بازدید 3083

احیای خانه احزاب پیش از پایان سال 92

پس از نشست فعالان حزبی با وزیر کشور، نشست هایی برای احیای خانه احزاب برگزار شد که در این نشست ها مقرر شد یک هیات اجرایی هفت نفره با احزاب برای برپایی مجمع عمومی فوق العاده تماس بگیرند چرا که برای برگزاری این مجمع تقاضای یک سوم اعضا لازم است.
کد خبر: ۳۷۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷ 12 February 2014
عضو شورای مرکزی دوره پایانی خانه احزاب از برنامه ریزی های صورت گرفته برای احیای این خانه پیش از پایان سال 92 خبر داد.

علی اکبر مرتضوی کیاسری روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا ضمن تشکر از وزیر کشور برای ایجاد همدلی میان احزاب، اظهارداشت: در نشست فعالان حزبی با عبدالرضا رحمانی فضلی مقرر شد شرکت کنندگان حزبی این جلسه برای احیای خانه احزاب نشست هایی برگزار کنند.

وی افزود: وزیر کشور در آن نشست اعلام کرد که خانه احزاب باید بدون مداخله وزارت کشور تشکیل شود البته این وزارتخانه برای برگزاری نشست ها و همایش ها آمادگی در اختیار گذاشتن امکانات سخت افزاری و نرافزاری را دارد.

عضو شورای مرکزی دوره پایانی خانه احزاب گفت: پس از نشست فعالان حزبی با وزیر کشور، نشست هایی برای احیای خانه احزاب برگزار شد که در این نشست ها مقرر شد یک هیات اجرایی هفت نفره با احزاب برای برپایی مجمع عمومی فوق العاده تماس بگیرند چرا که برای برگزاری این مجمع تقاضای یک سوم اعضا لازم است.

مرتضوی کیاسری ادامه داد: همچنین مقرر شد نامه ای با امضای حجت الاسلام حسین موسوی تبریزی و محمدحسن غفوری فرد برای احزاب عضو و اعضای شورای مرکزی ادوار خانه احزاب ارسال شود تا نشست هایی با آنان برای برگزاری مجمع عمومی داشته باشیم.

دبیرکل مجمع جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه ترکیب کلی برای برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب شکل گرفته است، اظهارداشت: بنا است پیش از فرارسیدن سال جدید مجمع عمومی فوق العاده برای راه اندازی فعالیت خانه احزاب، تعیین وضعیت و تصویب برگزاری مجمع عمومی عادی جهت برگزاری انتخابات شورای مرکزی برگزار شود.

عضو شورای مرکزی دوره پایانی خانه احزاب با بیان اینکه زمان برگزاری این مجمع عمومی فوق العاده هنوز مشخص نشده است، گفت: با توجه به اینکه افرادی از جناح های مختلف اصلاح طلب، اصولگرا، اعتدال و مستقل در این نشست ها حضور دارند و افراد قابل اعتنایی نیز هستند به نظر می رسد امید احیای خانه احزاب تا قبل از پایان سال 92 محقق شود.

نشست وزیر کشور با 15 فعال حزبی، نیمه بهمن ماه در وزارت کشور برگزار شد که در این نشست همگان بر ضرورت احیای خانه احزاب تاکید داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل