بازدید 5578

سخنرانی‌روحانی در داوس‌شاه‌کلید‌حماسه‌اقتصادی

کد خبر: ۳۷۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵ 23 January 2014
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سخنرانی امروز رئیس جمهور کشورمان در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس دروازه های ایران برای سرمایه گذاری‌های سرنوشت ساز در آینده باز کرد.

کمال الدین پیرموذن در گفت و گو با خانه ملت، با مثبت ارزیابی کردن سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس، گفت: سخنرانی روحانی در این مجمع دروازه‌های ایران برای سرمایه گذاری‌های سرنوشت ساز را در آینده باز کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سخنرانی امروز روحانی در مجمع جهانی اقتصاد داووس بر گرفته از دانایی، هنر، تدبیر، آکنده از پیام صلح، دوستی و انرژی مثبت بود که  دنیا را در برابر ایران مبهوت کرد.

وی ادامه داد: بی‌تردید به دنبال تحقق حماسه‌ سیاسی در سال جاری، امروز نیز حماسه اقتصادی با مشارکت سرمایه گذاران بزرگ به ویژه همزمان با اعلام آمادگی سرمایه گذاران سوئیسی برای سرمایه گذاری در بخش انرژی آغاز شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: امیدوارم با انسجام داخلی، حمایت فراگیر مجلس نهم، به ویژه توجه به دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب‌ و حمایت ملت، شرایط برای ایجاد یک اقتصاد مولد و اشتغال‌زا برای لشکر عظیم بیکاران فراهم شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سخنرانی امروز رئیس جمهور در مجمع جهانی اقتصاد داووس موج امیدواری را در چهره ملت بزرگ ایران نمایان کرد، گفت: امیدوارم این امیدها به مرحله اجرا برسد و حقوق مسلم چندین ساله کشور در تمام زمینه ها گرفته و شاهد ارتقاء وضعیت اقتصادی‌-‌سیاسی و رشد ایران در زمینه های مختلف باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست