بازدید 13292
۲

پیام تسلیت مجیدی برای درگذشت شریفی

تمام بدن او پر از ترکش بود و بارها و بارها در جنگ مجروح شده بود. هرجا خطر بود جواد بود، هرجا ماموریت غیر ممکن، عملیات خنثی سازی بمبی عمل نکرده، در دوران جنگ بود جواد بود که بمب را خنثی کند. او مرد عمل بود و بی ادعا بود، پر تلاش و توانا و از همه مهمتر مهربان وبردبار.
کد خبر: ۳۷۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۴ 09 January 2014
در پی درگذشت جواد شریفی راد مسئول جلوه های ویژه فیلم معراجی‌ها، مجید مجیدی کارگردان مطرح سینمای ایران که با مرحوم جواد شریفی در پروژه پیامبر (ص) همکاری کرده است پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش پارس توریسم، متن کامل این یادداشت به شرح زیر است: وقتی خبر پرواز ملکوتی جواد شریفی عزیز را شنیدم، ناباورانه در یک شوک به سر بردم و همه خاطرات و لحظات زیبا و دوست داشتنی دوسال همکاری در پروژه پیامبر(ص) و خاطرات او از حماسه هایش در دوران دفاع مقدس در ذهن من زنده شد. او کسی بود که خود را وقف انقلاب و دفاع مقدس کرده بود.

تمام بدن او پر از ترکش بود و بارها و بارها در جنگ مجروح شده بود. هرجا خطر بود جواد بود، هرجا ماموریت غیر ممکن، عملیات خنثی سازی بمبی عمل نکرده، در دوران جنگ بود جواد بود که بمب را خنثی کند. او مرد عمل بود و بی ادعا بود، پر تلاش و توانا و از همه مهمتر مهربان وبردبار.

جواد خلاق بود و ادوات بسیاری را برای پروژه پیامبر (ص) ساخت از جمله تجهیزات بسیار زیادی را ساخت که از او به یادگار در سینما خواهد ماند. هیچ کاری برای او غیرممکن نبود و برای همین هرچه در ذهن داشتم به او می گفتم و جواد به بهترین شکلی ایده های ما را جامعه عمل می پوشاند.

در یکی از صحنه های فیلم که در کنار سواحل خلیج فارس بود، تلاطم دریا را داشتیم و من می خواستم که موجهای بزرگ و سهمگین به ساحل بیاید. به جواد گفتم امکان چنین چیزی وجود دارد که بعدها با CGI (جلوه های کامپیوتری) تقویت کنیم. به من اطمینان داد که امکانپذیر است.

فقط یک ماه فرصت می خواهد که آن وسایل را بسازد. او به شکل ناباورانه ای تجهیزاتی ساخت که موجهای بزرگ و عظیمی به ساحل برگردد که این ارتفاع موجها به 4تا 6 متر می رسید. این کار او همه را به وجد آورده بود.

جواد که به زبان انگلیسی مسلط بود با عوامل خارجی فیلم ارتباط بسیار دوستانه و حرفه ای را برقرار کرده بود و استرارو از او به عنوان معجزه گر نام می برد. جواد عاشقانه خود را وقف پروژه پیامبر اکرم (ص)کرد. انشاء الله که دردیار باقی حضرت رسول (ص)شفیع او باشد.

رازی در جواد شریفی بود که همه او را دوست داشتند. همه عاشق او بودند. راز او مهربانی بود. ساده بود و شریف. همیشه لبخند به لب داشت. من مطمئنم لحظه مرگ لبخند به لب داشت. یادش و آثارش همیشه در ذهن و دلمان خوهد ماند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
خداوند رحمتش کند
ضمن عرض تسليت به خانواده عزيزان از دست رفته لازم است مسئولين حمل مواد منفجره را جدي بگيرند واجازه ندهند اين مواد كشنده توسط افراد غير متخصص حمل شود.
در دنيا صدها فيلمهاي عظيم جنگي وانفجاري ساخته ميشود وچنين اتفاقاتي رخ نميدهد.
لازم است مسئولين سينمائي حتمآ قبل از ساختن چنين فيلمهائي مجوز لازم از سازمانهاي مسئول اخذ نمايند.انشاالله.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر