بازدید 2249

دادگان:صفحه‌ای در فیس‌بوک ندارم

کد خبر: ۳۶۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲ 06 January 2014
کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس و رئیس اسبق فدراسیون فوتبال پس از یازده سال در مراسمی مربوط به این باشگاه شرکت کرد. او آخرین بار در سال 81 و در زمان مدیریت اکبر غمخوار در جشنی مربوط به این باشگاه حضور یافته بود.

محمد دادگان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش در جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس و برخی مسائلی که در این مراسم به وجود آمد، صحبت کرد.

متن این پرسش و پاسخ در زیر می‌آید:

از حضور در مراسم پرسپولیس، باشگاه قدیمی خودتان برایمان بگویید.

مسئولان باشگاه واقعا خیلی زحمت کشیده بودند و باید از آنها تشکر کنم. همین که می‌توانند این تعداد پیشکسوت را کنار یکدیگر جمع کنند، خیلی خوب است. امیدوارم این گونه جشن‌ها و کنار هم جمع شدن ها در ورزش ما بیشتر شود که باعث نزدیک‌تر شدن قدیمی‌ها به هم و افزایش دوستی‌ها شود. شان و جایگاه کسانی که برای پرسپولیس زحمت کشید‌ه‌اند باید رعایت شود و در کل برگزاری این جشن کار پسندیده‌ای بود.

وقتی قرار بود روی سن بروید به خاطر تعدد هدیه‌ها گفتند که دیگر جا نیست.

بله لطف عزیزان و دوستان واقعا من را شرمنده کرد. خیلی از دوستانی که در خارج از کشور بودند هم دیر متوجه شدند که چنین جشنی برگزار می‌شود و می‌خواستند هدیه بفرستند که فرصت نبود. لطف دوستان جای تشکر دارد اما می‌خواهم هدیه‌ها را به همراه آقایان رویانیان، اسماعیلی و شجاعی‌برهان به شیرخوارگاه آمنه ببریم و به بچه‌های آنجا تقدیم کنیم.

چرا شریعتمداری، معاون رئیس‌جمهور به این مراسم نیامد؟

ایشان به دلیل مشغله کاری نتوانستند در مراسم باشند اما پیام ایشان که از طریق آقای شجاعی‌برهان خوانده شد و همچنین هدیه او خیلی خوب و دلگرم کننده بود.

در پایان اگر صحبتی دارید بفرمائید.

متوجه شدم که صفحه‌ای به نام من در شبکه اجتماعی فیس‌بوک ایجاد شده است؛ در حالی که صفحه‌ای در فیس‌بوک ندارم و هیچگونه وابستگی هم به این شبکه اجتماعی ندارم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر