بازدید 35197
مدت زمان کوتاهی از افتتاح زیر گذر مدرن چهارراه ولیعصر(عج) تهران نمیگذرد که انبوه جمعیت در آن موج می زند.از سویی دیگر تراکم بسیار زیاد مردم در پیاده روههای اطراف نیز قابل توجه شده.یکی از دلایل آن احتمالاً انسداد مسیرهای عبور از خیابان با نصب موانع آهنی در اطراف چهار راه با شعاع صد متر از هر طرف می باشد.
کد خبر: ۳۷۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵ 25 January 2014
فرار از میله های چهارراه ولیعصر(عج)
مدت زمان کوتاهی از افتتاح زیر گذر مدرن چهارراه ولیعصر(عج) تهران نمیگذرد که انبوه جمعیت در آن موج می زند.به گزارش "تابناک" تراکم بسیار زیاد مردم در پیاده روههای اطراف نیز قابل توجه شده است. یکی از دلایل آن انسداد مسیرهای عبور از خیابان با نصب موانع آهنی(نرده های آهنین) در اطراف چهار راه با شعاع صد متر از هر طرف می باشد.

نرده های محافظ آهنی این روزها در شرف تکمیل است و در طراحی آن سعی شده عابرین بهیچ وجهی نتوانند از آن گذر کنند. با این حال هنوز هم عده ای به دلایل موجه برای خود تمایلی به استفاده از زیر گذر ندارند.

علیرغم مزایای بسیار خوب احداث این زیر گذر مدرن، نرده ها در سمت و سویی امتداد یافته که در برخی نقاط برای عابرین مزاحمت نیز ایجاد کرده است.شاید بد نباشد مسئولین شهرداری در این مورد مجدداً بررسی لازم را به عمل آورند.

تابلویی که کمترین اهمیتی برای برخی عابران و رانندگان تاکسی ندارد!
تابلویی که کمترین اهمیتی برای برخی عابران و رانندگان تاکسی ندارد!
وقتی مردم اهمیّتی به هشدار نمی دهند و از آن بدتر رانندگان تاکسی آنرا هیچ می انگارند!
وقتی مردم اهمیّتی به هشدار نمی دهند و از آن بدتر رانندگان تاکسی آنرا هیچ می انگارند!
مردم همچنان متمایل به عبور از سطح خیابان هستند!
مردم همچنان متمایل به عبور از سطح خیابان هستند!
وقتی یک عابر متحیر در حال پیدا کردن محل خروج از بین این نرده‌ها است: ۱
وقتی یک عابر متحیر در حال پیدا کردن محل خروج از بین این نرده‌ها است: ۱
وقتی یک عابر متحیر در حال پیدا کردن محل خروج از بین این نرده‌ها است: ۲
وقتی یک عابر متحیر در حال پیدا کردن محل خروج از بین این نرده‌ها است: ۲
شگفت از اینکه مسیری برای فرار از این نرده‌ها نیست! ۳
شگفت از اینکه مسیری برای فرار از این نرده‌ها نیست! ۳
ظاهراً وی پس از به نتیجه نرسیدن مصمم به برگشتن از مسیر آمده است: ۴
ظاهراً وی پس از به نتیجه نرسیدن مصمم به برگشتن از مسیر آمده است: ۴
در آخر نیز مجبور خواهید شد اینگونه از شر نرده ها رهایی پیدا کنید!
در آخر نیز مجبور خواهید شد اینگونه از شر نرده ها رهایی پیدا کنید!
ارتباط با صفحه عکس
photo@tabnak.ir


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۶۷
انتشار یافته: ۸۵
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دیگه.............. هستند شما ببخشید داداش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
جالبه رو لب اغلبشون هم یک لبخند ملیح خجالت دیده میشه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
عکسی هم از داخل زیرگذر می گذاشتید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ابراز تاسف عمیق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مردم همچنان لجباز هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
لجباز نیستند، فعلا دارن یاد میگیرن. حالا بین اونهمه جمعیت یه تعدادی هم اینجوریند، که به مرور زمان درست میشن. مثل کمربند ایمنی که اولش همه نمی بستند اما الآن دیگه فرهنگ شده و عادت شده. سختی هم برای هیچکس نداره. فقط نگید برای اون جریمه هست ها ... . همه چیز با جریمه درست نمیشه، حالا که ساختار صحیحی گذاشته شده، گذر زمان باعث فرهنگ سازی میشه.
بامزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به نرده ها برق وصل کنید :))
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
سيم خاردار هم روي نرده ها بكشن. با حاله!! :))
لیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بلههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!حداقل میگفتی هر روز رنگش کنن .....!!!
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خداییش عقل دارید این حرفها را می زنید اگه برای خنده هم باشه هر روز رنگش کنند بهتره
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مین گذاری موثرتره!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مثل کمربند ایمنی نیاز به فرهنگسازی داره ولو با توسل به جبر...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بازم از اون شعارهایی که مدام تکرار می شود آخه عقل و شعور هم چیز خوبیه فرهنگ سازی یعنی چه؟
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
با ناشناس جواب دهنده موافقم. یه چیزای کلیشه ای مثل پوست موز روی زمین نیندازیم و ... یاد گرفتیم و خلاصه موقعی که احساس روشنفکری می کنیم زود به خورد همدیگه میدیم. فرهنگ سازی یعنی چی؟ یعنی موضوع اینقدر پیچیده است که احتیاج به کار فرهنگی روی مخ مردم داره؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
واقعا متاسفم برای تمام مردمی که خودشون حق خودشون رو رعایت نمیکنن و شرایط زندگی رو برایری خودشون و دیگران سخت میکنن. واقعا چرا باید مردم ما اینقدر قانون گریز باشن و مدام از رعایت قانون در سایر کشور ها تعریف و تمجید کنن؟؟؟؟؟
امیر 5
|
-
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
تصاویر موضوع تکراری بود .
لطفا" نظر ندید که از فرهنگ پایین ماست .

چون بیشترمان در موقعیت لااقل عجله ما هم رعایت نمی کنیم .
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
از فرهنگ پايين ماست. :))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خوب این در ذات ما هست که درست بشو نیستیم.
بعدش میگیم امریکا امریکا
اروپا رو مردمش اروپا کردن . تا وقتی که مردم ایران به حریم خصوصی هم دیگه احتران نزارن وضعیت همینه که هست.
از قدیم گفتن میخوای فرهنگ یه مملکت رو بدونی چطوریه ببین تو اون مملکت چطوری رانندگی میکنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چرا عکس مردم را بدون اجازه از ایشان منتشر کرده اید؟ بهر حال رد شدن از زیر نرده و ... کار درستی نیست و شما با انتشار این عکس ها با آبروی نفرات داخل عکس بازی کرده اید. بهتر بود عکس افراد را شطرنجی می کردید.
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اينجا ايرانه . فرانسه كه نيست. تابناك هرجور صلاح بدونه عمل ميكنه.
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
راست میگه مخصوصا آن خانومی که از زیر نرده ها رد می شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
1.باید قانونمند شود و پلیس اجازه عبور را ندهد.
2. باید حداقل چند دانشجوی علوم اجتماعی به کمک اساتیدشان علت عدم استقبال مردم را بررسی کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مردم مقصر نيستند من هم در اين مخمصه گير افتادم. مشکل از تابلوهاي بسيار متعدد و گمراه کننده راهنمايي هست که در زيرگذر نصب شده است. مردمي که واقعا بخواهند از يک طرف خيابان به طرف ديگر بروند در زيرگذر گم ميشوند. تعدد تابلوها و فلشهاي غيردقيق هم به اين مساله کمک ميکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
کاملا درسته.من چند روز پیش همین مشکل را در زیرگذر پیدا کردم.متأسفانه نه تابلو راهنما و نه هیچ یک از مأمورین نتونستن کمک به من نمایند.می خواستم از ضلع شمال غرب چهار راه بروم به ضلع جنوب شرق تاکسی سوار شم .اصلا نتونستم خروجیش را پیدا کنم.
ناشناس
| United Kingdom |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
در این زیرگذر تعداد زیادی افراد راهنما و مامور حضور دارند. در بدترین حالت می‌توان پرسید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اصلا توجيه خوبي نبود....!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ابراز تاسف عمیق
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ما از فیلترینگ دنیای مجازیش رد میشیم. یه مشت آهن پاره که کاری نداره. برید از خدا بترسید!؟
سعید
|
United States
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مردم ایران نمونه بسیار خوبی برای نشون دادن این مطلب هستند که فرهنگ اکتسابی هست، پیشینه ی فرهنگی مطلقا تاثیری در فرهنگ حال حاضر نداره، میبینین دیگه این مطلب رو تو عکس ها
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
باوجود اينكه به پيشينه ي چند هزارساله كشورم مينازم ولي بعضي وقتها يه چيز هايي راتوسطح شهر ميبينم كه با خودم ميگم زياد هم بيراه نمي گفتند اونهايي كه حق ...........ازمامي خواستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مثلا تهران هست و ادمهای بافرهنگ داره.والا شهستان جماعت فرهنگ و..... از تهرانی ها بیشتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
يكم به عكس ها بيشتر دقت كن ببين تو عكس هابيشتر تهراني ميبيني يا شهرستاني هايي كه يا تو تهران كار دارن يا در اطراف تهران زندگي مي كنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
...................ن
هر روز بدتر از دیروز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خودت هرروز بدتر از دیروزی فکر میکنی همه مثل خودتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
یه زره هم به مردم حق بدید هیشکی از طراحی بسیار بد این زیرگذر نمیگه که باید 5 تا پله برقی رو سوار بشی تا برسی بالا تازه اگه ادم زیاد باشه پله برقی رو خاموش میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
درست می فرمایید . صد متر آن طرفتر هم جایی برای سواار و پیاده شدن درست نشده. پیدا کردن خروجی صحیح در زیر گذر هم بسیار دشوار است. اما (الف) ذره را ذ می نویسند و (ب) باید از یک جایی شروع کرد. گزارشگر منصف باید ارعان می کرد که ضریب رعایت مسیر تعیین شده با آشنایی مردم با طراحی جدید در حال افزایش است. خو د من یکی دو بار اول که راه درست را در زیرگذر پیدا نکردم ناچار از ین سوراخی بیرون آمدم و در روی زمین سعی کردم خودم را به نحوی به گوشه مورد نظر چهارراه برسانم. اما بعئ از دو بار راه را یادگرفتم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اخه بابا مردم چی کار کنند هیچ راهی نیست که از خیابون بری توی پیاده رو حالا یکی وسط چهار راه از تاکسی پیاده بشه چطوری بره توی پیاده رو تا بره از زیرگذر رد بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
عزیزم مشکل از شماست که می خواهی وسط چهارراه پیاده بشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چرا تو ایستگاه تاکسی پیاده نمی شه
ناشناس2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اینجا مقصر اصلی شهرداری می باشد باید طوری درست می کرد که آسانتر از رفتن به طرف نردها باشد. قطعا این طرح اشکال دارد .جرا اینقدر مردم را مواخذه می کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ترکیب رنگ آبی و خاکستری بسیار بد و نابه جا استفاده شده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
عکاستو گیر داده به اون پسره انگار از رئیس مافیا ایتالیا داره عکس میندازه..
.
.
.
آهنگ پدر خوانده
سعید
|
Germany
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
نصب تابلو جریمه ی نقدی قابل دید و در مکانهای قابل روئیت و فقط جریمه ی نقدی کارساز است، با ذکر آدرس از روی کارت ملی و مهلت زمان پرداخت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
هر دم از این باغ..........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
در رو میبندی از پنجره میرن
ابرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
پليس تا مدتي بايد رانندگان متخلف تاكسي و مسافركش را كه در اين محدوده اقدام به مسافرگيري مي كنند جريمه كند تا كسي بهانه سوارشدن به تاكسي را هم نداشته باشد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
با سلام
اگر پل هوایی درست می شد از تراکم خودروها در زیر پل کاسته می شد و مردم از عرض همان خیابان راحتتر عبور می کردند. با زیرگذر ایجاد شده عملا عرض خیابان ولیعصر در منطقه چهارراه کم شده و ترافیک بسیار سنگین در خیابان ولیعصر از جنوب به شمال در منطقه چهارراه ایجاد شده است. و مشاهده می شود که مردم نیز استقبال کافی از زیر گذر ندارند.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بهتر است در خیابان های اصلی شهر اولویت تردد با عابرین پیاده باشد
مثلا از چهار راه ولی عصر تا چهار راه کالج هیچ مسیری برای رفتن یک عابر پیاده از یک سمت خیابان به سمت دیگر وجود ندارد
یا اگر عابری به دلیلی امکان استفاده از پله را نداشته باشد نمی تواند از زیر گذر استفاده کند
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
کجاست این چندهزارسال فرهنگ , زمانه و شرایط چکار با مردم کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اينجاها بكار نميره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
نصب هر نوع مانع در سر چهار راه ها خلاف قانون معابر عمومی و دور از شئان انسانیت است و توهینی است به شعور مردم.مگر در آلملن و ایتالیا و کانادا و حتی در بورکینا فاسو چنین چیزی مشاهده میشود؟ چرا مردم را تشویق به لجبازی میکنید.بهتر است هرچه زودتر آنها را بردارید. بیگانگان و افراد خارجی به ما ریشخند میکنند. نصب تابلو و آموزش فرهنگ شهری و ترغیب مردم به اهمیت دادن به تابلوها فرهنگ سازی است که بایستی از رساناهای عمومی تبلیغ و ترویج شود.
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
هم موافقم و هم مخالفت
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
عزيز من اروپا هم همين جوري هم زير گذر داره
هم نرده نداره خط عابر پياده رو هم براي مردم قرار دادن اينقدر اروپا اروپا نكنين هيچ وقت ظاهر زندگي مردم رو با باطن زندگي خودتون مقايسه نكنين كلا نرده كشيدن كار خوبي نيست
ناجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چون مردم از روی میله ها میپرن قالیباف باید هر چه سریعتر استعفا بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
هنوز این زیرگذر جا نیوفتاده مردم به مرور زمان ازش بیشتر استفاده میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اگر تعداد این میله و موانع را زیاد کنند تا چند سال دیگر در ورزش پرش از موانع میتونیم مدال بیاریم
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چرا مین گذاری نمیکنند دور میدون را؟؟؟؟!!!
ناشناس
|
Denmark
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
شما از این افراد اجازه گرفتید که تصویرشون رو منتشر می کنید؟؟
واقعا یک سوال دارم، کسی برای عکاسی از مردم تو خیابون و انتشارش به این شکل، نباید ازشون اجازه داشته باشه؟؟؟
حالا کاری ندارم که دارن از روی نرده ها می پرن یا هرچی...
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چرا حالا کاری ندارید که از روی نرده‌ها می‌پرن یا هرچی؟
این هرچی نیست. این بی نظمی و بی قانونی و بی احترامی به حقوق دیگران در جامعه شهری است. کسی که چنین رفتاری می‌کند حقوق شهروندان دیگر را زیر پا گذاشته است. اگر نگران حقوقش است، باید به حق و حقوق دیگران احترام بگذارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اون عکس فرهاد مجیدی بود؟/
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اون خانمه هدیه تهرانی بود
حاج احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
وقتی همه یک اشتباهی رو مرتکب میشوند حتماً تصمیم گرفته شده اشتباه بوده که مردم رو به واکنش وا داشته
پسرک فضول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ذات جامعه فلات ایران نشینا نشان داده است که به هیچ عنوان نظم پذیر نیستند. آنها مجموعه ای از انسانها هستند که فکر کردن بلد نیستند و به دلیل اینکه در سالیان دراز به دلال مسلکی، تنبلی و خودبزرگ بینی رسیده اند حاضر به زیر بار رفتن هیچ قانونی نیستند. آنها همین گونه اند و اصلاح آنها کار فرهنگی زیادی را می طلبد. اگر دوست داشتید فلات ایران نشینان را بشناسید کتابهای جامعه شناسی نخبه کشی و جامعه شناسی خودکامگی را بخوانید.
یه بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بابا یه دیوار حائل بکشین جونتونو راحت کنین ...
وسط این مربع هارو برداشتن میله جوش دادن واقعا مایه خجالته ...
یعنی اینقدر بعضی مردم فرهنگشون مشکل داره که برای جلوگیری این آدما از خود کشی !!! برداشتن عین بچه ها براشون قفل کودک گذاشتن !!!!
یه سر به خودمون بزنیم ...
شاید منم یکی از همین مردم باشم . باید اول از خودمون شروع کنیم ...
saeed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
جالبه همه اینام میگن که ایرانی جماعت فرهنگ نداره و از نداشتن فرهنگ مینالن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دوست عزیزی که می گی چرا عکس مردم رو شطرنجی نکردید :
کسانی که در ملاء و روز روشن هیچ ابایی از قانون شکنی ندارند و در وسط شهر و در حضور بقیه شهروندان این کار زشت رو انجام میدن اگر از کارشون خجالت میکشن و نمی خوان عکسشون منتشر بشه پس اینکار رو انجام ندن .
دوستانی هم که میگن اشکال از زیر گذره : اگر هم زیر گذر اشکال داره در هر حال قانون میگه عابر باید از محل اختصاصی خودش رد بشه . پس به قانون احترام بزارید و شکایتتون در مورد بد بودن طراحی زیر گذر رو هم مطرح و پیگیری کنید اما قانون شکنی نکنید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دیوار بتنی بکشند ..... مثل دیوار برلین .....
دیونه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اصلا کار خوبی میکنن...به کسی هم مربوط نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ووو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ای وای من
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دوستان باور کنید که همه ما با یک خودخواهی ریشه داری دست و پنجه نرم میکنیم که ظاهرا به این زودی دست از سرمان بر نمیدارد....چون خودمان هم نمیخواهیم.....نرده کشی و خط عابر وخط عبور اتومبیل ها در سر چهارراهها .....همه دوست دارن سریعتر و زودتر از دیگران برسند ....حالا کجا و به چه دلیل؟....هیچکس پاسخ دقیقی برای این رفتارش ندارد....و این که این رفتارها ممکن است چه مشکلاتی برای سایرین ایجاد کند؟.... برای کسی مهم نیست .......و در آخر سه عامل در این رفتار دخیل است:
۱-فرهنگ
۲-فرهنگ
۳- و مهمترین دلیل:فرهنگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به نظرم در اين خصوص علماي علوم اجتماعي و رفتاري ما مطالعه و تحقيق كند كه دليل اين امر چيست چرا عدهاي در راه بهتر شدن امور مقاومت مي كنند مگر نه اينست كه با همياري مردم بايد كشور را ساخت مگر نه اينست كه تا فكر انسان درست نشود و تا احساس نياز در انسان يراي زندگي بهتر رفاه بيشتر پيش نيايد وضع ما به همان صورت خواهد بود .
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
شهداری یه مسابقه عبور از نرده های چهارراه ولی عصر (عج) بذاره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
سرهنگ قالی باف همه کاراش زوریه. اون خ ولی عصرش که همه کسبه را ورشکسته کرد. این همه چهار راهش. اونم بی آر تیش. کاش فکر میکرد بذاره مردم راه خودشون انتخاب کنند.
جواد1364
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به نظرتون ایراد از
1) ماست در اثر کمبود فرهنگ
2) شهرداریه که نمیدونه پولاشو چجوری خرج کنه
3) دست عوامل استکباری جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل در کاره
4) هیچکدوم
5) هرچی شما بگید
عزراییل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
آدمهای مهمی بودن و جلسه شون دیر میشده ....مجبور شدن ....همهه مون همینیم...با توهم مهم بودن...قاون شکنی می کنیم با سرعت می ریم و از نرده عبور می کنیم و عجله داریم...کجا میخوایم بریم خدا می دونه...شاید به سمت مرگ!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
فکر نمی کنید طراحی نرده ا واقعا مشکل داره
حسن
|
Australia
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
باسلام فرهنگ ماازاین بهتر نخواهد شد تاوقتیکه به حقوق دیگران احترام گذاریم بسلامت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اين چه فرهنگيست؟
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
این فرهنگ وقت میبره کم کم
عابر پیاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بنده هر روز از این مسیر عبور می کنم وقتی از پله برقی می یای تنها برای سوار شدن به اتوبوس با این حجم جمعیت یک جا بین میله ها بازه که می تونن سوار شن پس با این تفاسیر افرادی که نمی تونن تند راه برند و ترافیک ایجاد می کنند گناه افرادی که پشت سرشونن چیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چرا همیشه بایستی بیاده ها دجار مشکل بشوند که سواره ها راحتتر عبور کنند .چرا کسی بفکر ان بیاده ای نیست که مسن است زانو درد دارد ترس از بله برقی دارد و...ایا میشوددر جواب گفت چون شهرداران ما همیشه سوار بر خودرو های مدرن در تردد اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مشکل متاسفانه یه کلام است، بی ارزش شدن قانون در جامعه.
مردم به قانون شکنی عادت کرده اند. بخاطر دارم روزی کسی می گفت مشکل ماهواره را حل کنید، یا همه را جمع کنید یا قانونی کنید.
اینگونه مردم را به قانون شکنی عادت می دهید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چند سال پیش قبل از اینکه ایستگاه مترو میدان شهدا راه اندازی شود، بنده به 137 پیشنهاد نصب پله برقی برای خیابان پیروزی دادم.اما متاسفانه کارشناس مربوطه فقط فرمودند "نیاز نیست" الان کارشناس محترم می توانند به میدان شهدا تشریف ببرند و ببینند که هنگام خروج مردم از ایستگاه مترو پلیس برای هدایت مردم چه زحمتی می کشد.ضمنا بخاطر عدم نصب پله برقی ترافیکهای سنگینی حاصل از عبور و مرور عابران از خیایان اصلی در آن منطقه بوجود می آید. در این منطقه هم بنظرم باید پله برقی نصب شود.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ما اینیم دیگه .حال میکنیم بی فرهنگ باشیم!
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
نمازهای ماه رجب fatf سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس