بازدید 2959

کمیته امداد امام خمینی (ره) کارنامه قابل قبولی دارد

کد خبر: ۳۶۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۴ 06 January 2014
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در مسیر آرمان‌های امام راحل توانسته به اهداف خود برسد و کارنامه قابل قبولی را ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، حمیدرضا فولادگردر آیین تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان به تاسیس این کمیته به دست توانای امام راحل اشاره کرد و افزود: کمیته امداد یکی از مهمترین نهاد های حمایتی در ایران است که تاکنون خدمات شایان توجهی به محرومین و نیازمندان ارائه کرده است.

وی موفقیت های این نهاد در ایجاد اشتغال برای نیازمندان و توانمند سازی خانواده های تحت حمایت را قابل تقدیر دانست.

وی تعامل نمایندگان مجلس با کمیته امداد را خوب توصیف کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در تمامی زمینه ها از کمیته امداد حمایت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: شهرستان اصفهان به دلیل مهاجرپذیر بودن دارای شرایط ویژه و خاص است.

مهدی مجلس آراافزود: برخلاف نگاهی که به این استان می شود، اصفهان برخوردار نبوده و در قسمت های زیادی از جمله حاشیه های شهر دارای محرومیت های زیادی است.

وی نگاه و همت معنوی مردم استان اصفهان در کمک به همنوعان را ستودنی عنوان و تصریح کرد: مردم بزرگوار استان اصفهان در تمامی زمینه های کمک به نیازمندان و محرومان پیشقدم بوده و با توجه به وجود خیریه های زیاد در استان کمک مردم به کمیته امداد قابل توجه است.

وی با اشاره به تعامل خوب نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با کمیته امداد ، ادامه این همکاری ها را خواستار شد.

در این آیین، علی جعفری به سمت سرپرست کمیته امداد شهرستان اصفهان منصوب و از خدمات احمد توشقانیان مدیر سابق کمیته امداد شهرستان اصفهان تجلیل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی