بازدید 5107

افزایش ابتلا به سرطان در خوزستان

کد خبر: ۳۶۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹ 07 January 2014
سید محمد علوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز پیش از ظهر دوشنبه در سی و هفتمین شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون عنوان کرد: فاضلاب بعضی از بیمارستان ها در اهواز در رودخانه کارون تخلیه می شود و این مسئله بسیار خطرناک است در همین راستا قبل از تخلیه فاضلاب در رودخانه باید از سلامت آن مطمئن شویم.

به گزارش مهر، وی تصریح کرد: در هیچ زمانی میزان ورودی موادی همچون فلزات سنگین، مواد شیمیایی و صنعتی به رودخانه کارون مورد بررسی قرار نگرفته است.

نوزادان در خطر سرطان

علوی با بیان اینکه آمار بیماران مبتلا به سرطان در استان خوزستان افزایش داشته است و بسیاری از نوزادان تازه متولد شده به سرطان دچار می شوند، گفت: استان خوزستان از لحاظ آمار بیماری ها در رده سه استان آخر کشور قرار گرفته به همین منظور بهتر است که توسعه در استان همسو با کاهش بیماری های صورت بگیرد.

وی افزود: به طور حتم ما در بلندمدت مسئولیت و وظیفه سنگینی در قبال نسل آینده داریم و به همین دلیل در خصوص آمار ارائه شده در مورد آلودگی کارون باید اطمینان حاصل کنیم.

آب کارون حاوی مقدار زیادی نمک است

رئیس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه مرکز بهداشت خوزستان در راستای کاهش بیماری فشار خون شهروندان استان را از خوردن نمک منع می کند، گفت: متاسفانه  80 درصد از مردم استان از آب کارون برای شرب استفاده می کند که حاوی میزان فراوانی نمک است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان