بازدید 3258

تصمیمات شورای رقابت قابل تجدیدنظر شد

کد خبر: ۳۶۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷ 05 January 2014
نمایندگان مجلس مصوب کردند تصمیمات شورای رقابت قابل تجدیدنظر توسط هیئت تجدیدنظر موضوع ماده ۶۴ قانون اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان، طرح استفساریه در خصوص مواد 63 و 64 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رساندند.

وکلای ملت با 189 رای موافق، 7 رای مخالف و 14 رای ممتنع از 233 نماینده حاضر در جلسه، این طرح را مصوب کردند.

به موجب مصوبه مجلس، تصمیمات شورای رقابت صرفا در چارچوب ماده 63 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی قابل تجدید نظر توسط هیئت تجدید نظر موضوع ماده 64 این قانون است.

در این جلسه ایرج عبدی نماینده خرم‌آباد در مجلس در سخنانی به عنوان مخالف طرح استفساریه، اظهار داشت: شورای رقابت مکلف شده یکسری تصمیماتی را بگیرد و در حین اجرای این قانون شورای رقابت به دلیل برخی ابهامات با مشکلاتی مواجه شده است.

وی افزود: اگر ما این طرح استفساریه را منحصر به ماده 63 کنیم، موجب متضرر شدن برخی اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود، در این صورت چه کسی باید رسیدگی کند، در این استفساریه راه را برای رسیدگی می‌بندیم.

عبدی تاکید کرد: اگر این طرح استفساریه تصویب شود، حقوق برخی افراد تضییع خواهد شد، باید تصمیماتی که اخذ می‌کنیم قابل تجدید نظر باشند.

در ادامه این جلسه محمدحسین میرمحمدی نماینده گلپایگان در مجلس نیز در سخنانی به عنوان موافق طرح استفساریه، گفت: وظایف شورای رقابت وظایفی است که مجلس به تصویب رسانده است.

وی افزود: هم‌اکنون قانون در این زمینه روشن است اما برخی ابهامات به وجود آمده که منجر به ارائه این طرح استفساریه شده است، لذا به نظر می‌رسد تصویب این طرح موجب مشخص شدن برخی مسائل و ابهامات خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار