بازدید 2164

مشکل روسای فدراسیون‌ها برای انتخابات کمیته حل شد

کد خبر: ۳۶۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶ 07 January 2014
روسای فدراسیون‌های ورزشی و دوشغله ها برای شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک بویژه انتخابات هیات رییسه منعی ندارند.

به گزارش ایسنا، به دنبال نامه سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر ممنوعیت حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و بازنشسته‌ها در انتخابات هیات رییسه کمیته ملی المپیک، شائبه‌هایی مبنی بر حضور روسای فدراسیون‌های ورزشی در انتخابات هیات رییسه کمیته ملی المپیک به وجود آمد که این موضوع صحت ندارد و روسای فدراسیون‌های ورزشی منعی برای شرکت در این انتخابات ندارند. برخی این موضوع را به دوشغله شدن روسای فدراسیونها ربط داده بودند.

از آنجا که روسای فدراسیون‌های ورزشی به عنوان اعضای مجمع کمیته ملی المپیک به حساب می‌آیند، به طور طبیعی ممنوعیتی برای حضور آن‌ها در انتخابات هیات رییسه وجود نخواهد داشت و آنها دوشغله محسوب نمی شوند.

رییس، دبیرکل، دو نایب رییس و خزانه دار اعضای هیات رییسه کمیته ملی المپیک هستند.

همچنین پس از پاسخ سازمان بازرسی کل کشور به نامه کمیته ملی المپیک درخصوص حضور نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و بازنشسته‌ها در انتخابات کمیته ملی المپیک اعلام شد که حضور دوشغله ها نیز ممنوع است که این موضوع نیز صحت ندارد و در نامه سازمان بازرسی کل کشور تنها درخصوص ممنوعیت حضور نمایندگان مجلس،‌ اعضای شورای شهر و بازنشسته‌ها تاکید شده است و ارتباطی به حضور دوشغله هادر انتخابات کمیته ملی المپیک ندارد.

سازمان بازرسی کل کشور در سالهای گذشته در نامه هایی حضور دوشغله ها را ممنوع کرده بود اما در نامه های اخیر تنها در مورد ممنوعیت نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و بازنشسته ها تاکید شده و ممنوعیتی درباره دوشغله ها عنوان نشده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار