بازدید 20857

علت مسمویت اهالی پردیس مشخص شد

کد خبر: ۳۷۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹ 18 January 2014
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برابر اعلام بعضی از مسئولان علت اصلی مسمومیت اهالی شهرستان پردیس به دلیل شکستگی لوله‌های آب شرب بوده و این موضوع موجب مسمومیت‌ها شده است ولی هنوز مسئولین توزیع آب این موضوع را قبول نکرده‌اند.

حسین طلا در حاشیه بازدید از آسیب‌دیدگان شهرستان پردیس و دیدار با فرماندار این شهرستان در گفت‌وگو با فارس، درباره علت مسمومیت شهروندان شهرستان پردیس اظهار داشت: از روز دوشنبه هفته گذشته اهالی این شهرستان به 4 مرکز درمانی مستقر به دلیل مسمومیت مراجعه می‌کنند که این روند تا روز پنج‌شنبه ظهر ادامه داشته است.

طلا با اشاره به اینکه آمار اصلی مسموم‌ها شهرستان پردیس 2832 نفر گزارش شده است گفت: برابر اعلام بعضی از مسئولان علت اصلی مسمومیت اهالی شهرستان پردیس به دلیل شکستگی لوله‌های آب شرب بوده است و این موضوع موجب مسمومیت‌ها شده است ولی هنوز مسئولین توزیع آب این موضوع را قبول نکرده‌اند.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان تهران جهت بررسی بیشتر این موضوع از وزیر نیرو برای جلسه روز چهارشنبه دعوت کرده بود که به دلیل اینکه وزیر در مسافرت خارجه بوده است این جلسه به تعویق افتاد ولی مجمع نمایندگان تهران مصر است که هر چه سریعتر این جلسه برگزار شود.

وی گفت: در صورتی که قصوری از سوی مسئولان استان صورت گرفته که موجب مسمومیت اهالی شهرستان پردیس شده است، باید عذرخواهی کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان