بازدید 7917

باغداران مازندران به دنبال این دو مسئول!

کد خبر: ۳۶۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵ 04 January 2014
در حالیکه مسئولان مازندران در آذرماه به باغداران استان، قول خرید پرتغال کیلویی 1802 تومان را داده بودند اما به ناگاه در دی ماه جا زدند .

به گزارش دریانیوز، آذرماه سال جاری خبر خوشی را رییس اتحادیه باغداران مازندران و رییس صنعت و تجارت مازندران به باغداران مبنی بر خرید پرتغال تامسون با قیمت 1802 تومان را به باغداران دادند اما تنها پس از چند هفته حرف خود را پس گرفتند.

اینک پرتغال تامسون با قیمت چهارصد و پنجاه تا 500 تومان فروخته می شود و تا قیمت 1802 تومان فاصله بسیاری دارد .

این دو مسئول در آذرماه اعلام کرده بودند که مصوب شده که پرتغال را با قیمت مذکور از باغداران خریداری کنند اما مشخص نیست که در این چند هفته چه اتفاقی افتاده است که شرط و شروط های عجیب و غریب برای باغداران می گذارند و حاضر به پاسخگویی نیستند .

براستی معنی این جمله رییس اتحادیه باغداران استان چیست که می گوید : در این طرح کسانی می توانند شرکت کنند که توانمند باشند !

این روزها باغداران در به در به دنبال این دو مسئول یعنی رییس اتحادیه باغداران مازندران و رییس صنعت و تجارت مازندران هستند تا بپرسند که چرا زیر قولشان زده اند ؟

اینک که گفته های متناقض مسئولان ذیربط در مازندران باعث دلسردی این قشر زحمت کش شده است باید نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با سوال از وزیر خواهان برخورد با عوامل دلسردی و یاس این قشر شوند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی