بازدید 2706

بهروان: تعویض بازی‌ها با دستور مقام بالا بود

کد خبر: ۳۶۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳ 07 January 2014
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت‌های جام حذفی گفت: ما طوری برنامه ریزی کردیم که به نفع تیم ملی و باشگاه‌ها باشد.

بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما در سال جام جهانی قرار داریم و برنامه ریزی طوری صورت گرفت که به نفع تیم ملی باشد.

بهروان درباره اعتراض ماجدی نسبت به بی‌اطلاع بودن باشگاه استقلال از آئین نامه گفت: از اعتراضات ماجدی تعجب می‌کنم و خومان که آئین نامه را می‌نویسیم امکان ندارد آن را فراموش کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: بر اساس برنامه قرار بود که نمایندگان 8 تیم حاضر در یک چهارم نهایی سازمان لیگ بیایند مربوط به گذشته است و ما با مشخص شدن مسابقات این مرحله اعلام کردیم که فقط به دو دیداری که میزبان آنها مشخص نیست، کار داریم.

وی درخصوص گفته های شیرینی مبنی بر تقلب در قرعه کشی حذفی اظهار داشت : سرپرست پرسپلولیس خودش قرعه را برداشت و خودش هم اعتقاد به تقلب داشت.

همواره در قرعه کشی‌ها خود نمایندگان تیم‌ها قرعه را بردی دارند اما ما دوست داریم قرعه کشی به نفع و سود تیم‌ها باشد البته شیرینی مزاح و شوخی می‌کند.

بهروان در مورد تغییر تاریخ دیدار تیم‌های نفت و ذوب آهن و اعتراض اصفهانی‌ها به تغییرات مکرر زمان این مسابقه گفت به خاطر کمک به تیم زیر 22 سال باید تاریخ این مسابقه تغییر می‌کرد. 

بهروان بیان کرد: لیگ مسابقات سازمان لیگ هیچ برنامه‌ای را عوض نمی‌کند مگر اینکه با دستور مقام بالا دستی خود یعنی فدراسیون فوتبال باشد. البته آنها هم حق دارند این تصمیم هم به خاطر کمک به تیم زیر 22 سال و حضور سه بازیکن نفت در این تیم گرفته شده است.

من مستند حرف می‌زنم و حتی برخی مواقع به خاطر گرفتن بعضی تصمیم‌ها معطل می‌مانیم شما مطمئن باشید از اینکه برنامه دیدارها عوض شود ما عذاب می‌کشیم چون ترکشهای رسانه‌ها به ما می‌خورد.

برنامه دیدار ذوب آهن و نفت را کمیته مسابقات تغییر نداد و من در این خصوص کد لازم را به شما دادم.

وی بیان کرد: دلایل مختلف از جمله کیفیت پائین بازی‌ها و ساعات نامناسب بازی‌ها باعث کم آمدن تماشاگران به ورزشگاه‌ها است، جالب اینکه خود تیم‌ها اذعان دارند که به دنبال امتیاز هستند و بازی زیبا و برایشان مهم نیست. براین اساس نیاز به سه امتیاز باعث می‌شود کیفیت فراموش شود.

وی بیان کرد: اگر یک کارگر یا دانشجویی بخواهد به ورزشگاه بیاید چه امکانات و تمهیداتی برای وی فراهم کرده است حتی امروز به لطف رسانه ملی 4-5 بازی تاپ دنیا پخش می‌شود و وقتی تماشاگر به ورزشگاهی آید و این دیدارهای بی‌کیفیت را می‌بیند خواه ناخواه در حضورهای بعدی‌اش تأثیرگذار است.

وی درباره تمهیدات برای حل این مشکل بیان کرد: افزایش قیمت بلیت باید همراه با افزایش تمهیدات باشد. در حال حاضر اگر دو جوان بخواهد برای دیدن یک بازی از شرق به غرب بیایند حدود 50 هزار تومان خرجشان می‌شود اگر یک ساندویچ هم بخورید فقط باید دعا کنند مریض نشوند. حمل و نقل نامناسب و ساعت بازی‌های که وسط روز برگزار می‌شود هم در این خصوص دخیل است. با این وضعیت انتظار داریم که یک کارمند کارش را رها کرده و به ورزشگاه بیاید. پس اینها مجموعه اشکالات است که تمام نهادهای ذیربط به همراه رسانه‌ها باید به آنها پرداخته و حل کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها