بازدید 7693
خواسته های کی روش منصفانه است؛

حبیبی: خجالت می کشم بگویم فوتبالیست بودم

کد خبر: ۳۷۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۰ 11 February 2014
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: بی اخلاقی و مشکلات فوتبال ما به حدی گسترش یافته که دیگر خجالت می کشم بگویم از جنس این رشته ورزشی هستم.

حسن حبیبی در گفت وگو با ایرنا، افزود: دیگر سعی می کنم در کار های فنی فوتبال وارد نشوم چون نظام اداره فوتبال کشور و افرادی که این کار را انجام می دهند، قبول ندارم.

وی ادامه داد: کارهایی که مسئولان فوتبال می کنند به هیچ عنوان صحیح و پسندیده نیست و من به هیچ عنوان این آقایان را در کار های فنی قبول ندارم و این ها اصلا توانایی لازم برای به طور مثال انتخاب سرمربی را ندارند چون هیچ وقت فوتبال را مانند ما درک نکردند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: نمی دانم چرا کسانی که تجربه دارندوعمر خودرا دراین فوتبال گذاشته اند باید بیرون بمانند و این آقایان در فوتبال حضور داشته باشند. اگر می خواستم روزی یک هزار نفر را برای اداره فدراسیون فوتبال انتخاب کنم، هیچ گاه این افراد در میان اسامی مد نظر من نبودند.

وی تصریح کرد: کار هایی که امروز در فوتبال انجام می شود، دلیل بی اخلاقی های این رشته ورزشی است زیرا آقایان از روز نخست با بی اخلاق ها برخورد قاطع نکردند و به همین دلیل امروز هم نمی توانند گلایه کنند.

وی اظهارداشت: کار فوتبال ما به جایی رسیده است که دیگر خجالت می کشم بگویم یک روز جزیی از این فوتبال بودم و به همین دلیل سعی می کنم زیاد در این رشته حضور نداشته باشم.

حبیبی خاطرنشان کرد: این فوتبال متعلق به ما نیست و اگر اینگونه بود که نباید امثال من بیرون می ماندند. برومند، امیر آصف، حاج نصرالله، محمد رنجبر و خیلی های دیگر که برای این فوتبال خون و دل خوردند بیرون ماندند و از میان ما رفتند. مطمئن باشید به من هم هیچ گاه فرصت نخواهند داد اگر هم بدهند با این وضعیت بهتر است در این رشته نباشم.

وی افزود: امروز چرا باید امثال محمد مایلی کهن از این فوتبال جدا باشد چرا باید کاری کنیم که تمام بازیکنان بدانند روزی که کنار بروند دیگر هیچ کس نام آنها بر زبان نخواهد آورد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: شاید آقایانی که امروز مسئولیت فدراسیون فوتبال را برعهده دارند در مسئولیت های دیگر شایسته باشند اما در اداره فوتبال ضعیف هستند.

وی درادامه اظهارداشت: مشکل اصلی فوتبال مااین است که هیچ یک از جوان ها اسطوره های این فوتبال را نمی شناسند و متاسفانه همه اسطوره ها را کنار گذاشتند.

حبیبی درخصوص اعتراض سرمربی تیم ملی به برنامه ریزی ها برای تیم ملی گفت: این برنامه ریزی فدراسیون فوتبال کاملا غلط است و اصلا ما هیچ برنامه ای برای تیم ملی نداریم. زمانی که باید برای تیم ملی کشورمان بازی دوستانه در نظر بگیریم هیچ برنامه ای نداریم و از همه بدتر این که در فوتبال هیچ پاکی هم وجود ندارد و همین مساله دلیل آن است که هیچ وقت به جایی نمی رسیم.

وی تاکید کرد: باید بدانیم رفتن به جام جهانی افتخاربزرگی نیست وافتخار اصلی داشتن یک فوتبال خوب و باشگاه های حرفه ای است.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با حمایت از کارلوس کی روش، گفت: این مربی کاملا حق داردبه شرایط موجود معترض باشد.پیشنهاد من به او این است که به هیچ عنوان تفکرات حرفه ای خود را با مدیرانش مقایسه نکند چون آنها با او قابل قیاس نیستند. کی روش باید با کسانی کار می کرد که از جنس فوتبال بوده اند و شناسنامه درستی داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی