بازدید 4088

رویانیان:به عنوان طرفدارکنار تیم هستم

کد خبر: ۳۷۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰ 22 January 2014
مدیرعامل مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس از علی دایی سرمربی این تیم خواست به خاطر ۳۰ میلیون هوادار و شرایط حساس پرسپولیس مقتدرانه به کارش ادامه دهد.

به گزارش ایرنا، محمد رویانیان روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران افزود:

همه بازیکنان تیم از علی دایی حمایت می کنند و از او می خواهم که مقتدرانه در کنار تیم تا قهرمانی در لیگ برتر بماند.

وی اظهار کرد:اگر در پرسپولیس می ماندم این تیم را می زدند و رفتم که پرسپولیس را کتک نزنند و من به عنوان طرفدار شش آتیشه به عنوان مشاور کنار دایی خواهم بود مگر آنکه مرا بیرون کنند.

رویانیان خطاب به هواداران تیم نیز گفت:من مثل شما هوادار این تیم و نوکر پرسپولیس هستم و همه باید از آن حمایت کنند.

وی ادامه داد:علی پروین از سوی هیات مدیره به عنوان سرپرست موقت تیم تعیین شده تا وزارت ورزش و جوانان تکلیف این تیم را مشخص کند.

رویانیان با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان شهامت نداشت مستقیم حرف بزند و اگر می ماندم همان آقایانی که نگذاشتند نامه افشارزاده برای حضور وی در انتخابات کمیته ملی المپیک به موقع برسد، نمی گذاشتند من هم کار کنم.

وی با اشاره به اینکه هیات مدیره خوشبختانه با استعفا او موافقت کرده است گفت: من هنوز عضو هیات مدیره هستم و طرح ها، طلب ها، کارهای اقتصادی را به عنوان عضوی از اعضای هیات مدیره پیگیری می کنم و دلخوری از اعضای هیات مدیره ندارم و تا آخرش کنار پرسپولیس هستم.

وی در خصوص بازی دوستانه پرسپولیس با رئال مادرید نیز گفت: بنده این موضوع را پیگیری می کنم تا رئال مادرید به تهران بیاید، البته اگر مدیرعامل بعدی نخواهد باید به صورت رسمی اعلام کند و سایر طرح های اقتصادی باشگاه را نیز پیگیری خواهم کرد تا به نتیجه برسد.

رویانیان یادآور شد: روز گذشته با مسوولان صدا و سیما جلسه ای برای یک شبکه بزرگ فرهنگی و اقتصادی برگزار کردیم که البته پیگیری این موضوع از سال گذشته آغاز شده بود و در صورت راه اندازی گام بسیار موثری برای فعالیت های باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص انتشار برخی خبرها مبنی بر بدهی 40 میلیارد تومانی باشگاه در زمان مدیریتش گفت:این سخنان صحت ندارد. من حتی گفتم اگر می خواهید به بان کی مون و خانم اشتون هم گزارش مالی باشگاه را ارائه کنم تا دیگر از این حرف ها نزنند.

علی پروین با استعفای محمد رویانیان از مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس، به عنوان سرپرست موقت این باشگاه معرفی شد.

علی پروین سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس شد

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به استعفای محمد رویانیان مدیرعامل این باشگاه از ساعت 10:30 امروز (چهارشنبه) در باشگاه پرسپولیس آغاز شد.

در این نشست اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس علی پروین را به عنوان سرپرست موقت این باشگاه انتخاب کردند.

قرار است هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در آینده نزدیک با وزیر ورزش و جوانان نشستی داشته باشد و پس از تشکیل جلسه هیأت مدیره مدیرعامل را انتخاب کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی