بازدید 9741

توزیع اولین سبد کالایی دولت از اوایل بهمن

کد خبر: ۳۶۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱ 05 January 2014
یک مقام مسئول در وزارت صنعت از توزیع اولین سبد کالایی دولت از اوایل بهمن ماه و پیش از دهه فجر خبر داد.

یک مقام مسئول در وزارت صنعت در گفت‌و گو با فارس از توزیع اولین سبد کالایی دولت پیش از دهه فجر و از اوایل بهمن ماه سال جاری خبر داد.

این مقام مسئول گفت: روز گذشته جلسه با مدیران فروشگاه ها، اتحادیه ها و تعاونی ها برگزار شده و نحوه توزیع سبد مشخص شده است.

وی افزود: قراردادهایی با فروشگاه های منتخب برای توزیع سبد کالایی منعقد شده است.

به گزارش فارس پیش از این یک مقام مسئول به فارس گفته بود: فروشگاه های تعاونی مصرف کارکنان دولت(اسکاد)، فروشگاه های تعاونی مصرف روستائیان، فروشگاه‌های تعاونی مصرف فرهنگیان، فروشگاه های زنجیره ای سپه، فروشگاه های زنجیره ای اتکا، فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه و چند فروشگاه و مجموعه دیگر از جمله زیرساخت های توزیع سبد کالایی هستند.

به گزارش فارس، پیش از این روزنامه رسمی جمهوری اسلامی جزئیات این سبد کالا را منتشر کرد که بر اساس آن امسال دو سبد کالا شامل 10 کیلو برنج، 4 کیلو گوشت مرغ، 1.8 کیلو روغن، 800 گرم پنیر و 1.8 کیلو تخم‌مرغ در دو نوبت به اقشار هدف این مصوبه اعطا می‌شود.

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور موظف است اعتبار مورد نیاز جهت اجرای این تصویب‌نامه را تا سقف مبلغ پانزده هزار میلیارد (15.000.000.000.000) ریال از محل ردیف‌های متفرقه تأمین و در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱۶
به عبارتي ميشه هر بار چهارصد گرم پنير و نهصد گرم روغن. مسخره است به خدا. زشته.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
نه آقا فرهاد! اون مقداری که اعلام کرده مال یه نوبته نه دو نوبت. در ضمن اگه دلت نمیخواد میتونی انصراف بدی!
لطفا معادل آن پول نقد پرداخت کنید
بیچاره کسی که مثل من کارش آزاد هست
این پول هنگفت را به بهداشت ودرمان بدهید تا مردم دغدغه تامین دارو نداشته باشند
به عبارتی حدود یکصد هزار تومان ، که مبلغ دو مرحله دویست هزار تومان می شود.
یعنی معادل همان مبلغی که پارسال به عنوان عیدی و به همه مردم تعلق گرفت ، نه فقط اقشار هدف
هوراااا دیگه خوشبخت شدیم
در این طرح تکلیف افراد مستمند و بیکاری که نه بیمه دارن و نه عضو کمیته های امداد هستن چیه ، بهتر بود از روی اطلاعات سرپرستان خانوار که یارانه دریافت میکنن این کمکها توزیع میشد .
لااقل فروشگاه ها از شر كالاهاي بي كيفيت ته انبار خلاص مي شن!
من بازنشسته سازمان برنامه هستم. آیا به من تعلق میگیره؟ اگر تعلق میگیره، از کجا باید این سبد رو دریافت کنم؟
ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمائید.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
پس از ابلاغ قانون سبد کالایی دولت توسط معاون اول رئیس جمهور، کلیه شاغلان و بازنشستگان دولت و نیروهای مسلح اعم از کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی و کلیه کارگران مشمول قانون کار و قانون تأمین اجتماعی، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و هنرمندان (به تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و دانشجویان متأهل (به تشخیص وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی) و طلاب (به تشخیص مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه) و سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور مشمول دریافت این دو سبد می‌شود.
این مقدار به ازای هر نفر است یا کل خانواده؟ اگه برای یک خانواده باشه فرقی نمیکنه خانواده سه نفره باشه یا هفت . هشت نفره؟؟؟؟ عدالت سرریز شده از سبد کالا . به چه روزی افتادیم خدایا
چرا بازنشستگان تامین اجتماعی که از همه چیز محرومند شامل حالشان نمیشود . مگر نه اینکه هدف از اجرای این طرح کمک به اقشار نیازمند است.
این سبد جز حقارت چیز دیگری بدنبال ندارد.
لطفا پولش را بدهید تا فرزندمان را بتوانم دندان پزشک ببرم آیا هزینه درمان دندان شیری توسط دندان پزشکان محترم کودک در تهران را می دانید ؟ ما که از دندان خودمان گذشتیم اما تنها فرزندمان و دندان شیریش نمی توانیم بگذریم .
بالاخره منوجه نشدیم بازنشستگان تامین اجتماعی مشمول این طرح میشند یا خیر؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل