بازدید 7150
۵

شليک پليس به موتورسواران کيف قاپ

کد خبر: ۳۶۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹ 05 January 2014
دو جوان موتورسوار که دقايقي پس از کيف قاپي تحت تعقيب پليس مشهد قرار گرفته بودند، با شليک گلوله زمين گير شدند.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامي مشهد با تشريح اين ماجرا به خراسان گفت: حدود ساعت 7:30 شب شنبه گذشته، زني خودروي ال۹۰خود را در منطقه احمدآباد مشهد پارک کرد و در حالي که بند کيفش را در دست مي فشرد، از خودرو پياده شد. در اين هنگام ۲جوان که سوار بر يک دستگاه موتورسيکلت هوندا بودند با سرعت از کنار راننده عبور کردند.

سرهنگ پاسدار احد کريمي افزود: ترک نشين موتورسيکلت کيف دستي زن را قاپيد و در تاريکي شب به سمت خيابان سناباد فرار کردند.

وي اضافه کرد: مالباخته که وحشت زده بود با فرياد از رهگذران کمک خواست و لحظاتي بعد بي سيم گشتي هاي پليس به کار افتاد و ماجراي کيف قاپي موتورسواران در منطقه احمدآباد به همه گشتي ها اعلام شد.

رئيس پليس مشهد خاطرنشان کرد: در همين حال مأموران کلانتري سناباد که مشغول انجام وظيفه بودند، با شنيدن پيام کيف قاپي، موتورسواران عبوري را تحت نظر گرفتند تا اين که سرنشينان موتورسيکلت هوندا توجه گروه گشت کلانتري را به خود جلب کردند.

وي گفت: مشخصات اعلام شده دزدان، با سرنشينان موتورسيکلت مذکور مطابقت داشت، بنابراين آن ها در حالي که به سوي موتورسواران حرکت مي کردند فرمان «ايست» دادند ولي هونداسواران با ديدن گشت انتظامي بر سرعت موتورسيکلت افزودند و براي فرار از چنگ قانون به سمت بولوارابوطالب ادامه مسير دادند.

سرهنگ کريمي تصريح کرد: مأموران کلانتري سناباد که همچنان به عمليات تعقيب وگريز ادامه مي دادند با استفاده از قانون به کارگيري سلاح چند تير هوايي نيز شليک کردند.

وي با بيان اين که هنوز نيم ساعت از ماجراي کيف قاپي نگذشته بود که موتورسواران وارد بولوار عبدالمطلب شدند، افزود: در اين حال مأموران انتظامي دزدان فراري را هدف گرفتند و گلوله اي به پاي يکي از آنان شليک کردند. دقايقي بعد کيف قاپان به محاصره پليس در آمدند و حلقه هاي قانون بر دستانشان گره خورد.

این گزارش حاکي است: ۲متهم براي انجام بازجويي به کلانتري هدايت شدند و به دستور سروان الهياري (رئيس کلانتري سناباد) بازجويي هاي فني از آنان آغاز شد. راننده مالباخته که خود را به کلانتري رسانده بود، با ديدن دزدان کيف قاپ نفس راحتي کشيد و کيف حاوي سکه بهار آزادي، مدارک نظام مهندسي و گوشي تلفن خود را تحويل گرفت.

به دستور مقام قضايي تحقيقات از ۲جوان ۲۲ و ۲۴ساله در حالي ادامه يافت که بررسي هاي پليس نشان داد موتورسيکلت مورداستفاده سارقان نيز داراي سابقه سرقت است و در تاريخ 92.9.23 سرقت شده است. بنابراين گزارش، مالک موتورسيکلت نيز براي اعلام شکايت از سارقان به کلانتري آمد و تحقيقات پليس با انتقال متهمان به پليس  آگاهي خراسان رضوي براي کشف سرقت هاي احتمالي ديگر آنان ادامه يافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
نمردیم و یک شلیک بموقع به کیف قاپان از خدا بی خبر را شنیدیم...اگر در همه موارد اینگونه رفتار می شد شاید تعداد کیف قاپی ها اینقدر زیاد نبود...
پلیس این آدم ها رو باید به هر روشی آدم کند. باید به پلیسی که آنها را زمین گیر کرده جایزه داد
ایول ....
دو روز دیگه با قید وثیقه آزاد میشن و روز از نو و ...
دست پلیس زحمت کش درد نکند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل