بازدید 2409

گوآردیولا: بازیکنی همسطح ریبری ندیده‌ام

کد خبر: ۳۶۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰ 07 January 2014
سرمربی بایرن‌مونیخ به ستایش از هافبک فرانسوی تیمش پرداخت. او گفت بازیکنی همسطح ریبری ندیده است.

به گزارش ایسنا، فرانک ریبری در سال 2013 نمایش بسیار خوبی با بایرن داشت و موفق شد با این تیم سه‌گانه فوتبال آلمان و اروپا را به دست بیاورد. درخشش ریبری با پیراهن باواریایی ها باعث شد تا جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلای فوتبال جهان در سال 2013 باشد.

ریبری روزهای خوبی را در بایرن پشت سر می‌گذارد و چند هفته پیش هم موفق شد با این تیم قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کند. پپ گوآردیولا سرمربی بایرن به ستایش از این بازیکن فرانسوی پرداخته و ابراز امیدواری کرد که به او کمک کند تا روزی به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شود.

گوآردیولا در سخنانی که روزنامه اسپورت اسپانیا منتشر کرد، گفت: بازیکنی هم سطح با ریبری و دارای شخصیتی جالب چون او ندیده‌ام. به صراحت بگویم آنچه ریبری برای بایرن انجام می‌دهد باورنکردنی است. از اینکه مربی چنین بازیکنی هستم، به خود می‌بالم و احساس افتخار می‌کنم. امیدوارم بتوانم به او کمک کنم که روز به روز بهتر شود و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود.

این سخنان گوآردیولا در حالی است که او در بارسلونا با ستاره‌هایی چون لیونل مسی، ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا کار کرده است که این تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد.

مراسم توپ طلا 13 ژانویه در زوریخ سوئیس برگزار می‌شود. ریبری که جزو سه نامزد نهایی این جایزه است، باید اردوی بایرن‌مونیخ در خلیج فارس را ترک کند و به زوریخ برود.

گوآردیولا گفت: ریبری باید با قلبی سرشار از خوشحالی به زوریخ برود و از حضور در آنجا لذت ببرد. بدون شک قرار گرفتن در فهرست سه نفره توپ طلا آسان نیست اما ریبری توانست با تلاش خود به آن برسد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر