بازدید 7078

نقد «ثریا» بر توافقات هسته ای

کد خبر: ۳۶۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸ 08 January 2014
برنامه تلویزیونی ثریا این هفته، به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید مصطفی احمدی روشن و با توجه به توافقنامه اخیر هسته ای به موضوع فناوری هسته ای می پردازد.

همچنین مستند لبه روشنایی، با موضوع تلاشهای شهید احمدی روشن و همکارانش در دستاوردهای هسته ای چهارشنبه ساعت 17:45  قبل از پخش زنده برنامه ، به روی آنتن شبکه اول خواهد رفت.

در برنامه چهارشنبه شب، ساعت 23 موضوع معاهدات و توافقات هسته ای به صورت ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در این برنامه ناصر نوبری سفیر سابق کشورمان در شوروی و دیپلمات با سابقه کشور بعنوان کارشناس مسائل بین الملل از نیم قرن تلاش غرب برای انحصار فناوری هسته ای سخن خواهد گفت.

در این برنامه، تمامی توافقات و معاهدات مربوط به انرژی اتمی پس از جنگ جهانی دوم به زیر تیغ نقد ثریا خواهد رفت.

همچنین در این برنامه یکی از نزدیکترین دوستان شهید احمدی روشن، به بیان خاطرات و ناگفته های رسانه ای نشده از زندگی این شهید خواهد پرداخت.

گفتنی است در این برنامه، پدر و مادر شهید احمدی روشن نیز بعنوان میهمان حضور خواهند داشت.

سوال نظر سنجی این برنامه نیز این به شرح زیر است:

با وجود مخالفت های غرب آیا ادامه پیشرفت در فناوری هسته ای را حق خود و کشور می دانید؟

 1-بلی    2- خیر

که از هم اکنون می توان با ارسال گزینه مورد نظر به سامانه پیامکی این برنامه: 300001435 در این نظرسنجی این هفته برنامه ثریا نیز شرکت کرد.

لازم به ذکر است برنامه ثریا چهارشنبه شب­ها از شبکه یک سیما ساعت 23:15 دقیقه به روی آنتن می رود و باز پخش آن نیز روزهای جمعه ساعت 20 از شبکه آموزش خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار