفم فقط داشتن عادی ترین حقوق زندگیه!!! از طرفم نه عروسی آنچنانی و نه خونه و نه ماشین آخرین مدل میخوام فقط میخوام نگاهش به من مثل یه انسان باشه همین!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
همه دخترا اول همینو میگن ولی پاش بیفته تا آخرش میرن.حالا کاش شما از اونهاش نباشی14:41
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
ناشناس 13:42 خیال کنیم تو راست میگی مگه خانوادت میزارن مهریه نخوای میگن تمام حقوقی که گفتی باید داشته باسی مهریه هم روش، اینو چی میگی؟
خانمایی که چهار تا فیلم تو ماهواره دیدنو میخواین حق طلاق و حضانت فرزند و سفر خارج و فلان و فلان مال اونا باشه و کلا غربی بشن پس باید بدونن که از اونورم باید مردها غربی بشن یعنی نه نفقه ای نه مهریه ای نه تعهدی نه هیچ مسئولیتی هر وقتم دلشون خواست زندگیشونو ترک کنن و هیچ کسم نگه بالای چشمشون ابروهه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
یه خانومم و موافقم!
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
منم باقالی ام و موافقم!
من یک زن متاهلم ،کمتر میشه تنها از خونه برم بیرون وکسی مزاحمم نشه با اینکه پوشش مناسبی هم دارم( البته اینم دلیل موجهی برای ایجاد مزاحمت نیست ) یه دفعه به یکی از این آقایون گفتم من متاهلم جواب داده مهم نیست ... که البته دلیل کشش آقایون به اینجور دوستیهارو هم من میدونم و هم شما!
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
خب شما جوابش رو نده.خانمها اگه خودشون نخوان که مجبورشون نکردن.پس خود خانمها هم مقصرن
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بعنوان یک مردموافقم.چشم مردا خیلی لیزشده خدایی!!!!!!!
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
مگه ماهی قزل آلاست که لیز بشه؟؟؟
چرا این همه مشکل برای نسل به اصطلاح تحصیلکرده ما پیش می آید؟ چرا پدربزرگان و مادربزرگان بی سواد ما کانون گرم تری داشتند؟ شاید دلیلش ضعیف شدن اعتقادات مذهبی در نسل ماست. خانواده مثل یک کشور می ماند. هر کشور یک حاکم می خواهد که این حاکم مسئولیت های بیشتری دارد و بالتبع حقوق بیشتر برای اجرای بهتر مسئولیت هایش. هر حاکمی نیز نیاز به مشاوری امین و دلسوز دارد. در دین زیبای اسلام این مرد است که حاکم خانواده است و زن باید مشاوری دلسوز باشد و از هوش خود نه برای آسیب زدن به خانواده بلکه برای گرم نگه داشتن این کانون مقدس استفاده کند. همان کاری زندگی خانوادگی را برای نسل های قبل زیبا تر می کرد. البته همه جا استثنا است و من منکر آن نیستم. ارامش زن در اطاعت از فرامین همسو با فرامین الهی همسر است و چنین زنی عشق همسرش را به خود ابدی می کند. خانم ها از جاذبه های وجودیمان برای رونق زندگی خانوادگیمان استفاده کنیم نه شاد کردن شیطان. عاقل باشیم
يا خدا داره چي سر ما مياد؟!؟؟؟ من پشيمونم كاشكي نيامده بودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نترس درستش ميكنيم
به صورت کاملا تصادفی موقع خوندن این خبر ،داشتم این آهنگ را گوش میکردم:
اگه عشق همینه اگه زندگی اینه نمیخوام چشمام این دنیا را ببینه.
عدم وجود آزادی و تعصب علت اصلی این جور فجایع است.
ببين زن ومرد نداره خيلي از زنها هم توسط مرداشون كشته شده ويا اسيد پاشي صورت گرفته اين رو بگم كه متاسفانه فرهنگ مردم تو اين چند ساله تغيير كرده بابا دوست نداري با شوهرت يا با زنت زندگي كني راحت جدا بشيد برييد دنبال همسر دلخواهتون چون هر قتلي آخرش توسط پليس فاش خواهد شد
عجیب است دریغ از یک نظر کارشناس واقعی.ولی همه نظر میدهند جز کارشناس های واقعی.عزیزان هم وطن احساساتی برخورد نکنید.
كمترمردي پيدا ميشه كه واسه زنش قاتل اجير كرده باشه ولي واي از دست اين زنها كه به فلان خواسته كوچيكشون نرسند آنوقت كار شوهر تمام است.
همیشه بیشترین خیانت ها از زن هاست
متاسفم برای زن های سرزمینم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
برای زن های خانوادت بیشتر متاسف باش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 13:44 مگه خائنی که بهت برخورده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نه یه خانومم و دارم میبینم که 99% آقایون خائن هستن اونوقت میگید بیشترین خیانت از طرف خانوماس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
99 درصد؟اگه اینطوریه که باید گفت 100 درصد زنها خائنن.آمار میدی ها؟
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
حالا دعوا نکنید. 10 درصد زیاد توفیری در اصل ماجرا نداره. اصلا هر دو 95 درصد خیرش رو ببینید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
خانم 13:44 زیاد حرس نخور شما ناخوناتم نجو، حقیقت تلخه ولی باید قبول کنی، درضمن اگه خودت جزو اون زنهای پاکدامن و نجیب و خانواده دوست ایران (که باعث افتخار خانوادشونن)باشی از خیانت اندک زنهای پست ناراحت نمیشی.!!!
کار این خانم بسیار پست بوده و در شان مقام یک زن نیست. قطعا اکثر زنان معتقد هم قبول دارن که حتی دشواری در طلاق گرفتن نمیتونه اندازه ی یک صدم درصد هم چنین کارایی رو تصدیق کنه!
بیچاره مقتول که نتونسته بفهمه شریک زندگیش علاقه ای بهش نداره!!!!
پاسخ ها
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
میدونسته بابا. مگه دور از جون گلاب به روتون حالیش نبوده اطرافش چه خبره؟ زن و شوهر نگاه به هم بکنند می فهمند بهم علاقه دارند یا نه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
باقالی جون مگه اونجا بودی عزیزم؟
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
آره بابا من همسایه روبروییشون بودم. هرشب صدای دعوا مرافعه می اومد. وسط دعوا یکی دسته هونگ پرت می کرد یکی ساطور ول می کرد یکی چرخ خیاطی رو می کوبید رو سر اون یکی....خلاصه زیاد باهم سازگار نبودند.
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
تابناک خوشم میاد نصفه شب نشستی هی صفحه رو به روز میکنی. یعنی آخر روزنامه نگار الکترونیکی که میگن یعنی این. از واشنگتن پست فرز تری
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
جون باقالی دیگه کامنت نمیگذارم بمون تو خماری
انقدر از این زن میگین بیاین محاسبه کنین جنایات مردارو که تو این چند وقته اخیر تابناک گفته
- کشتن دو تا بچه به دست پدرشون!!
- اسیدپاشی روی چهره زن به دست شوهر سابق
-به آتش کشیدن خانواده دختر محبوب چون جواب رد شنیده بود
-کشتن دختر کوچولو به دست پدر به خاطر ضرب و شتم
-و...
کمی انصاف داشته باشید
اون چطور از یه نفر چند نظرشو تایید می کنید اما یه نظر منو نه ؟ واقعا شما دیگه کی هستین
مدیریت محترم سایت تابناک
با سلام و تشکر از بقیه اخباری که منتشر می نمائید.
لطفا از اینگونه اخبار که مخصوص صفحه حوادث روزنامه های کم طرفدار است و به منظور کسب بازدیدکننده بیشتر منتشر می شوند استفاده ننموده و شان و کلاس یک سایت خبری حرفه ای و سیاسی را حفظ کنید. در غیر این صورت من یکی دیگر بازدیدکننده سایت خوبتان نخواهم بود.
بیشتر این مشکلات به دلیل عدم شناخت زن ومرد از ویژگیهای یکدیگر میباشد مردان مااکثرا بلد نیستند که به زن خود محبت کنند واین باعث میشود که زن محبت رادرخارج از خانه گدایی کند .تابناک عزیز پیشنهاد میکنم که یک مصاحبه با مشاوران خانواده وجامعه شناسان برای واکاوی این نوع مشکلات ترتیب دهیدتا سطح آگاهی جامعه افزایش پیداکند
چرا خانوم ها میخوان نفقه شون ، وهمه هزینه های یک زندگی مشترک را آقایان بدن وبعد هروقت اونا دلشون خواست حق طلاقم داشته باشن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بهار راست میگه دیگه.!!!
آخه با این سنهای کم چی جوری تونستن!؟؟!
اعدام
هنظرمن مقصرزنست واقعاکه
خاک بر سره اون بهنام که به خاطر یکهرزه خودشو نابود کرد و چند روز پیش مادرشم سکته کرد
یاشاسین ورزقان
یاشاسین ورزقان
واقعا که گفتی خاک برسرش چون قبل مادرش پدرش سکته کردههیچکس ازحال خانواده بهنام خبرنداره ولی به نظرمن اول بایداون مریم خیرندیده قصاص بشه وبه بهنام حبس ابد بدن خدابه خانواده وفرزندمقتو ل صبربده...
خواهشا اصالت ورزقانیها رولکه دارنکنید بهنام لایق ورزقانیها نیست .این قضیه ناموسی کاملا بی ناموسی بوده............
ببخشید همچی گفید الا یک چیز پدر و مادر ولقمه حلال
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی