بازدید ۲۳۰۶۸
اینکه تمام کارکنان دولت از رئیس اداره گرفته تا کارمندان سبد کالا بگیرند، ولی حقوق ۵۰۰ هزار تومانی را برای کارگران معیار قرار دهند، عادلانه نیست. اگر ملاک مزدبگیری است که کارگران نیز مزدبگیر هستند. اگر ملاک چیز دیگری است، بگویند تا ما هم بدانیم.
کد خبر: ۳۷۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲ 02 February 2014
استعفای نمایندگانسرانجام پس از وعده‌های گوناگون و دیرکرد در توزیع سبد کالا یا‌‌ همان بسته حمایتی دولت، توزیع این سبد بنا بر اعلام مسئولان در بین سرپرستان خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی، سرپرستان خانوارهای زیر پوشش سازمان بهزیستی کشور، سرپرستان خانوارهای مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی (با حقوق مستمری زیر پنج میلیون ریال)، سرپرستان خانوارهای کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی (با حقوق زیر پنج میلیون ریال)، سرپرستان خانوارهای کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای دولتی، سرپرستان خانوارهای طلاب، خبرنگاران، دانشجویان متأهل آغاز شد.

به گزارش «تانباک»، تعیین خط حقوقی ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان برای اینکه کارگران و همچنین مستمری بگیران تأمین اجتماعی بتوانند از سبدهای کالایی دولت بهره‌مند شوند، به این معنا خواهد بود که علاوه بر حذف صد‌ها هزار‌ بازنشسته تأمین اجتماعی، دست‌کم ۸ میلیون کارگر بیمه شده قابل شناسایی و ۵ میلیون کارگر فاقد بیمه نیز از لیست‌ها حذف خواهند شد و از جامعه حدودا ۱۷ میلیون‌ کارگری کشور، شاید ۳.‌۵ میلیون ‌‌بتوانند به این نوع حمایت‌ها دسترسی پیدا کنند.

در همین باره علیرضا محجوب ‌گفت: گویا دولت در اعلام در نظر داشتن چنین برنامه‌ای، عجله کرده ‌و یا اینکه از ابتدا تفسیر درستی از هدف اصلی دولت ارائه نشده باشد، به گونه‌ای که گروه‌های فراوانی از جامعه فکر کرده‌اند می‌توانند از این حمایت‌ها برخوردار شوند.

وی افزود: اینکه تمام کارکنان دولت از رئیس اداره گرفته تا کارمندان سبد کالا بگیرند اما حقوق ۵۰۰ هزار تومانی را برای کارگران معیار قرار دهند، عادلانه نیست. اگر ملاک مزدبگیری است که کارگران نیز مزدبگیر هستند. اگر ملاک چیز دیگری است بگویند تا ما هم بدانیم.

این نماینده گفت: افزون بر اینکه کف حقوق کارگران برای امسال ۴۹۳ هزار تومان است و اگر کسی دو فرزند هم داشته باشد، شش روز حقوق هم اضافه می‌شود که در ‌‌نهایت حقوقش بیشتر از ۶۰۰ تومان می‌شود، بنابر‌این‌ اگر کارگری اصلا اضافه کاری هم نداشته باشد با داشتن دو فرزند از دریافت سبد کالا محروم می‌شود. با این شرایط تنها کارگران مجرد می‌توانند از این سبد کالا استفاده کنند. اگر می‌گفتند نمی‌دهیم بهتر بود تا چنین ملاکی را اعلام کنند.

وی تأکید کرد: بر خلاف همه مکان‌هایی که برای دریافت سبد کالا صف کشیده‌اند در کارخانه‌ها کسی نمی‌تواند سبد کالا بگیرد. عملا کاری کرده‌اند که کسی نتواند سبد کالا گیرد. با این شرایط باید کارخانجات کالاهایی را که از اتحادیه گرفته‌اند برگردانند.

به نظر می‌رسد، اگر دولت در ادامه مسیر و وارد شدن به اجرای برنامه واگذاری سبدهای کالایی به این نتیجه رسیده باشد که اساسا امکان انجام چنین پروژه بزرگی به آسانی وجود ندارد، باید در اعلام سایر برنامه‌های حمایتی خود در چهار سال آینده ‌کارشناسی‌های قوی‌تری ‌در طرح‌های خود اعمال کند.

همچنین با وضعیت پیش آمده، عملا چیزی دست کارگران را نخواهد گرفت و‌‌ همان گونه که نماینده محترم گفت، باید به فکر باز پس گرفتن این کالا بود.

‌ذکر این مهم لازم است که در دولت سابق نیز کارگران در عین مشمول بودن نسبت به بسیاری از گروه‌های دیگر اجتماعی نتوانستند سهام عدالت دریافت کنند و این مسأله این بار نیز در واگذاری سبدهای حمایتی کالایی دولت تدبیر و امید برای آن‌ها تکرار شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۶۷
انتشار یافته: ۱۵۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
خوش به حال طلاب
کارمند1
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
والله ما که کارمند رسمی هستیم شامل دریافت سبد نشدیم- البته بعضی شدند و بعضی نه - معلوم نیست بر چه معیاری بوده - الله اعلم..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
کارکنان پیمانی که در حال حاضر اکثریت کارکنان دولت را تشکیل می دهند تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و ظاهراً همه شان از دریافت سبد کالا محروم شده اند و فقط کارکنان رسمی به عنوان کارکنان دولت در نظر گرفته شده اند.
علیرضا
| United States |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
من و همسرم هم هر دو دانشجو هستیم و شامل دریافت سبد نشدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
نه برادر ما کارمند دولتیم اما سبد کالا به ما تعلق نگرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
منم کارمند صدا و سیما هستم با مدرک لیسانس و یک فرزند + سابقه 15 ساله ولی بااینکه حقوقم اینقدر پایینه که مالیاتی که ازم کسر میشه 792 تومان است با اینحال سبد کالایی دریافت نکردم
خواهشا نفرمایید کارمندان دولت سبد کالا دریافت کردند
کارمند دولت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
این درست نیست که نوشته شود همه کارکنتن دولت سبد کالا میگیرند من کارمند دولت هستم به من تعلق نگرفت
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
بیچاره کارگر تو کل زندگیش همیشه طلب داره به اینو اون.
یه بار نشد سرشو جلو زن و بچه هاش درست و حسابی بلند کنه...
بردارین ، سبد کالا تونم برای خودتونو کارمنداتون....
خدا واسه کارگرو تو اون یکی دنیا بده...
کامران
|
United States
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من کارمند دانشگاه شیراز هستم نه تنها ما کارکنان هیچ سبدی دریافت نکرده ایم حتی آبدارچی ها هم چیزی دریافت نکرده اند ، پس مطلب بالا حتمی فقط در تهران است !!!یا این مطلب مذب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
آقا كامران ما تو تهران و كارمنديم و سبد كالا مشمول ما نشده است.خدا را شكر
یکی از چند میلیون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
باید بگویند تا ما هم بفهمیم .ولی کی گفتند تا ما هم بفهمیم ؟ما که غیر خودی هستیم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
بنده کارمند رسمی دولت هستم چون بیمه تامین اجتماعی دارم سبد کالا نگرفتم
حمیدرضا
|
United States
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
برادر من کی گفته همه کارمندان سبد کالا گرفتن
ما تو واحد محل کارمون 4 نفر هستیم
هر 4نفر متاهل،هر 4 نفر صاحب دو فرزند
اونوقت اون دو نفری که همسرشون فرهنگیه و خودشون کارمند سبد کالا شاملشون شده ولی من و یکی دیگه همکارم که خانم خانه دار داریم بهمون تللق نگرفته!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
تابناک ممنون

فک میکردم که حتما مردم فراموش کردی

منو حلال کن بخاطر این سوء ذن

--------
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ببخشید تمام کارمندان سبد کالا نگرفتن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
برادر طبيعي است كه دولت بفكر كاركنان خودش فقط باشد. آخر اينها خيلي كار مفيدشان در روز بيش نيمساعت نيست و لذا مستحق سبد كالاي و عيدي بموقع و يارانه اضافي ميباشند.در غير اين صورت اين نيم ساعت را هم كار نميكنند.بيخيال باش
پاسخ ها
كارمند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
درباره مطلبي كه نميدوني نظر ندهيد.اكثر كارمندها بهشون تعلق نگرفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
برادر احساسی نظر نده همه را با یه چوب نران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
سبد کالا هم مثل سهام عدالت شد استاد دانشگاه با سه چهار میلیون تومان حقوق سهام عدالت گرفت اما کارگر با پانصد هزار تومان حقوق نگرفت و مسبب همه ی اینها هم تبعیضی است که دولت بین شاغلین و بازنشستگان بخش خصوصی و دولتی قایل است .
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
کدوم کارمند سبد کالا گرفته؟اداره ما هیچ کس شامل نشده.از کارمندا لطفا مایه نزارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
کارمندان دولت با حقوق بالای یک میلیون و هزار و یک مزایای دیگر قشر آسیب پذیرند و کارگران با حقوق ششصد هزار تومان و دیگر هیچ مرفه اند
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
باید در نظر داشت کارمندان دولت بخصوص کسانی که حقوق بالای پنجاه میلیون ریال حقوق میگیرند واجد شرایط شده اند در حالی که همکلار من در محل کارم چون حقوقش فقط سیصد هزار تومان است و از طرف خودش ( نه از طرف کارفرما) بیمه اختیاری واریز می کند سبد کالا شامل حالش نشده است در حالی که وی مستاجر می باشد و منبع درآمد دیگری ندارد ولی برادرش کارمند دولت هست و همسرش نیز کارمند جمعاً چهل میلیون ریال دریافتی دارند و دارای منزل و ماشین و زندگی مناسب دارای سبد کالا می باشد و خواهرش یک سبد کالا نیمه هم ندارد حالا قضاوت با شماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ماازكاركنان قراردادي يك سازمانيم به ماهم تعلق نگرفته ولي به بعضي ازكاركنان رسمي سازمان تعلق گرفته است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
سلام . خدا پدرت رو بیامرزه بسیاری از کارمندان دولت هم مشمول سبد کالا نشده اند . مدیران عالی و میانی وزارت خانه ی ما همه سبد کالا می گیرند اما ما کارمندان ساده خیر . خدا رحم کنه سال بعد که می خواهند یارانه رو به 30 میلیون ندهند . چه شود !!!
محمد جمشیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
آخه یکی نیست یه این نابغه ها بگه شما که سبد و زنبیل درست کردین، فکری برای امنیت شغلی هم کردین از کجا میدونین من فردا سر کارم که که به یکی میدین به یکی نمی دین، اونم چه سبدی،اونقدر که همه چیو گرون کردین همایتم شده
واقعا ادم میمونه چی بگه
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
منم که کارمندم بمن هم تعلق نگرفته چه برسه به کارگران بدبخت
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
با سلام به اطلاع میرسانم که اینجانب کارمند دولت هستم ولی سبد کالا شامل حال من نشده اما رییس بنده وسایر کارمندان با حقوق بالاتر بنده سبد کالا میگیرند این تقسیم بندی چطور بوده من فکر کنم بصورت رندومی انتخاب کرده اند
سايه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
باباي من و شوهرم با حقوق 500 و 300هزار تومن شامل نشدن ولي صاحب كار بابام با درامد ماهيانه 2ميليون تومن شامل شده!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
برای من که کارمند دولت هستم تعلق نگرفته ولی برای بعضی همکارانم که حقوق بالای 500 تومن نیز دارند تعلق گرفته است حالا اگه این کار احمدی نژاد بود می گفتن فلان وبهمان. ف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
کارگر بد بخت ترین قشر جامعه
کارگر ایران خودرو
|
United States
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
با سلام 5 صبح تا 7 و 8 شب سر کار بودن = دریافتی یک میلیون = که خداوکیلی فقط صرف گرسنه نماندن میشود و کلا لباس و دکتر و بهداشت و مهمانی و تفریح و ... را تعطیل کرده ایم ولی باز اگر یارانه آخر ماه دولت نباشد به گدایی می افتیم البته خدا رو شکر اجاره منزل نمی دهیم و الا ... طبق اطلاعات ما کارگران تنها کسانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند ضعیف تر از ما کارگران هستند حداقل وضع زندگیشان اینگونه نشان میدهد لطفا وضعیت معاش مخصوصا کارگران ایران خورو را پیگیری نمایید با تشکر
روشنایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
دروغ ننویسید من کارگرم و گرفتم
پاسخ ها
بینوا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
خوش بحالت من کارگرم ولی نگرفتم حقوقم هم 516 هزار تومن بخاطر 16 تومن ههههههههههه
سام
|
Cyprus
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
با سلام در رابطه با سبد کالا واقعا اشتباه شد کارمند بازنشسته سبد کالا ندادن به من ولی هم خدمتیم که با هم بازنشسته شدیم تعلق گرفته......لطفا تابناک به گوش مسئولین برسانید..... ممنونم
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
قشر گارگری و مستمری بگیران گارگری فراموش شده هستند.واقعا تاسف باره!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
والله من و همكارم هم كارمند هستيم اونهم رسمي ولي چون بيمه ما تامين اجتماعي بود از دريلفت سبد كالا محروم شديم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
تابناک محترم ومن کارمند یک سازمان دولتی هستم .به ريیسم تعلق گرفته و به من تعلق نگرفته است.یعنی حقوق ایشون کمتر از منه؟؟؟
ایرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
شماکه اینقدربه فکرتساوی کارگروکارمندهستیدچراوقتی کارگران دوبرابرکارمندان عیدی میگیرندهیچ حرفی نمی زنید تابناک اگرامکان داره این دفعه را چاپ کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
ایرج خان اگر شما مثل همسر بنده از 6 صبح تا 7 شب درگرمای 70 درجه ی اهواز و تو کوره های بخار نیروگاه کار میکردی - فرار میکردی
تازه عیدی و سنوات شوهر من هرماه تسویه میشه که آخر سال چیزی بهش ندن - اینجا ایران است...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
بدبخت کارگر بیچاره کارگر.
شهرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
واقعا که سوتی بزرگی است
ماشالله خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
قطعا کارگران و80درصدروستائیان باید شامل این طرح شوند والا بی عدالتی است مخصوصا کارگران ساختمانی وکارگران شرکتهای خدماتی هر چه سریعتر باید پرداخت شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من کارمندم به من تعلق نگرفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من کارمند دولتم (پیمانی)ولی چون بیمه ام تامین اجتماعی رد می شود سبد کالا بمن تعلق نمی گیرد ........
واقعا معنی عدالت اجتماعی اینه ...؟
حنیفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
کدوم کارمند؟ منو همکارام کارمند رسمی هستیم اما به بیش از نود درصدهمکارانمون تعلق نگرفته هست بجز یکی دو نفر بر چه اساسی مشخص نیست
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
شامل حال ما هم که کارمند دولت هستیم اما مجردیم نمیشه. انقد نگید کارمند کارمند. من نمیدونم تقصیر ما چیه با 35 سال سن مجردیم نتونستیم زن بگیریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من کارمند دولت هستم ولی مشمول این طرح نبودم -از اداره ما فقط یک نفر که کارمند رسمی بود میتواند سبد بگیرد بقیه که قراردادی و پیمانی هستند رنگ سبد را نخواهند دید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من خودم یک کارمند رسمی و رئیس یک اداره ام که به من این سبد تعلق نگرفته همچنین به یکی از همکارانم و خیلی از کارمندان سایر ادارات که باهاشون آشنایی دارم. در عوض برخی که هیچ نسبتی با گروه های مشمول ذکر شده ندارند سبد کالا بهشون تعلق گرفته. این دوست نماینده ما هم بیخود شلوغش کرده و خواسته یک چیزی بگه در صورتی که به کل قضیه هیچ اشرافی نداره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
خیلی جالبه ماهی 300 تومن قسط ماشینی که باهاش کار میکنم دارم میدم ماهی هم 490 اجاره خونه ماهی 92000 هزار تومن هم قسط وام خریت ازدواج تو جنوبی ترین منطقه تهرانم میشینم اس ام اس دادم که سبد کالا بهم تعلق میگیره یا نه که اومده هم وطن گرامی به شما تعلق نمیگیره پس میشه بگین به کی تعلق میگیره به اونیکه تو پاسداران میشینه پارتی داه که اصلا نیازی نداره تنها خوبی که محل من داره بعد از مرگ به بهشت زهرا نزدیکه همین .
هوشمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
دوست عزیزم ما که کارمند دولتیم یه همچین سبدی رو ندیدم و کلا برا تمام کارکنان اداره سبد کالا تعلق نگرفته. اگر کارمتدی هست که سبد کالا بهش تعلق گرفته اعلان بکنه..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
متاسفم با این برنامه ریزی
چند تا از همکاران من که حقوق بالای 1 میلیون تومان دارن میگیرن سبد بهشون تعلق گرفته اما آدمای ضعیف تر نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
این هم از دولت تدبیر و امید!!!!کارگران بیچاره
شاهرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
به خاطر این که کارگزان مالیات بیشتری م دهند و کارکنان دولت کمتر. دولت به این نتیجه رسده است که هر صنفی که درآمد بیشتر برای دولت دارد از حمایت های دولت کمتر برخوردار شود
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
باز هم باعجله و بدون نظر کارشناسی طرحی داره اجرا میشه آبروی گیرندگان این سبد کالا داره به حراج گذاشته میشه واقعا جلوی چنین آبرو ریزی هایی که بازتاب جهانی داره کی گرفته خواهد شد . من با اینکه به جون تنها بچم تا آخر ماه 15 هزار تومن بیشتر ندارم که زندگیه 3 نفره رو بگذرونم اما عزت نفسم اجازه نمیده که با این آبرو ریزی برای گرفتن سبد کالا بروم صف وایسم . ای مسئولان یک کمی به فکرآبروی مردم ایران باشید
كارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من يك كارمند با حقوق يك ميليون و پانصد هزار تومان هستم. از اينكه يك كارگر با شرايط موجود سبد كالا نمي گيرد و بنده شامل دريافت اين سبد هستم خجالت مي كشم. كوپن هاي سابق آبرومندانه تر بودند.
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اقایون کارگران محترم خیلی از کارمندان نیز از سبد محروم شده اند از جمله بنده و همکارام
Mamad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
یه فکری به حال این فوتبالیست های محروم هم بکنید اخه اونام مثل اینایی که الان سبد کالا گرفتن بی بضاعتن و مستحق دریافت سبد کالا!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
واقعاً انتضار نداشتیم آقای رئیس جمهور
کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
یکی به داد ما کارگرها برسه ، تمام مدیر های ما مشمول سبد کالا شدن در صورتی که به تمام نیروهاش تعلق نمیگیره ، از اول بگید برای حمایت از پر درامد ها سبد در نظر گرفتیم دیگهههههههههه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
سال کذشته باهمه توهینها یکه به دولت شد انصافا خوب عمل کرد به تمام خانودها هشتاد تومان داد و اینهمه جنجال نداشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
به همه ی کارمندان هم نداده اند. برید ببینید بعد حرف بزنید.
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
تمام کارکنان دولتم نمیگیرن،امروز با همکارامون داشتیم پیامک میدادیم ببینیم به کی تعلق میگیره،به چند نفر تعلق گرفت سبد کالا ولی به خیلیا تعلق نگرفت،جالبیش اینجا بود معاون اداره با سرپرست یکی از قسمتها جز متعلقین بود ولی خیلی از کارمندا و حتی مستخدمین ادارمون جز غیر متعلقین،این دیگه اخرش بود اینقدر خندیدیم که نگو خخخخخخخخخ
صدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
باسلام .چندماه است مردم راسرکار گذاشتن بااین سبدکالاانهم مشخص نیست به چه کسی میدن.ای کاش همان روش احمدی نژادمبلقی به حسابشان میریختن اینهمه صفهای طولانی وعلافی مردم ایجاد نمیشدبسیار کارناپسنندیست.چقدرمردم راکوچک کردن.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من کارمند قراردادی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی هستم. متاهل هستم ولی این سبد کالا به من تعلق نگرفته است.
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
برو بابا دلت خوشه خیلی ها که مشمول این قضیه نبودند بهشون تعلق نگرفته
بماند معلوم نیست چه منافعی تو باز شدن اداره ی رفاه و دادن سبد کالایی خاص هستش
خیلی راحت میتونستند پول این سبد رو به حساب مردم بریزند ولی به نظر ملت باید بیاد تو خیابون و این سبد رو بگیره
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ما کارگران سبد کالا نخواستیم ... نوش جان کارمندان دولت از رییس گرفته تا کارمند... فقط به ما بگویند چرا حقوق کمتر از500 هزار تومان فقط برای کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی ملاک می باشد.... از نمایندگان مجلس خواهشمندم این را دنبال کنند...
ع ي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
لطفا تجديد نظر كنيد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من یک کارگر قرار داد مستقیم فولاد مبارکه هستم . به تمام نفرات رسمی با حقوق 5 میلیون تومان سبد تعلق گرفته ولی به من که 650 تومان میگیرم نه چرا نمی دانم .
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من کارمند رسمی دولتم و مدیر هم نیستم ولی سبد کالا به من تعلق نگرفته اصلا معلوم نیست ملاک چیست
یک بازنشسته تامین اجتماعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ای کاش به قول نماینده کارگران از روز اول اسمی از کارگران وبازنشسته های تامین اجتماعی نمی اوردند که اینقدر تحقیر شوند مگر حقوق بگیران دولت وبازنشستگان دولت با ما فرق دارند اگر اینطور نیست خواهشا یکی جوابگو باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
بنده کارمند دولتم اما بیمه تامین اجتماعی هستم چون بالای 500 میگیرم مشمول نیستم اما همکارم که خدمات درمانیه با وجود این که 3 ملیون میگیره مشموله
میگ میگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
سلام موافقم
عابدینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
کشاورزان و روستائیان و کارگرانی که تحت پوشش هیچ بیمه ای هم نیستند و حقوق بگیر به حساب نمیایند وضعیتشان اغلب بسیار بدتر از کارگرانی است که طبق قانون کار حقوق بخور نمیر میگیرند . در همین روستاها اغلب بچه ها به مشاغل دیگر غیر از ادامه شغل پدر و مادر در شهرها رفته و پدر و مادر پیر توان ادامه کار سنگین کشاورزی سنتی برای ادامه حیات خود را ندارند و آبرو و حیثیت و غیرتشان هم اجازه نمیدهد زیر پوشش سازمانهای حمایتی بروند.
پويا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اصلا كار درست و بجايي نبود.نميدونم چرا هميشه حق كارگر پايمال ميشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من چند نفر دانشجوی متاهل دانشگاه آزاد رو می شناسم که مدارک هم داده بودند اما حالا که به سایت سر زدن و پیامک فرستادن جواب گرفتند که " یارانه کالایی به شما تعلق نگرفته است"!!!
کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
با سلام باید به کی گفت که همسایه ما که سه تا خوردو سبک و سنگین تو خونه داره سبد کالا شاملش میشه ولی ما کارگرها نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
چرا من که کارمند دولت هستم سبد کالا به من تعلق نگرفته است
ولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من کارکرساختمانی هستم بیمه ندارم چرا به ما نمیدهید...................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
جمع کنید این بازیها رو مردم رو گدا کردید همش چشممون بدست دولت . آقا کار ایجاد کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
مدر عامل شرکت ما با حقوق ماهانه 2 میلیون تومان و بازنشستگی 1.5 میلیون تومان مجموع دریافتی 3.5 میلیون تومان محتاج تشخیص داده شده و سبد به او تعلق گرفته ولی به 40 نفر کارگر شرکت با حقوق 600 هزار تومان تعلق نگرفته ا
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
من کارمند دولتم رئیس هم نیستم به من هم تعلق نگرفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
الان هر کسی درامد 500 به بالا مگیره جزه افراده مرفه جامعه هست
محمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
سلام
من مطمئن نیستم این مطلب چاپ می شه یا کسی از مسئولین میخواند یانه اما به هرحال من دوفرزند دارم که بنا به گفته آقای محجوب حقوقم به 700 هزار می رسه باتوجه به اینکه درامرارمعاش خانواده ام کم میارم خیلی روزها اضافه می ایستم تا بتونم شکم خانواده ام راسیرکنم ایا حالا من شدم ثروتمند؟
ایا اینطوری میخواهیم مردم به افزایش جمعیت فکرکنن؟
ایاملاک حذف یارانه بگیران هم همینه؟
بهترنبود اصلا این منت راروی دوش مردم نگذارند؟
بهترنبود حداقلپایه دریافتی رامبنای دستمزد اداره کارقراربدن یعنی کسانی که پایه حقوق اداره کاررادارن؟
تدبیروامید را یکی به من بگه یعنی چی؟
خواهشمندم منتشرکنید شاید اگه مسئولی جواب نداد یکی از خوانندگان مطلب جوابی داشته باشه بده منم قانع بشم باتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
آقا چرا دانشجوهای متاهل سایتشون بستس . مگه به ماها تعلق نمیگیره
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ریاست محترم جمهور در مصاحبه گزارش عملکرد 100 روزه خود خطاب به مردم این مژده را دادند که تا پایان سال دو سبد کالا به مرد خواهند داد یا ایشان منظورشان اقشار خاص بوده و اشتبا ها لفظ مردم را بکار برده اند یا جامعه کارگران مردم محسوب نمی شوند !!! چطور می شود که کلیه کارمندان دولت با هر سطح حقوق مشمول این سبد می شوند ولی کارگران با حقوق 501 هزارتومان را شامل نمی شود !!! راستی تکلیف 5 میلیون بیکار چه می شود؟!!!
دایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
سلام ایا عادلا نه
بابای پیر من با حقوق 600 که میگیره و با هزار بدبختی این پول را در میاره با استاد داشگاهیی که ماهیانه 6 ملیون حقوقشه یا حتی کارمندای دیگه دولت این اعتدال و عدالته چی بگم کارگران تامین اجتمایی که بد بخترین مردم هستن نگیرن و کارمندهای دولت با حقوقهای بلای 6 ملیون بگیرن این انصافه ا دولت اعتدالو تدبیر و عدالت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
کنترل تورم وآوردن آن به زیر20درصد بهترین سبد کالاست.یادمون باشه در زمون دولت اصلاحات تورم نزدیک بود تک رقمی بشه.مثل اینکه10درصد بود ولی الن40درصده
فرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
دولت به من كه چند سال است بيكارم و درامدي ندارم سبد كالا تعلق نداده است و انهايي كه مستمري بگير هستند خدا شكر كنند كه سبد كالا تعلق گرفته.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
آقای روحانی قرار بود شما مناعت طبع مردم را حفظ نمایید و از آبروی آنها پاسداری . رییس جمهور عزیز کاش شما هم مانند دولت قبلی نصف این مبلغ را به حساب همه یارانه بگیرها واریز می کردید تا چهره زشت صف های طویل در شهر خوراک دشمنان داخلی و خارجی نشود.
علی اصغر رسایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
آقا بنده کارمند دولت هستم و سبد کالا نگرفته ام. قابل توجه نویسنده متن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
بخدا افرادی را سراغ دارم که مشمول دریافت شده اند که اصلا احتیاجی به این سبد کالا ندارند اگه لازم شد با اسم و شماره اعلام می کنم .
علی
|
United Kingdom
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
بابت دو تا قالب پنیر و یه شونه تخم مرغ واقعا این همه بگیر وببند و تشکیلات و برنامه ریزی!!! واقعا جای تاسف داره.شاءن ملت ایران بیش از این چیزاست واقعا.هر روز یه خبر جدید از این سبد حمایتی! واقعا اینهمه فشاری که روی مردم هست با این سبد پر وپیمون حل میشه؟؟!! حالا همه اینا بماند,واقعا وضعیت اقتصادی روستاییان و کشاورزان خیلی خوبه که اصلا هیچ صحبتی هم ازشون نیست؟! خیلی از روستاییان عزیزی که واقعا در سختی و تنگنای زیادی دارن روزگار میگذرونن. این قشر آبرومند اما هیچوقت صداشون در نیومده و کسی هم صداشونو نمیشنوه.کجان خادمین ملت؟! کجان مسولینی که میگن مردم ولی نعمت ماهستن!!!!
فقط میشه حسرت خورد....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
انصافا من به سهم خودم حاضرم به كسي كه واقعا مستحق اين سبد هست تقديم كنم.البته حالا هم خودمان اقدام مي كنيم.
اصلا يارانه را بگذارند روي درمان رايگان و بيمه تكميلي يا سرمايه گذاري در رونق كار توليد و ايجاد اشتغال.به نظرم اكثرا موافق باشند
جالبه
|
United States
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
خیلی جالبه کارگری که حقوق ماهانش زیر 500وبیمه هم نیست کالاه نگیره کارمندی که حقوقش بالای 500وبیمه هم هست باید کالاه بگیره واقعاً انصاف که نیست
seyyed abbas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
مگه حداقل دستمزد 588هزارتومن نیست!پس چه کسی زیر500هزارتومن میگیره!!درضمن تکلیف کارگران نهادهای عمومی مثل هلال احمر چیه؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
واقعا متاسفم از این سهل انگاری
سیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
واقعا ملاک برای این کار چی بوده؟ بابای من بازنشسته ارتش (صنایع دفاع) هست و 15 ساله که بازنشست شده و حقوقش هم واقعا کمه ، کلا هم یه خونه تو جنوب تهران داره. جالبه که با این وضعیت سبد کالا بهش تعلق نمی گیره. ما کجا می تونیم این نارضایتیمون رو اعلام کنیم؟
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
پسرم متأهل ودارای یک بچه هست ودر شرکت گاز بطور قراردادی کنتور نویس است ماهانه کمتر از 500هزار تومان دریافتی دارد .بااین حال سبد کالا شامل حالش نشده!!!! ولی همکار دیگرش دریافت میکند . خودم که یک میلیون وپانصدهزار تومان دریافت ماهانه ام هست سبد کالا دریافت میکنم واین یعنی عین عدالت!!!!!!
asghar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
سلام خدمت دوستان تابناک
من یک پیشنهاد دارم لطفا در صورت امکان به اطلاع ریاست محترم جمهوری و وزیر کارو رفاه اجتماعی برسونید
جایی که دولت این همه داره انرژهی مصرف میکنه تا این اجناس دست مردم برسه و دوم اینکه کارگران تامین اجتماعی شامل این قانون تا بحال نشده لطفا ترتیبی داده تا سازمان تامین اجتماعی حق بیمه یک ماه رو به عنوان سبد کالا به نیروهای تحت تکفلش از طریق کارفرمایان به حساب کارگران واریز بشه بهتر بگم حق بیمه از حقوق کارگران برا یکماه کم نشه
ممنون لطفا اطلاع رسانی کنید
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
همانگونه که در پاراگراف آخر گفته شد همیشه کارگران مظلوم بوده اند
اصغر آزیدهاک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
در کارخانه محل کار ما اصلا کارگری با حقوق پانصد هزار تومان وجود ندارد . ولی تعدادی از مدیران و کارگران که حقوق بالای یک میلیون میگیرند مشمول در یافت سبد کالا شده اند.لذا قطعا سیستم اشکال دارد و باید مورد تجدید نظر قرار گیرد . چون معیار حقوق پانصد هزار تومان نبوده است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
چرا برای کارمندان سقف تعیین نکردن؟!
پاسخ ها
كارمند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
براي اينكه اصلا بهشون ندادند
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
كارگر مجرد كه نميتونه سرپرست خانوار باشه ذرادر مگر دو دو مورد خاص:١-تنها زندگي كنه٢-پدرش مرده اين سرپرست خواهر برادراشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اینکه همه کارکنان دولت یارانه گرفته اند درست نیست . چون سبد کالائی به من وبرخی از همکاران ، تعلق نگرفته است.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
تمامی کارمندان دولت و نیروهای مسلح و فرهنگیان سبد کالا گرفتن بجز کارگران و این که شرط 500 هزار تومانی را میار قرار دادن اصلا یعنی چه؟ تمامی کارمندان 2 یا 3 و حتی 4 برابر از کارگران حقوق میگیرن در شرکتی که من کار میکنم حتی رییس هم 1 میلیون حقوقش نیست چه به رسد به زیر دستان اما کارمندان همشون بالای 1200 میگیرن؟
پاسخ ها
كارمند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
آقاجان من و همكارانم كارمند هستيم ولي بهمون تعلق نگرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
در دولت قبلی به همه عیدانه دادند و مردم این گرفتاری ها را هم نداشتند. لطفا یکی از اعضای هیئت دولت برای گرفتن کالا به مراکز تولید بروند تا پی مشکلات این روش ببرند. ب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
باور کنید هیچکنه معیار خاصی برای دادن سبد کالا وجود نداشته و ندارد زیرا در بین حذف شدگان از کارگر بگیره تا کارمند وجود داره. در صورتیکه در بین جامعه افرادی روی می توان یافت که با داشتن حقوق چند میلیونی مستق دریافت این سبد کالا شده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اقاي تابناك فقط كارمندان بدبخت مقصرند ظاهرا-هر كي مي خواهد حق بگيره ميگه كارمند -اقايان بايد حقتون رو بگيرين نه اينكه فقط كارمند بدبختو زير پا له ميكنين
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
مدىركل ما با ماهي ٥ ميليون سبدكالا مي گيرد ولي ما با ماهي ٧٠٠هزار تومان نمي گيريم خيلي جالبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
محجوب محجوب . تشکر تشکر درویش.م
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
دانشجوی متاهل هستم و مدارک رو هم تحویل دادم اما به من تعلق نگرفت.
امیر
|
United States
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
وقتی به روستائیان وکشاورزان مستضعف تعلق نمی گیرد.ملاک دولت تدبیروامیدحتماچیزدیگریست.دارندگان سیرشوند خداوندبه بیچاره هاصبرعنایت فرماید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
دولت اگه هنر داره تمام این اصلاحات از خودش کارمنداش شروع کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
بابا خواب دیدی خیر باشد من یک کارمند دولت هستم مثل تعدادی همکارانمان سبدکالا شامل ما نشده است .وآن تعداد کارمندانی که شامل آنها شده اکثرا وضع مالی خوبی دارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
بابام تحت پوشش کمیته امداد هستش ولی بهش سبد کالا تعلق نگرفته!!!عدالت!!!!!!!!!!!
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
تابناک جان من کارمند قراردادی دولت هستم البته کارمند که نه کارگر. چون به خاطر حقوق بالای 500 تومن به من و همکارهای دیگه سبد کالا تعلق نگرفته. فقط کارمندای رسمی دولت که همه دو برابر ما حقوق میگیرن، آدم هستن. ما با حقوق 600 تومنی باید بمیریم
وحيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
بسياري از كارمندان دولت نيز مشمول اين سبد كالا نشده اند. نمي دانيم ملاك عمل چگونه بوده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
معنی تدبیر و امید را هم فهمیدیم
رضاازقم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
كجا تمام كارمندان ؟ من كارمندم اكثرقريب به اتفاق همكاران وخودبنده از دريافت سبد محروم شده ايم. اين طرحها جز دردسر واختلاف افكني چيزي درپي ندارد. گذشته نيزاين راثابت كرده است.
كارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
مثل اينكه تابناكي ها جزو كارگران محسوب ميشوند كه فقط درباره كارگران مينويسند.پس جهت اطلاع همه بايد عرض كنم بنده كارمند پيماني دولت هستم ، نه بنده و نه هيچ كدام از همكاران من اعم از رسمي ، قراردادي و تبصره سبد كالا بهمون تعلق نگرفته.شايد از بين 10 نفر يك نفر به طور اتفاقي اسمش دراومده.پس لطفا اين را هم درج بفرمائيد. باز هم براي كارگران شرط گذاشتند و سبد را ندادند.كارمندها را كه ميگن به همشون داديم و به 90 درصد ندادند.جالبه كه من چند نفر را ميشناسم كه شغل آزاد دارند و جزو هيچ كدام از گروههاي اعلام شده نيستند و سبد بهشون تعلق گرفته.من به اين نتيجه رسيدم كه از بين كد ملي كليه سرپرستان خانوار كشور يك تعدادي را به صورت رندوم و اتفاقي وارد اين سيستم كرده اند.
ابولفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
کارگران از هیچ کدام از مزایای کارمنان برخوردار نیستن درحالی که چرخ مملکت رو دوش کارگر میچرخه. اگر میخواهیم پیشرفت کنیم باید به کارگر بها بدیم..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
من کارمند هستم ؛ حقوق حدود یک میلیون است ، بالاترین مقام در اداره ما حدقل ماهانه 5 میلیون تومان دریافت می کنند ما و کسانی که پائین تر از ما هستند جز سبد کالا نیستند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
من به عنوان كارمنددولت مشمول سبد كالا نشدم و خيلي افراد از همكاران بنده نيز مشمول سبد كالا نيستند پس اينكه همه كاركنان دولت مشمول سبد كالا شده اند حرف درستي نيست هرچند بعضي از روسا مشمول سبد كالا شده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
کاملا موافق هستم در ضمن اگر کارگر مجردی با حقوق ششصدهزار تومانی سرپرست خانوار باشد و منبع در آمد دیگری نداشته باشد آیا جزء اقشار مرفه جامعه محسوب می شود؟
ناشناس
|
Australia
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
روستايي هايي كه نه كميته امدادي و نه بهزيستي هستند پس چي؟؟؟؟؟؟؟
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
من کارمند با 4میلیون و500هزار تومان حقوق هستم ومشمول دریافت سبد کالا اعلام شدم واقعا کجای این عدالت است که کسانی که از همه بیشتر مستحق هستند محروم باشند وامثال من از این کالا ارتزاق نمایند !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
کجا همه کارمندها گرفتن ؟؟؟
مجیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
ماکارکن دولتیم وبیمه تامین اجتماعی به ماتعلق نگرفت مستاجروبدهکارهم میباشیم به کی بگوییم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
کارمندهای دولت که هم حقوق بیشتری دارند و هم امنیت شغلی بالاتری دارند ولی کارگران بیچاره با قردادهای نهایت 1 ساله و حقوق بخور و نمیر باید محروم بشن این یعنی عین بی عدالتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
ما هم که نفهمیدیم داتسان از چه قراره
بقول شما کارمند دولت و رئیس اداره هستم.

هر چند وضع حقوقی ما هم در این سازمان، وضع نامطلوبی دارد، اما وقتی در سامانه جستجو کردم،
دیدم که خودم و سایر همکاران که قبلا جشتجو کرده بودند، مشمول سبد کالا نشده اند.
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
وقتی در اداره به من که نیروی خدماتی هستم و دارای یک فرزند و مستاجر می باشم تعلق نگرفته آنوقت به معاون اداره که چند برابر بنده حقوق دریافت می کند تعلق گرفته است ،باید به این برنامه ریزی آفرین گفت...
khodam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
اين سبد هم برا ثروتمنداست چون ما كه قشر ضعيفيم نه گرفتيمممممممممممم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
سبد کالا باید در واقع یک بسته حمایتی از کارگران باشه تا بشه اون خلع حمایتی که دولت از کارمندان رسمی رو داره برای کارگران پر کنه . . .
نه این که حق کاگر رو بگیره بده به کارمند.
majid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
ما که کارگر کار معین شرکت دولتی هستیم شامل سبد کالا نشدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
واقعاً برای من هم جالبه کاش میگفتن این تقسیم بندی بر چه مبنایی هست من یه خانم تنها هستم که سرپرست خودم هستم و درآمد بالایی ندارم و از هیچ ارگانی هم حمایت نمیشم ولی بهم تعلق نگرفت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
مشخص زماني وزير سابق مي فرمايد كارگران نياز به افزايش حقوق ندارند زيرا كارگران ياترانه مي گيرند معلوم است وزير جديد بايد بگويد كارگران تامين اجتماعي بلاي پانصد هزارتومان حقوق ميگيرند نياز به سبد كالا ندارندولي رئيس يك واحد سه برابر حقوق من كارانه مي گيرد بجز حقوقيش دو ميليون است سبد كالا ميگيرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
کارمند های بانک تا حقوق 3 میلیون به بالا همه شون سبد کالا گرفتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
عجب تدبیر و امیدی دادید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
باز این ملت جهت دریافت سبد کالا حماسه آفریدند و جلو فروشگاهها صفهای طویل راه انداختند از سر و کول همدیگر بالا رفتند باز آبروی ایرانی را زیر پا له کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
ما که بابامون بیکاره هیچی نداریم بهمون تعلق نگرفته واقعا عدالته
کارگر از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
ما که نه سبد گرفتیم نه سهام عدالت انگار داره هفت سین عیدمون جور میشه
کارگر کارگر زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
مدیر عامل ما با داشتن 50درصد سهام کارخانه و بالاترین حقوق در لیست بیمه به نسبت بقیه کارگران سبد را گرفت ولی حتی یکی از کارگران این سبد کالا را دریافت نکرد -
سالاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
من دانشجوی متاهل هستم با دو فرزند نه کارمند هستم نه کرگر بیمه شده تامین اجتماعی از راه بازاریابی و کارهای پاره وقت امرار معاش میکنم و نتونستم برای سبد کالا ثبت نام کنم .با این اس ام اس هایی هم که اعلام کردن نتونستم ثبتنام کنم .تکلیف من و خیلی های دیگه چی میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
من هم کارمندم تعلق نگرفت بهتر است ابتدا تحقیق بعد خبر درج شود............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
البته شاید این هم یه سیاست باشه

یه هفته دیگه میگن شامل همه میشه

بعد اون موقع است که تشکرها برای دولت سرازیر میشه(بعد اونایی که کامنت گذاشتن ناراحت میشن که چرا زود قضاوت کردند) سیاست یعنی این!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
كي گفته كارمندان دولت سبد كالا گرفتند؟؟؟؟؟؟
حمید
|
Australia
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
بابا یه کم به این کارگرای بدبخت هم فکر کنیددددددددددددددددددددددددد
میهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
جالبه
سبد حمایتی شامل کارمند دولت و ... میشه اونوقت ما که دانشجوی متاهلیم کارمون هم بعلت درس نیمه وقته و بدون بیمه و قانون کار شامل حمایت نمیشیم
این نشون میده مسئولین نه از حال ملت خبر دارن نه راهکارهای مدیریتی درستی رو جلو روشون گذاشتن
بهترین راه این بود که همه خانواده ها مشمول طرح در نظر گرفته بشن بعد اونایی که از نظر شما نیاز به حمایت نداشتن از لیست حذف بشن
نه اینکه اونایی که از نظر شما نیاز به حمایت دارن مشمول باشن و امثال ما که تو هفت آسمون یه ستاره هم ندارن اصلا به چشم نیان
ارزش مالی مطرح نیست،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
آقای روحانی!! خیلی ها کار درست حسابی ندارند و زن و بچه هم دارند و حتی بیمه تامین اجتماعی هم ندارند چون کارفرماشون اونا رو بیمه نمی کنه و ی حقوق بخور نمیر دارن و شما به آنها سبد کالا ندادین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
من کارمند رسمی دولت در علوم پزشکی هستم این سبد شامل ما نشد با تفاسیری به پخش این سبد داده اند شامل کسی نمی شود
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
شهرستان خوی مصوبه مولدسازی حکومت پهلوی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نمازهای ماه رجب دهه فجر
وب گردی