بازدید 2125

بختیاری‌زاده:به3امتیاز بازی استقلال‌ نیاز داریم

کد خبر: ۳۶۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶ 07 January 2014
کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم ما از نظر روحی - روانی بسیار نیاز دارد که از استقلال تهران امتیاز بگیرد.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: بازی سختی مقابل استقلال تهران که تیم فوق‌العاده خوبی است، داریم. استقلال تهران بازی گذشته خود را مقابل راه‌آهن برده است و در این دیدار نسبت به بازی‌های گذشته‌اش از نظر شکل بازی، زیباتر و جا افتاده‌تر کار کرد. تیم ما هم شرایط بدی ندارد.

وی به شکست هفته گذشته تیمش مقابل فولادخوزستان اشاره‌کرد و گفت: تیم ما از نظر روحی - روانی بسیار نیاز دارد که از استقلال تهران امتیاز بگیرد و با تمام وجود هم سعی‌ می‌کنیم که با امتیاز به اهواز برگردیم.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال که می‌توانید در این بازی هم نتیجه دور رفت را تکرار کنید و استقلال تهران را شکست دهید؟ عنوان‌کرد: به هر حال هر بازی شرایط خاص خود را دارد و این احساس که می‌توانیم به راحتی این تیم را شکست دهیم، منطقی نیست چرا که در دور رفت هم به راحتی استقلال را شکست ندادیم. بازیکنان ما در این مسابقه فوق‌العاده بودند و روز خوبی داشتند و توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه‌داد: پیروزی دور رفت می‌تواند ذهنیت مثبتی تا قبل از مسابقه دور برگشت ایجاد کند و شک نداریم که در جریان بازی این هفته، شرایط سختی در انتظارمان است و باید آمادگی مقابله با آن را داشته باشیم. باتوجه به این‌که استقلال تهران مقابل راه‌آهن نسبت به بازی‌های قبلی‌اش منسجم‌تر کار کرد، کار ما سخت‌تر خواهد بود.

مدافع باتجربه تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه اظهارکرد: دیروز اولین روز تمرین تیم بود که به دلیل بارندگی نتوانستیم تمرین کنیم و از امروز تمرینات‌مان آغاز می‌شود و روی نقاط ضعف و قوت خودمان و حریف کار می‌کنیم تا درنهایت برای دیدار با استقلال آماده شویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم‌تان مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند و امتیاز هم می‌گیرد ولی برابر تیم‌هایی که انتظار می‌رود امتیاز بگیرد به این‌صورت نمی‌شود؟ گفت: بخشی از این موضوع به مسایل روحی- روانی و انگیزشی بر می‌گردد و بخش دیگر آن هم به مسایل فنی بر می‌گردد که امیدوارم بتوانیم در درازمدت این مشکل را حل کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر