بازدید 8202

چرا مدافع تیم ملی به بدترین تیم لیگ قطر رفت؟

همان اتفاق بدی که استقلالی‌ها پیش‌بینی می‌کردند و البته علی فتح‌الله‌زاده با خوش‌خیالی مدام انکارش می‌کرد، افتاد و پژمان منتظری از استقلال جدا شد تا از این پس یکی از دو مدافع ثابت تیم ملی ایران تا آخر فصل در آخرین تیم جدول رده‌بندی لیگ قطر توپ بزند.
کد خبر: ۳۶۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷ 06 January 2014
همان اتفاق بدی که استقلالی‌ها پیش‌بینی می‌کردند و البته علی فتح‌الله‌زاده با خوش‌خیالی مدام انکارش می‌کرد، افتاد و پژمان منتظری از استقلال جدا شد تا از این پس یکی از دو مدافع ثابت تیم ملی ایران تا آخر فصل در آخرین تیم جدول رده‌بندی لیگ قطر توپ بزند.

ام‌صلال، تیم جدید یکی از بهترین مدافعان یک دهه اخیر فوتبال ایران است؛ تیمی که از 13 بازی لیگ ستارگان قطر تنها 8 امتیاز کسب کرده و با 24 گل خورده دومین خط دفاع ضعیف لیگ این کشور را در اختیار دارد. همه‌ اینها را کنار نام استقلال و جایگاهش در فوتبال ایران و آسیا بگذارید، حتما تفاوت چشمگیر است اما انصافا پیشنهادی که قطری‌ها به منتظری دادند هم آنقدر چشمگیر بوده که مدافع ملی‌پوش استقلال را وسوسه کند. مسؤولان ام‌صلال به منتظری برای 

نیم فصل حضور در این تیم پیشنهاد یک‌میلیون و 500 هزار دلاری دادند و این بازیکن هم پس از یکی، دو فصل تعلل در جدایی از استقلال، سرانجام پنجشنبه شب قراردادش را با این باشگاه قطری امضا کرد تا پس از فریدون زندی و مجتبی جباری، سومین بازیکن ایرانی لیگ قطر باشد. 

یک روز بعد از ثبت این قرارداد مهم‌ترین موضوعی که سر زبان‌ها بود به مبلغ دریافتی این بازیکن از استقلال مربوط می‌شد، جایی که برخی از منابع اعلام کردند منتظری برای نیم فصل اول از استقلال چیزی حدود 900 میلیون تومان گرفته که با احتساب 200 میلیون مالیات پرداختی‌اش از سوی استقلال، این بازیکن تا دهم دی یک‌میلیارد و 100 میلیون تومان از آبی‌ها پول دریافت کرده، آن هم در شرایطی که امیر قلعه‌نویی گفته بود که منتظری، «بااخلاق‌ترین بازیکن تاریخ استقلال» از ابتدای فصل یک ریال هم از استقلال پول نگرفته است.

این ابهام سوالی شد از امیر قلعه‌نویی تا سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار برابر راه‌آهن به آن پاسخ بدهد: «من در مدتی که مربیگری کرده‌ام، هیچ‌گاه در مسائل مالی بازیکنان و همکارانم دخالت نکرده‌ام. مدیران عامل تیم‌هایی که در آنها کار کرده‌ام می‌توانند در این باره شهادت دهند. در تیم‌هایی که بودم، در ابتدای فصل برای هر پستی که بازیکن لازم داشته‌ایم، سه بازیکن معرفی می‌کردم. آقایان قریب، ساکت، فتح‌الله‌زاده و سایرین می‌توانند شهادت دهند که در مسائل مالی دخالت نداشته‌ام. بحث دوم هم اینکه ریز قرارداد هیچ بازیکنی را نمی‌دانم. نه ریز قرارداد باصفا را می‌دانم و نه رحمتی، حیدری و دیگران. درباره صحبتی که درباره منتظری مطرح کردید هم بی‌اطلاع هستم. ابتدای فصل امیری گفت منتظری هیچ پولی از استقلال نگرفته و یقین دارم درست گفته است.

 البته شاید در طول فصل مبلغی به او داده‌اند اما یقین دارم استقلال آنقدر پول نداشته که 900 میلیون به این بازیکن بدهد. اینکه یک ساختمان به ارزش حدود 200 میلیون داده شده را خبر دارم. شاید هم قول‌هایی داده‌اند که این هم به مدیریت فتح‌الله‌زاده بستگی دارد که بازیکنان را با بی‌پولی مدیریت می‌کند که البته این یک هنر است. همانطور که گفتم شاید قول‌هایی به منتظری داده‌اند اما یقین دارم 900 میلیون به این بازیکن داده نشده چرا که مطمئنم نه استقلال این پول را دارد و نه فتح‌الله‌زاده». 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار