بازدید 2443

افاضلی:تیم ما مظلوم واقع شده است

کد خبر: ۳۶۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹ 06 January 2014
سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۲ ساله‌ها گفت: تیم ما مظلوم واقع شده است و حضور شما به ما امید می‌دهد.

به گزارش فارس، هومن افاضلی در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود در مورد شرایط تیم ملی زیر 22 سال گفت: تیم ما مظلوم واقع شده است. امروز شما با حضورتان به ما امید می‌دهید علی‌رغم اینکه شرایط بسیار سختی داریم این بازیکنان می‌توانند خود را در این وضعیت نشان دهند اکثر نفرات ما ستاره‌های لیگ و بازیکنان تاثیرگذار هستند که در نوع عملکرد تیمشان تاثیر دارند. این نفرات ستاره‌های جام‌جهانی و استخوان بندی ایران در دو جام جهانی آینده را تشکیل خواهند داد.

وی افزود: علیرضا منصوریان این تیم را برای قهرمانی بسته بود او وقت زیادی برای این بچه‌ها گذاشت و برخی از این نفرات تا 2 سال قبل یا در تیم‌هایشان بازی نمی‌کردند و یا اینکه برای عقد قرارداد مشکل داشتند که با حمایت‌های منصوریان و دستیارانش اکنون پیشرفت بسیار زیادی کرده‌اند.

افاضلی تاکید کرد: این بهترین تیم زیر 22 سال ما نیست خیلی‌ها مثل محسن مسلمان کاپیتان تیم، رحمانی، صادقیان، غریبی، عالیشاه، جهانبخش، سردار آزمون و... که حدود 17 تا 18 نفر می‌شوند کنار ما حضور ندارند. ما با سایر نفرات و امیدوارانه به مسابقات می‌رویم نمی‌خواهیم خودمان را گول بزنیم اکثر بازیکنان جوان هستند و بخشی از آنها تجربه کافی را ندارند.

سرمربی تیم ملی زیر 22 سال یادآور شد: بخشی از مرحله آماده سازی یک تیم به تمریناتی که انجام می‌دهد باز می‌گردد بازیکنان باید از نفرات کناری خود آگاهی داشته باشند و این مسئله به جز با انجام تمرینات به دست نمی‌آید. شما امسال از کیفیت لیگ انتقاد زیادی کردید وقتی در هفته پنجم لیگ برتر با وجود آنکه تیم‌ها حداقل 6 هفته قبل از شروع مسابقات تمریناتشان را آغاز کرده بودند از مربیان در مورد کیفیت پایین لیگ می‌پرسیدید آنها در جواب می‌گفتند تازه کارمان را شروع کردیم و نیاز به زمان داریم این در حالی بود که آنها 3 ماه در حال تمرین بودند حالا در نظر بگیرید ما نوزدهم قرار است دور یکدیگر جمع شویم و سپس با انجام یک تمرین در ایران و انجام یک تمرین در عمان روز بیست و دوم به مصاف ژاپن برویم. نباید خودمان را گول بزنیم البته این فرصت مغتنمی است برای بازیکنان جدید است که بخواهد در مسیری قرار بگیرد که نفرات اصلی ما 2 سال قبل داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس