بازدید 2981

زیدان: باید زودتر از فوتبال کناره‌گیری می‌کردم

کد خبر: ۳۶۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸ 06 January 2014
دستیار سرمربی رئال مادرید اعلام کرد باید خیلی زودتر از دنیای بازی کناره‌گیری می‌کرد.

به گزارش فارس، زین الدین زیدان اکنون به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در رئال مادرید مشغول به فعالیت است.

رئال در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا و اتلتیکو مادرید، 41 امتیازی است و در رده سوم جدول قرار دارد. آنها امروز باید در سانتیاگو برنابئو به مصاف سلتاویگو بروند.

زیدان در مورد شغلی که در رئال مادرید دارد گفت: اوایلی که این مسئولیت را پذیرفته بودم احساس می‌کردم نیازی نیست حرفی بزنم. کارهایم را انجام می‌دهم و به کار کسی هم کاری ندارم اما اکنون متوجه شدم که باید حرف بزنم. هم با سرمربی و هم با بازیکنان. اگر بخواهم صادقانه بگویم،‌ در حال حاضر فشار بسیار بیشتری نسبت به دوران فوتبالم به من وارد می‌شود. فشاری که پیش از آغاز فینال جام جهانی به شما وارد می‌شود نیز یک مدل فشار است اما نمی‌توان آن را با فشاری که به یک مربی در تیم باشگاهی وارد می‌شود مقایسه کرد.

زیدان در مورد بازنشستگی خود از فوتبال هم گفت: فکر می‌کنم مدتی بسیار طولانی از دوران فوتبالم گذشته است. فکر می‌کنم دوران خوبی را سپری نکرده‌ام. اگر می‌توانستم به عقب بازگردم و فوتبال بازی کنم، بدون شک خیلی زودتر خودم را بازنشسته می‌کردم. برای باشگاه‌های بزرگی بازی کردم. در تیم ملی فرانسه حضور داشتم. سالی 60 یا 70 بار در میدان حضور می‌یافتم و بیش از آن نمی‌توانستم کاری انجام دهم. زمان زیادی را به این شکل بازی کردم اما اکنون می‌دانم که این کار را نباید بیش از دو یا سه سال ادامه داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل