بازدید 1934

مارتینو:سانچس از نیمار آماده‌تر بود

کد خبر: ۳۶۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲ 06 January 2014
سرمربی آرژانتینی بارسلونا با تمجید از عملکرد شاگردانش به خصوص مهاجمان خود در بازی برابر الچه اعتراف کرد الکسیس سانچس را به نیمار ترجیح داده است.

به گزارش تسنیم، خراردو مارتینو، مربی آرژانتینی بارسلونا در واکنش به پیروزی قاطعانه 4 بر صفر تیمش برابر الچه که این تیم را به صدر جدول رده‌بندی لالیگا برگرداند، گفت: ما بسیار خوب بازی کردیم. بازی‌مان تنوع، دقت، کنترل و پر از موقعیت بود. ما در تمام طول بازی تمرکز‌مان را حفظ کردیم و حملات حریف را تا جای ممکن محدود کردیم. در نیمه دوم حتی عملکردمان بهتر هم شد و بازی را تماماً تحت کنترل گرفتیم.

مارتینو با تمجید از عملکرد زوج هجومی تیمش به خصوص الکسیس سانچس که هت‌تریک کرد و گذاشتند خلاء مسی و نیمار حس شود، گفت: برای الکسیس بسیار خوشحالم. یک مربی همیشه دوست دارد بازیکنانی مانند الکسیس و پدرو را ببیند که پاداش زحمات‌شان را اینگونه دریافت می‌‌کنند. برای خط حمله باید از میان الکسیس و نیمار یکی را انتخاب می‌کردم و ترجیح دادم الکسیس را به میدان بفرستم، چون او در شرایط بهتری قرار داشت. ما فقط می‌توانستیم از یکی از آنها استفاده کنیم و به همین دلیل قبل از بازی تلاش کردم بفهمم که کدام یک از آنها آماده‌تر است.

وی در تمجید از پدرو رودریگس، مهاجم اسپانیایی تیمش هم اظهار داشت: در مورد پدرو هم باید بگویم که او بازیکنی است که می‌تواند دل هر مربی را به دست آورد. او همیشه به نیازهای تیم پاسخ می‌دهد. پدرو توانایی گلزنی و در عین حال ارسال پاس گل را دارد و هرگز از ایجاد موقعیت گلزنی برای هم‌تیمی‌هایش دریغ نمی‌کند. برای من نشاندن او روی نیمکت واقعاً کار سختی است.
بازی بعدی بارسلونا در لالیگا در خانه اتلتیکومادرید است، تیمی که اکنون هم‌امتیاز با کاتالان‌ها و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد. مارتینو درباره این بازی تصریح کرد: اتلتیکومادرید می‌تواند تمام بازی‌هایش را ببرد. این تیم برای انجام کارهای‌ بزرگ ساخته شده است و مهم نیست که برابر چه تیمی قرار گرفته است.
انتهای پیام/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار